8-krotny wzrost sprzedaży po 12 miesiącach od startu (i zwiększeniu budżetu na reklamę o zaledwie 20-30%)!

 
Co zrobić, gdy odczuwasz niezadowolenie (a czasem frustrację), gdy saldo na Twoim bankowym koncie wyraźnie pokazuje, że sprzedaż w Twojej firmie jest niewielka i nieregularna? W jaki sposób wygenerować wzrost sprzedaży, by docelowo nie martwić się rachunkami i mieć kapitał na nowe inwestycje i podwyżki dla swoich pracowników? Jeżeli interesują Cię odpowiedzi na te pytania, to poznaj historię mojej współpracy z Konradem Zadęckim – CEO firmy Łowiczanka – produkującej i oferującej wysokiej jakości sznurki i dodatki do szydełkowania.

 
 

 

Czy to czas, by zaistnieć w Internecie?

Social Media, a w szczególności Facebook i Instagram w ciągu ostatnich lat stały się wspaniałym narzędziem do budowania biznesu, zdobywania nowych klientów i sprzedaży.

Czy dla Ciebie również?

Jeżeli sprzedajesz wysokiej jakości produkty, które rozwiązują realne problemy lub zaspokajają ważne potrzeby pewnej grupy osób, to prawdopodobnie TAK.

Co więcej – możesz z tych narzędzi skorzystać, nawet jeśli nigdy nie prowadziłeś świadomie zaawansowanych kampanii reklamowych w internecie. Na końcu artykułu pokażę Ci możliwości.

Ok! Już za moment pokażę Ci, jakie działania w ramach kampanii reklamowej zrealizowaliśmy w projekcie: Łowiczanka. Zanim jednak to zrobię, chcę serdecznie podziękować Konradowi, że zgodził się, abym podzielił się z Tobą historią naszej współpracy.


 

Łowiczanka – biznes stworzony z pasją

Łowiczanka to firma, która produkuje i oferuje swoim klientom m.in. takie produkty jak:

  • sznurki (plecione z tzw. rdzeniem),
  • zestawy do szydełkowania,
  • bazy pod sznurek, wzorniki, włóczki,
  • i wiele, wiele więcej.

Asortyment jest szeroki, ale produktem wiodącym i priorytetowym są sznurki, z których pasjonat szydełkowania może wykonać różne przedmioty, m.in.: torebki, swetry, dywany, makramy, podstawki na kubki, maskotki, czy siatki na zakupy – co tylko przyjdzie mu do głowy!

Grupa docelowa: głównie klienci detaliczni, pasjonaci szydełkowania.

Założenia Konrada, gdy uruchamiał projekt:

  1. Indywidualne podejście do klienta – dzięki dużej ilości i wariantów towaru, jaki produkujemy, zaoferujemy mu dopasowany produkt, którego nie zaoferuje mu konkurencja.
  2. Duży nacisk na wysoką jakość oferowanych produktów i pozyskiwanie rzetelnych opinii od zadowolonych klientów.
  3. Promocja postów produktowych na Facebooku – aby docierać do potencjalnych klientów.

Jeżeli zastanawiasz się, jak wyglądają produkty w sklepie Konrada, popatrz poniżej na szary koszyk z tego sznurka.

Gdy Ja sam na niego patrzę, to zdaję sobie sprawę, że sam chciałbym taki mieć!

Domyślam się zatem, że jest wiele osób, którym takie zajęcie może sprawiać dużą przyjemność. Problem w tym, że wiele z tych osób nie słyszało jeszcze jakiś czas temu o firmie Konrada…



 

Początek współpracy

Jak to się stało, że rozpoczęliśmy współpracę?

W styczniu 2020 roku, osoba z bliskiego otoczenia Konrada wzięła udział w szkoleniu stacjonarnym: Jak zaistnieć w Social Media i poleciła Konradowi moją agencję SocialElite.pl.



 

Konrad skontaktował się z nami i 22 stycznia 2020 r. rozpoczęliśmy współpracę. Od czego zaczęliśmy?

Pierwszym krokiem naszych działań wdrożeniowych było:

  • zebranie argumentów do komunikacji marki (korzyści, dowody, wyróżniki, story marki etc.)
  • zbadanie dobrze potrzeb Konrada i jego biznesu
  • ustalenie wyzwań, które mogą wystąpić w początkowych fazach kampanii
  • a także celów krótko i długoterminowych.
  • Po etapie briefu i analizy potrzeb projektu ustaliliśmy główne wyzwanie.

GŁÓWNE WYZWANIE: brak stabilnej i regularnej sprzedaży w sklepie oraz duże koszta stałe z powodu niewykorzystywania całej mocy produkcyjnej.

Po ustaleniu wyzwania, pora było przejść do KONKRETNYCH DZIAŁAŃ.

Poniżej zobaczysz cele, jakie ustaliliśmy na początku współpracy.


Miesiąc Cel Ilość zamówień
START – punkt wejścia Brief, analiza mocnych i słabych stron, ustalanie celów i tworzenie strategii 60-100 zamówień miesięcznie przed rozpoczęciem współpracy (sprzedaż nieregularna)
1-2 Ustabilizować sprzedaż 150-200/miesięcznie
3 Podwoić sprzedaż 300-400/miesięcznie
4-5 Kontrahent rozbudowuje produkcję, a my utrzymujemy sprzedaż na tym samym poziomie i realizujemy inne działania, które wesprą nasze działania w kolejnych miesiącach 300-400/miesięcznie
6-9 Potroić sprzedaż 450-600/miesięcznie
12 Przebić barierę 800 zamówień miesięcznie ok. 800/miesięcznie

 

ETAP 1: Stabilizacja i uszczelnianie (1-3 mc)

W pierwszym miesiącu naszym celem było uszczelnienie biznesu i osiągnięcie oraz ustabilizowanie sprzedaży na poziomie 150-200 zamówień miesięcznie.

Dotąd ilość zamówień wynosiła zazwyczaj 1-2 dziennie i była dość nieregularna. Raz jedno zamówienie, a w inny dzień 3-4. Co więc zrobiliśmy, by ją ustabilizować?

KROK 1: Wdrożyliśmy strategię odzyskiwania porzuconych koszyków. Dodatkowo przeznaczaliśmy też 15-20% budżetu reklamowego na remarketing wśród fanów.

CIEKAWOSTKA: Tak przy okazji, czy wiesz, że zwykle 65-85% osób dodaje produkty do koszyka, a potem ich nie kupuje?

Przyczyn takiej sytuacji może być wiele, między innymi:

  1. Zbyt długi i zbyt skomplikowany proces zakupowy (od momentu dodania do koszyka do finalizacji zamówienia).
  2. Atrakcyjniejsza oferta podobnych produktów u konkurencji (osoba dodaje do koszyka i wstrzymuje się z zakupem, by dać sobie czas na research).
  3. Czynnik losowy (np. zadzwonił telefon i osoba zapomniała dokończyć zamówienie).

Jeżeli nie realizujesz takich działań, a konwersja na Twojej stronie jest niewielka, to oznacza, że musisz przyjrzeć się elementom 1 i 2 oraz rozważyć wdrożenie takiej strategii reklamowej u siebie (właśnie po to, aby wrócić do osób, które np. mogły zapomnieć o dokończeniu zamówienia).

KROK 2: W kolejnym kroku uruchomiliśmy reklamy, których celem było budowanie zaufania do firmy i relacji z osobami, które znały już ofertę, ale jeszcze nie były klientami. Jednocześnie realizowaliśmy edukację z zakresu oferty i pozycjonowaliśmy firmę na tle konkurencji. Efekty?

Pojawiły się bardzo szybko.

Nasze działania już po pierwszych 2 tygodniach pozwoliły osiągnąć próg rentowności w biznesie, dlatego zrobiliśmy kolejny krok w rozwoju naszej kampanii.

KROK 3: Uruchomiliśmy kampanię reklamową skierowaną do osób, które jeszcze nie były na stronie i nie znają firmy, a mogły być zainteresowane produktami marki Łowiczanka.

Nasz cel: dotrzeć do nowych osób i zainteresować ich ofertą.

Podsumowując pierwszy etap działań:

W pierwszym miesiącu współpracy sprawdziliśmy 9 różnych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów i 45 kreacji reklamowych.

Wszystkie podjęte działania spowodowały, że cel 150-200 zamówień/miesięcznie zrealizowaliśmy już w pierwszych 2 miesiącach współpracy.

W trzecim miesiącu z poziomu 150-200 zamówień/miesięcznie dążyliśmy do osiągnięcia sprzedaży na poziomie 300-400. Aby tego dokonać, skupiliśmy się na:

  • optymalizacji kampanii,
  • usprawnianiu kreacji reklamowych,
  • wyszukiwaniu jeszcze skuteczniejszych haków reklamowych,
  • dobraniu właściwych i skutecznych grup odbiorców.

 

ETAP 2: Rozbudowanie produkcji (4-5 mc)

W 4. i 5. miesiącu współpracy kampania reklamowa dawała tak duże efekty, że przez pewien czas Konrad chciał ją wstrzymać, bo jego firma nie nadążała z produkcją zamówień. Na tym etapie celem Konrada było rozbudowanie produkcji. Czekaliśmy więc na to, aż do jego firmy zostaną dostarczone maszyny produkujące sznurki.

Wtedy na jakiś czas zmieniliśmy kampanię skierowaną bezpośrednio na ofertę, na kampanię, której celem było powiększenie społeczności pasjonatów szydełkowania na fanpage.

W tamtym okresie na kampanię remarketingową inwestowaliśmy dosłownie 10-20 zł dziennie. Więcej środków zainwestowaliśmy z kolei w działania, których celem było budowanie świadomości marki i relacji z klientami oraz potencjalnymi klientami.


 

WZROST FANPAGE

Kiedy startowaliśmy działania, fanpage: Łowiczanka śledziło 1810 osób. Za chwilę napiszę Ci, jak powiększyła się społeczność na skutek powyższych działań.

ZAPAMIĘTAJ: Ilość fanów nie jest najważniejsza dla biznesu, ale nie można powiedzieć, że nie jest ważna w ogóle.

Zauważ, że znane i lubiane marki mają grono fanów wokół swojego projektu, którzy śledzą ich działania, utożsamiają się z nimi, a często chwalą posiadanymi produktami.

Dlatego w interesie firmy (szczególnie na początku) są nie tylko bezpośrednie działania reklamowe ukierunkowane na przedstawienie swojej oferty, ale również działania, które stanowić będą pewnego rodzaju inwestycję i w przyszłości pozwolą wygenerować jeszcze lepsze rezultaty.

Takim działaniem marketingowym jest między innymi regularne docieranie do NOWYCH osób (potencjalnie zainteresowanych produktami) i zachęcanie ich do śledzenia Twojej strony.

Jak wzrosła liczba fanów strony na przestrzenii – od lutego 2020 do początku maja 2021. Dość sporo, bo z 1810 do ok. 15 000, co daje 828% wzrost społeczności.



 

Podpowiedź: Jeżeli potrafisz docierać do potencjalnych klientów i zamieniać ich w fanów, to w następnym etapie możesz dzięki temu:

  1. budować z nimi relację i edukować z zakresu Twojej oferty,
  2. na większą skalę korzystać z remarketingu skierowanego do fanów Twojej strony.

Dlaczego to działa?

Jeżeli pozyskujemy osoby, które nie znają firmy, to zamiast od razu oferować zakup produktu, lepiej jest pokierować te osoby przez tak zwany lejek sprzedażowy. Po to, aby:

  • najpierw miały one czas poznać firmę, jej asortyment i sposób jego użycia,
  • a następnie, aby mogły wybrać produkt, który uznały za interesujący.

W 5. miesiącu do firmy kontrahenta przyjechały maszyny do produkcji i musieliśmy je zagospodarować tak, aby zaczęły na siebie zarabiać…. dlatego celem naszej kampanii stało się potrojenie sprzedaży.


 

ETAP 3: 3-krotny wzrost sprzedaży przy tym samym nakładzie finansowym (6-9 mc)

W perspektywie 6-miesięcznej współpracy chcieliśmy PRZY TYCH SAMYCH NAKŁADACH FINANSOWYCH, co na początku sprzedaży, POTROIĆ sprzedaż.

Czyli ze 150-200 zamówień/miesięcznie osiągnąć ilość zamówień na poziomie 450-600.

Na tym etapie kluczowe dla nas było:

  • przedstawianie w reklamach pomysłów na wykorzystanie tych konkretnych sznurków
  • stworzenie społeczności kobiet, które chętnie dzielą się swoimi pracami z wykorzystaniem produktów Łowiczanki
  • nieustanne budowanie relacji z obecnymi klientami i zachęcanie ich do ponownego zakupu.

WAŻNE: Dzięki wcześniejszemu zwiększeniu świadomości marki i zbudowaniu relacji z nowymi odbiorcami, osoby znacznie chętniej zaczęły dokonywać zakupów w sklepie Konrada. Przyczyna?

Oczywiście jest nią wzrost zaufania do firmy, co na tamtym etapie pokazało nam, że poprzednie działania relacyjne dały oczekiwany EFEKT. Fanpage na tym etapie (czyli w lipcu 2020) śledziło już ok. 10 000 osób, a liczba ta każdego miesiąca rosła i tak, jak wspomniałem kilka akapitów wcześniej, w maju 2021 przekroczyła 15 000.

Podsumowując ten etap działań:

Nasz cel został zrealizowany. Ba…!

Kampania przyniosła większe efekty, niż początkowo zakładaliśmy. W czerwcu uzyskaliśmy ok. 700 zamówień/miesięcznie przy budżecie reklamowym o 40% mniejszym, niż w styczniu.


 

ETAP 4: Wzrost sprzedaży o 800% po 12 m-cach

Obecnie po roku współpracy biznes kontrahenta odnotował ok. 8-krotny wzrost sprzedaży (porównując ilości zamówień przed rozpoczęciem współpracy do okresu luty 2021).

W miesiącach marzec, kwiecień i maj sprzedaż utrzymuje się wciąż na poziomie 600-800 zamówień.

Co dalej? Przed nami kolejne cele do realizacji. Między innymi:

  • Cel 1: Utrzymanie sprzedaży na poziomie 20-30 zamówień/dziennie.
  • Cel 2: Uruchomienie i rozkręcenie sprzedaży nowego produktu: „Sznurki skręcane”.

WAŻNE: Chociaż sprzedaż zwiększyła się w ciągu roku ok. 8 razy, to budżet reklamowy zwiększył się o zaledwie 20-30%.



 

Większe wyniki sprzedażowe to nie jedyne rezultaty, jakie zostały osiągnięte w trakcie współpracy.

Firma Łowiczanka zrobiła znaczący krok do przodu pod kątem całego rozwoju biznesu:

  • w ciągu roku współpracy powiększyła się ilość maszyn
  • zwiększone zostały również jej możliwości produkcyjne.

 

Co stało za sukcesem tej kampanii reklamowej?

  1. W całym okresie zrobiliśmy 61 zestawów reklam (czyli na 61 różnych sposobów docieraliśmy do potencjalnych klientów) i przetestowaliśmy 511 reklam. Jak widzisz, musieliśmy się przy tym napracować. Ale u nas takie zaangażowanie, to standard.
  2. Działania prowadzone były świadomie zgodnie z naszym wewnętrznym know-how.
  3. Określiliśmy cele i na każdym etapie świadomie ukierunkowaliśmy działania, aby je zrealizować.
  4. Cały czas optymalizowaliśmy i usprawnialiśmy kampanię reklamową… I robimy to do tej pory!
  5. Konrad wiedział, że rozkręcanie biznesu to nie zadanie na 30-60 dni – potrzebna jest cierpliwość i wytrwałość (szczególnie gdy biznes trzeba na początku „uszczelnić”).

Podsumowując: mam nadzieję, że ten artykuł był dla Ciebie wartościowy. Napisałem go, aby pokazać Ci, jak wiele może się zmienić w rok, jeżeli świadomie korzystamy z możliwości, jakie dają obecne narzędzia reklamowe tj. Facebook.

Mam nadzieję, że widzisz, jak ważne jest posiadanie planu, celów i odpowiednich osób w całej firmie, które pracują na to, aby projekt szedł coraz lepiej.

Dodatkowo jeżeli uważasz, że produkty, które sprzedajesz, mają duży potencjał, to możesz mieć rację. To, że obecnie nie jesteś zadowolony/a z wyników sprzedażowych, nie oznacza, że Twój produkt nie byłby hitem, gdyby działania marketingowe zostały przeprowadzone właściwie.

Dlatego zachęcam Cię do działania. Jeżeli rozważasz wdrożenie do swoich działań kampanii reklamowej, to przed Tobą dwie drogi.

Droga 1: Naucz się reklamy sam/a

Jeżeli to Twój cel, to skorzystam z okazji i od razu dam Ci poradę:

Unikaj sytuacji, gdy na Twoim dysku zalega milion kursów, z których nie korzystasz. Jeżeli szukasz tego „jedynego”, który z dużym prawdopodobieństwem sprawdzi się u Ciebie, to zobacz mój program: Facebook Elite.

Cieszy się on dużą popularnością wśród kursantów, dlatego wiem, że u Ciebie również się sprawdzi.

Następnie przerób moduł 6 – Strategia reklamowa (dla właściciela biznesu) i regularnie przerabiaj moduły 1-5. Osobie, która ma zajmować się kampaniami w Twojej firmie, zleć przerobienie całego kursu od początku do końca – z raportowaniem Ci, jak przekłada zdobytą wiedzę na praktykę.

Warto, żebyś Ty też w perspektywie czasu przerobił cały kurs – niekoniecznie po to, aby realizować kampanię, ale po to, by UMIEĆ weryfikować pracę innych. Jeżeli tego nie potrafisz, możesz tracić pieniądze, zlecając działania reklamowe innym.

Posiadanie takich kompetencji jest więc w Twoim interesie.

Droga 2: Realizuj reklamy rękoma profesjonalisty

Jeżeli nie chcesz realizować kampanii reklamowej samodzielnie, możesz zlecić te prace specjalistom w ramach usługi i samemu zająć się pracą szefa/szefowej, a nie pracą specjalisty od reklamy. Na pewnym etapie rozwoju firmy takie działania warto outsource’ować, a samemu zająć się rozwojem innych obszarów biznesu.

Tak, jak Konrad (CEO Łowiczanki), który zgłosił się do mnie w styczniu 2020 r. O rezultatach tej kampanii mogłeś/aś przeczytać powyżej.

Konrad może teraz zająć się rozwojem firmy, bo wie, że ma osoby kompetentne, które czuwają nad marketingiem.

Niezależnie od tego, którą drogę wybierzesz, trzymam za Ciebie kciuki. Powodzenia!

Myślisz o współpracy i zleceniu kampanii reklamowej?

 

Szukasz specjalistów, którzy zrealizują tę pracę za Ciebie? Zamiast tworzyć dział marketingu w swojej firmie, a następnie zatrudniać pracowników, których trzeba wdrożyć… wolisz po prostu skorzystać z know-how ekspertów?

Jeżeli tak, to sprawdź możliwości, jakie oferujemy w ramach współpracy w zakresie kampanii reklamowej. Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą:


 

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: [email protected].

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.


     

    Co zyskujesz? Osoba z mojego zespołu przeanalizuje Twój biznes i zaproponuje strategię działania. Już dzięki samej rozmowie telefonicznej, która jest na nasz koszt, dowiesz się jaki zakres zadań warto rozważyć i jakie zadania stoją przed specjalistą, któremu zlecisz kampanie.

    Taka rozmowa jest niezwykle wartościowa pod kątem pomysłów na rozwój. Na koniec rozmowy otrzymasz od nas dokument z indywidualną propozycją współpracy.

    Zastanawiasz się, czy jesteśmy skuteczni?

    Patrząc na rygor nauki i rozwoju, jaki jest w mojej firmie, to uważam, że mamy najlepsze osoby od reklamy w kraju.

    Wszystko dlatego, że w mojej agencji każdy dla siebie chce być najlepszy.

    Jeżeli szukasz ludzi, którzy mają właśnie takie podejście, to jest duża szansa, że wkrótce rozpoczniemy współpracę! Czy warto?

    Zobacz, co piszą o współpracy z moją agencją inni moi klienci:


      Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest SOCIAL ELITE DAWID BAGIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059. [read more]Dane zbierane są w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO]. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, prawnikom, podmiotom współpracującym z Administratorem - wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych, o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii (m.in. art. 15 RODO), ich sprostowania (m.in. art. 16 RODO), usunięcia (m.in. art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (m.in. art. 18 RODO) - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć albo ograniczyć to uprawnienie, prawo do przenoszenia danych (m.in. art. 20 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (m.in. art. 21 RODO), a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (m.in. art. 77 RODO). Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Jeśli nie wyraziliście Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane do czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane przez okres 2 lat.[/read]

      Na jaki adres wysłać E-book?