Kampania reklamowa na Facebooku współpraca i wsparcie Social Elite

Reklamy w Social Media są obecnie najskuteczniejszym sposobem rozwoju firmy. Popatrz na zdjęcie po prawej stronie i wyciągnij wnioski patrząc na efekty.

I jeżeli też tak chcesz, to wiedz, że efekty są gdy wszystkie działania reklamowe wykonujesz poprawnie.

Ale jeżeli nie masz czasu, aby uczyć się zaawansowanych sposobów na reklamę samodzielnie, bo w tym czasie chcesz zająć się innymi elementami biznesu, to skorzystaj z naszego wsparcia.

W szczególności jeżeli zależy Ci na szybkim rozwoju i sprawnym wdrożeniu reklamy do swojej firmy.

Oferujemy wykonanie działań na wysokim poziomie, bo w naszym zespole są przeszkolone osoby, które same wychodzą z inicjatywą, aby rozwijać Twoją firmę.

Posiadamy autorskie rozwiązania, które stworzył Dawid Bagiński. A kampanie reklamowe realizujemy codziennie na terenie całej Europy.

Nasze reklamy w ciągu 24 miesięcy zostały wyświetlone ponad 1 miliard razy.

Zobacz jak rozwinęliśmy projekt od zera do 1 mln zł przychodu w zaledwie 9 miesięcy

Zobacz jak rozwinęliśmy projekt od zera do 500 tys zł przychodu w zaledwie 6 miesięcy

Jeżeli poszukujesz możliwości promocji swojej firmy lub osoby na Facebooku, Instagramie, Messengerze i w Audience Network, to napisz do nas w celu uzyskania propozycji współpracy.
Napisz do nas

W jakich sytuacjach
warto skorzystać z reklamy

Promocja produktu lub usługi

Sklepy internetowe

Pozyskiwanie kontaktów

Budowanie marki osobistej

Promocja wydarzeń, kongresów, szkoleń

Imprezy muzyczne i sportowe

Promocja biznesów lokalnych

Budowanie popularności


 

Ponad 2 miliardy osób na całym świecie (w tym 17 mln w Polsce) korzysta z aplikacji Facebooka każdego miesiąca. Wśród użytkowników Facebooka i Instagrama Twoja firma może dotrzeć do setek i tysięcy potencjalnych klientów.

Docierając do nich i kierując ich na swoją stronę internetową, zyskasz więcej szans sprzedażowych. Tylko pamiętaj! Dobranie właściwych metod reklamy przyniesie efekty, a każde inne działanie przepali Twoje pieniądze.

Oto dlaczego:

Przepis na katastrofę
Nigdy tego nie rób

Osoby początkujące kampanie reklamowe kojarzą jako przygotowanie JEDNEJ lub kilku reklam i puszczenie ich do jakichś tam ludzi. A w Social Mediach najłatwiej jest to zrobić przez Funkcję: „Promuj post”.

Ale to duży błąd, ponieważ korzystanie z Funkcji „Promuj Post” jest jak latanie helikopterem nad miastem i rozrzucanie pieniędzy. Pokazujesz się wszystkim jak popadnie. Niestety nie każda osoba kupi u Ciebie, tak jak nie każda kobieta, która szuka na przykład sukienki, kupi sukienkę w kwiatki.

Dlatego jeżeli próbowałeś tę metodę reklamy i nie zwiększyłeś zysków w swojej firmie, to tak miało być. Ten algorytm promocji nie służy do zwiększania zysków. On służy tylko i wyłącznie do „nabijania wyświetleń”

 

Dlatego, aby realizować ważniejsze cele biznesowe, należy zastosować zupełnie inne metody działań reklamowych. W tym celu korzystamy z zaawansowanego narzędzia Facebooka jakim jest: Menadżer reklam. W nim takich algorytmów promocji jest aż 16! Korzystając z „Promocji postu” używasz najsłabszego z nich. Dodatkowo, aby kampania mogła przynieść oczekiwane zyski należy wykonać znacznie więcej precyzyjnych działań. Wszystkie je realizujemy w trakcie prowadzenia konta! Jakie to działania? Popatrz na grafikę poniżej. To cykl działań prowadzący do udanej kampanii:

 
Zrozum, że nie wystarczy zrobić jednej lub kilku reklam i puścić ich do „wszystkich”. Aby był efekt trzeba zbudować PROCES reklamowy, który przekona odbiorców.

Wyszukaj i przekonaj!

Aby osiągnąć bardzo dobre wyniki z kampanii reklamowej, należy kierować się zasadą: "Wyszukaj i Przekonaj".

Na początku należy wyszukać najbardziej jakościowe grupy potencjalnych klientów. I tutaj pojawia się problem. Większość firm nie potrafi skutecznie wyszukać potencjalnych klientów. Dlaczego?

Po pierwsze firmy te często nie wiedzą, jak tego klienta zdefiniować. W tym pomagamy!

A po drugie Menadżer reklam na Facebooku jest bardzo precyzyjnym narzędziem i pozwala wyszukać bardzo dokładne grupy klientów za pomocą przygotowanych filtrów. Są ich dziesiątki tysięcy.

Osoby, które wiedzą, jakie osoby kryją się pod tymi filtrami wygrywają. Tylko, żeby to sprawdzić potrzebujesz czasu, pieniędzy i doświadczenia.

A co jeżeli nie wiesz, pod jakimi filtrami kryją się Twoi klienci? Wtedy istnieje ogromna szansa, że wśród dziesiątek tysięcy opcji, wybierzesz tą niewłaściwą.

Tutaj z pomocą przychodzi nasze doświadczenie. Ponieważ znamy Polski rynek na wylot, doskonale wiemy, gdzie znajdują się osoby zainteresowane konkretnymi produktami lub usługami.

Ustawiamy algorytmy reklamowe w taki sposób, aby drastycznie zwiększyć jakość osób, które kierowane są na ofertę.

Wynika to z wielu lat doświadczenia, prób i błędów. Jeżeli nie chcesz ich popełniać, bo szkoda Ci czasu, wtedy skorzystanie z naszej pomocy jest idealną decyzją.

Drugim kluczowym elementem do sukcesu jest przygotowanie skutecznych reklam. Takich, które chwytają odbiorców. Bo tak, jak nie każda piosenka w radio spodoba się Tobie, tak i nie każda reklama spodoba się Twoim odbiorcom.

Tylko skąd wiesz, że zrobione przez Ciebie reklamy są skuteczne? Czy masz wiedzę, aby to ocenić?

Bądź spokojny, my wiemy jak z cyfr w wynikach reklamowych odczytać skuteczność danej reklamy.

Posiadamy autorską wiedzę i wykonujemy tak zwane mikrotesty reklam.

Po wydaniu około 20 zł na reklamę wiemy, czy będzie się podobała, czy nie.

Dzięki temu zostawiamy tylko te reklamy, które budzą sympatię u odbiorców.

Wiemy czy grupa osób do której robimy reklamę, jest naprawdę entuzjastycznie nastawiona do tego, co oferujesz. Takim osobom pokazujemy Twoje produkty lub usługi.

Dzięki temu minimalizujemy ryzyko wpadki, straty pieniędzy i zrobienia negatywnej afery wokół Twojej marki.

Więcej informacji na temat działania naszej metody uzyskasz po wypełnieniu zgłoszenia.

Reklama ruszyła, ale to nie koniec! To dopiero początek!

Reklama na Facebooku nie działa,
bo brakuje remarketingu

Ok. Uruchomić reklamę może każdy, ale nie każdy zrobi reklamę, która wzbudza entuzjazm odbiorców. A gdy już wejdą oni do Twojego biznesu czas na kolejny krok. Remarketing.

Czy stosujesz w kampaniach reklamowych tak zwany remarketing?

Jeżeli nie, to prawdopodobnie reklama w Social Mediach się nie opłacała.

A co zrobić, żeby reklama się opłacała?

Przygotować odpowiednie strategie remarketingowe, których celem jest przekonanie do zakupu potencjalnego klienta.

Słowo PRZEKONANIE jest tutaj kluczem. Bo nie ma znaczenia czy spotykasz się z osobą na żywo czy w Internecie. Pracą biznesu jest przekonać potencjalnego klienta do zakupu.

I tutaj ważna uwaga, nie wystarczy zastosować jednej reklamy z kuponem rabatowym! A tak niestety robi większość...

Aby skutecznie zachęcać potencjalnych klientów do zakupu, my przygotowujemy od 12 do nawet 16 różnych strategii remarketingowych.

Ich celem jest imitowanie realnej rozmowy między osobami. Jedna osoba przekonuje drugą do zakupu i reaguje na jej realne zachowanie, pytania i problemy.

Dzięki temu finalizacja zakupu jest możliwa, skuteczna i opłacalna.

Dlatego przygotowujemy kampanię reklamową, która dopasowuje się do odbiorców w zależności od tego, jakie RUCHY taka osoba wykonała na stronie, ile razy widziała daną reklamę i ile dni jest w procesie zakupowym.

W zależności od tych czynników osoba dostaje inne dopasowane reklamy. Taka osoba ma wrażenie, że ktoś reaguje na jej aktualne potrzeby, pytania i problemy. Dopasowuje się do jej stylu działania i potrzeb.

Brzmi skomplikowanie? Bo jest to dosyć skomplikowane. Ale ustawimy dla Ciebie ten system.

Przygotujemy kampanię reklamową
na Facebooku i Instagramie od podstaw

Jaki zakres działań wykonamy:


A wszystko to w oparciu o metody Dawida Bagińskiego

Dlaczego my?

1

Posiadamy autorską metodę prowadzenia kampanii reklamowych stworzoną przez Dawida Bagińskiego. Dzięki temu generujemy wyniki i posiadamy najwyższą ilość praktyki.

2

Jesteśmy prawdopodobnie jedyną w Polsce firmą, która rozumie aspekt pracy psychologicznej nad odbiorcą. Stosujemy techniki copywritingu, techniki psychologiczne, marketingowe i sprzedażowe. Mamy autorskie metody.

3

Rozumiemy, że nie masz czasu i chcesz, aby wszystko zostało zrobione bardzo dobrze, bez angażowania Twojego czasu. Z nami zaangażujesz jego minimalną ilość.

Korzyści z kampanii
reklamowej z Social Elite

 

Aby zgłosić się po indywidualną wycenę, wypełnij poniższy formularz kontaktowy. Osoba z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin w dni robocze od Poniedziałku do Piątku. Rozmowa jest całkowicie bezpłatna.

Porozmawiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.

wspolpraca.dbelite@gmail.com

+48 579 510 968

Proszę wypełnić poniższy formularz. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: dawidbaginskigobig@gmail.com.

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.