Social Media specialist
Miejsce pracy: Wrocław
Social Media specialist
Wrocław
Jeżeli uważasz, że ta praca jest dla Ciebie to:
- Aplikuj klikając w przycisk poniżej
Social Elite to agencja digital marketingu i social media istniejąca 7 lat na rynku. Specjalizujemy się w realizacji kampanii reklamowych, obsłudze firmowych kont w mediach społecznościowych i we wdrażaniu narzędzi analitycznych niezbędnych do skutecznego zarządzania codziennymi działaniami firmy. Z naszego wsparcia najczęściej korzystają właściciele małych, średnich i dużych firm, dyrektorzy i menedżerowie z sektorów B2B oraz e-commerce.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Social Media specialist
Twoje zadania na tym stanowisku:
- budowanie dobrych relacji z obsługiwanymi klientami, stały kontakt email i telefoniczny z nimi
- współtworzenie strategii marketingowych i komunikacyjnych klientów
- tworzenie treści content marketingowych na profile firmowe naszych klientów w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram)
- samodzielne tworzenie koncepcji wpisów (nagłówek, tekst, grafika, CTA, przycisk)
- sprawdzanie i korekta wpisów i wysyłka do akceptacji klienta
- tworzenie planów publikacji postów
- research, rozumienie odbiorców marki
- współpraca z grafikiem
- współpraca z pozostałymi działami firmy (Grafik, Działy: Facebook Ads, Google Ads, Sprzedaży)
Nasze wymagania:
- doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta, komunikatywność, budowanie pozytywnych relacji z klientem
- minimum 2 lata doświadczenia w tworzeniu treści na profile w mediach społecznościowych
- biegła obsługa Meta i Facebook Business Managera
- bardzo dobra znajomość zasad gramatyki i ortografii
Mile widziane
- wykształcenie kierunkowe: komunikacja wizerunkowa, dziennikarstwo, polonistyka, bibliotekoznawstwo, edytorstwo, marketing internetowy, branding, PR, psychologia, nowoczesny marketing, nowoczesna komunikacja marketingowa, digital i social media, publikowanie cyfrowe i sieciowe
- własne portfolio prowadzonych kont w mediach społecznościowych, blog i inne tworzone hobbystycznie treści
- znajomość narzędzi i technik wykorzystywanych w copywritingu (np. pisanie językiem korzyści, insighty, pisanie słowami odbiorcy, pytania retoryczne)
- zainteresowanie psychologią zachowań konsumenckich
- moderowanie profili klientów (komentarze, zapraszanie do polubienia strony)
- promowanie postów – dobieranie ich pod kątem strategicznym, targetowanie i obsługa menedżera reklam
Będziesz się czuć komfortowo w tej pracy jeśli:
- dbasz o dobre relacje z klientami, potrafisz komunikować się odważnie i asertywnie
- umiesz zbadać potrzeby klienta i w prosty sposób wyjaśnić mu skomplikowane zagadnienia
- bardzo dobrze organizujesz swoją pracę, cenisz sobie samodzielność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji, masz inicjatywę, jesteś odpowiedzialny za powierzone projekty i zadania
- angażujesz się w wykonywane zadania, lubisz podejmować wyzwania, a gdy sytuacja tego wymaga, masz motywację, by pracować aż do osiągnięcia efektu
- portale społecznościowe są częścią Twojej rzeczywistości, pasjonują Cię zagadnienia z marketingu internetowego
- potrafisz być elastyczny, zmienić priorytety mimo zaplanowanego harmonogramu wykonywania prac
- jesteś wytrwały, cierpliwy, masz dobrą pamięć, analityczny umysł, pracujesz ze skrupulatnością i dokładnością, koncentrujesz się na szczegółach
- lubisz pisać, czytać, robić research, wczuwać się w różne role i postacie
- wiesz, jak wpływać na postrzeganie firmy, produktu, marki, używając odpowiednich słów w social mediach
- jesteś ciekawy świata, masz szerokie zainteresowania, śledzisz różne branże
- lubisz się uczyć i rozwijać swoje kompetencje, zdobywasz nową wiedzę i śledzisz nowiki branżowe
Oferujemy:
- elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między godz. 7.30 - 10.00), możliwość pracy z biura w centrum Wrocławia lub pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
- nieograniczony dostęp do wewnętrznej platformy e-learningowej i autorskich szkoleń z zaawansowanego copywritingu
- niezbędne narzędzia do pracy (laptop Mac, telefon, słuchawki wyciszające, dodatkowy monitor)
- udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych: wyjścia integracyjne, spotkania firmowe, wspólne dzielenie pasji i zainteresowań
- wsparcie działu HR (rozwój kompetencji, budowanie ścieżki kariery, mentoring)
- biuro wyposażone w kuchnię, miejsce do integracji, relaksu, kawę paloną specjalnie dla naszej firmy
- brak dress code’u, praca w luźnej atmosferze, bardzo dobra organizacja pracy (korzystamy ze Slacka, Kanbanize, Google Workspace)
- wynagrodzenie adekwatne do Twojej wiedzy, doświadczenia i tego, co wniesiesz do naszego zespołu,
- oferowane formy współpracy: B2B (netto +VAT), Umowa Zlecenie, rozliczenie przez Useme
Jeżeli uważasz, że ta praca jest dla Ciebie to:
- Aplikuj wysyłając swoje CV na: [email protected]
- W tytule maila napisz: Social Media specialist
Prosimy o zawarcie w CV Klauzuli:
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, a w przypadku przesłania nagrania filmowego – również wizerunku przez SOCIAL ELITE DAWID BAGIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław, w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym.
- OPCJONALNIE: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, a w przypadku przesłania nagrania filmowego – również wizerunku przez SOCIAL ELITE DAWID BAGIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław, również na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest SOCIAL ELITE DAWID BAGIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059. Dane zbierane są w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO]. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, prawnikom, podmiotom współpracującym z Administratorem - wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych, o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii (m.in. art. 15 RODO), ich sprostowania (m.in. art. 16 RODO), usunięcia (m.in. art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (m.in. art. 18 RODO) - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć albo ograniczyć to uprawnienie, prawo do przenoszenia danych (m.in. art. 20 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (m.in. art. 21 RODO), a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (m.in. art. 77 RODO). Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Jeśli nie wyraziliście Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane do czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane przez okres 2 lat.