Automatyzacja marketingu B2B – te narzędzia marketingowe usprawnią proces sprzedaży
Jesteś właścicielem firmy, dyrektorem marketingu lub marketing menedżerem w firmie b2b? Interesuje Cię marketing b2b i chcesz dowiedzieć się, jak automatyzacja marketingu może pomóc ci usprawnić i uszczelnić proces sprzedaży b2b? W tym odcinku omawiam narzędzia marketingowe i działania marketingowe z kategorii marketing automation, które są moim zdaniem kluczowe, by móc skalować biznes i zwiększać sprzedaż w internecie. Ale to nie wszystko. Dzięki tym narzędziom możesz też poprawić zarządzanie zespołem sprzedażowym. Co Ty na to? Moim zdaniem nie ma na co czekać. Nowe technologie są przełomowe i oferują coraz więcej niesamowitych możliwości, ale trzeba zrobić pierwszy krok i zacząć korzystać. Firmy, którego tego nie zrobią, mogą za chwilę zostać daleko w tyle. Właśnie dlatego polecam Ci ten materiał.