Prowadzenie Firmowego Fanpage przy wsparciu ekipy z Social Elite

Rozwój firmy na Facebooku to dla Ciebie czarna magia?

Masz dość niskich zasięgów i tego, że wokół Twojej strony nic wielkiego się nie dzieje?

Poszukujesz osób, które wyjdą z inicjatywą, zaproponują strategię działania i publikacji, abyś miał święty spokój i czas, by zająć się innymi sprawami?

A może chciałbyś stworzyć znaną markę i przyciągnąć do niej grono nowych klientów?

W takim razie skorzystaj z pomocy ekipy Social Elite!

Uzyskaj wycenę

Jak zlecić Fanpage, aby były efekty?

Duże zasięgi? Zaangażowani fani? Zapytania o usługi i produkty? Oczywiście, któż tego nie chce!

Tylko… aby wygenerować świetne rezultaty, należy się zaangażować! Prowadzenie social mediów jest pracą jak każda inna i trzeba się na niej znać. Tutaj liczy się regularność i jakość!

Czemu? Bo obecnie klienci są wymagający! Oczekują najwyższego standardu.

Tylko nie każdy ma wiedzę i czas, aby to wszystko zrealizować. Nie każdy ma czas, aby się tego uczyć, a co dopiero to wszystko regularnie robić. Dbać o dopracowanie detali.

Do tego często pojawia się presja innych ważnych spraw w firmie, przez co nic nie jest zrobione jak trzeba. Cierpi cała firma.

I rozwiązanie jest proste. Zlecić! Tylko uważaj, bo nie wystarczy znaleźć kogoś, kto pisze i robi obrazki… Nie wystarczy mu powiedzieć: „ja się na tym nie znam — zrób!”. Bo zazwyczaj takie działanie kończy się katastrofą.

Jeżeli chcesz uniknąć takiej sytuacji, zobacz poniższy poradnik wideo, który opowie Ci:

  • Co to jest Fanpage? I jaką rolę pełni on w Twojej firmie?
  • Na co zwrócić uwagę w prowadzeniu Fanapage na Fb?
  • Jakich działań potrzebuje Twoja firma, aby odnieść sukces, prowadząc profil Facebookowy?
  • ORAZ Jak dobrać zespół do prowadzenia Fanpage?

Czy potrzebujesz profesjonalnie
prowadzonego Fanpage?

Badania pokazują, że 7 na 10 osób, jeżeli spotyka Twoją firmę po raz pierwszy, to szuka jej na Facebooku. A co jeżeli tej firmy nie ma? Proste! Osoba rezygnuje.

A co jeżeli publikujesz treści, ale są one niskiej jakości albo pojawiają się rzadko?
Wtedy budujesz brak zaufania. A klient myśli: “Skoro firma nie umie zadbać o swojego Facebooka, to pewnie tak samo nie zadba o mnie!” ...

Dlatego, jeżeli chcesz pozyskać więcej klientów i zostać oceniony jako świetna firma, to dzięki Facebookowi masz możliwość dotrzeć aż do 17 000 000 (milionów!) Polaków. Dlatego masz pewność, że i Twój idealny klient jest na Facebooku.

Praktycznie każda firma, która chce się rozwijać, prowadzi swój firmowy Fanpage.

W takim razie

Jak prowadzić Fanpage?
Oto sekretny element!

WAŻNE: Prowadzenie Fanpage nie polega na publikowaniu (często przypadkowych) treści. Publikacja w oparciu o "poranną wenę" - to nie jest skuteczna metoda.

W praktyce to marnowanie czasu i pieniędzy.

Jest wiele nagranych piosenek, których nikt nie słucha, tak samo, jak jest wiele byle jak napisanych treści na Facebooku, których nikt nie czyta.

Ale jak to jest, że tylko niektóre piosenki stają się światowym hitem? Przepis na hit istnieje. Tylko nieliczni go znają. A czy masz przepis na publikacje, które będą hitem? My mamy.

My nie publikujemy spontanicznie. Zamiast tego robimy bardzo mocne rozeznanie rynku. Korzystamy z metod badań jednostkowych i statystycznych. W oparciu o rzetelne dane układamy plan działania.

Najważniejsze jest to, że plan ten opiera się o HAKI psychologiczne, techniki marketingowe i sprzedażowe.

Haki te wykorzystujemy we wpisach w sposób zaplanowany. Ich zadaniem jest stymulować odbiorców i kształtować ich sposób postrzegania marki. Wpisy te mają kształtować sposób myślenia i wnioski, jakie wyciągają czytelnicy. To wszystko jest z góry zaplanowane, egzekwowane i analizowane. Nie robimy przypadkowych publikacji.

Aby prowadzenie Fanpage przynosiło efekty, należy zadbać o szereg czynników takich jak:

  • poznanie grupy odbiorców i rozkombinowanie ich potrzeb (mało kto potrafi to zrobić!)
  • stworzenie strategii działania i publikacji, nastawionej na CEL
  • należy napisać teksty i zrobić grafiki takie, które przekonają odbiorców (o tym przeczytasz dalej)
  • trzeba też przygotować dobrą analizę, na podstawie której, podejmie się dalsze działania
O tym dowiesz się więcej w poradniku wideo nr 2 lub po wysłaniu zgłoszenia do naszej firmy - zgłoszenie wyślesz tutaj.

 

Jak pomagamy prowadzić Fanpage?

Najpierw rozpoczynamy od poznania Twojej firmy. Realnych problemów i potrzeb. Jest to realizowane w formie rozmowy telefonicznej.

Następnie poznajemy Twój projekt i robimy analizy rynkowe w celu rozkombinowania odbiorców i ich realnych potrzeb.

Jeżeli startujesz od początku i nie masz Fanpage, na bazie tych informacji pomożemy założyć fanapge firmowy na Facebooku. Pomożemy również prawidłowo go ustawić pod kątem technikaliów, opisów i wszelkich zdjęć.

Poprawne ustawienie fanpage korzystnie wpływa na pozyskiwanie fanów i zrobienie świetnego pierwszego wrażenia.

Weryfikując ustawienia fanpage, często pomagamy i podpowiadamy jak zmienić nazwę profilu na bardziej atrakcyjną i wartościową w oczach odbiorców. Tak, aby sama marka lepiej przyciągała uwagę odbiorców.

Gdy mamy już przygotowane fundamenty lub pomagamy w projekcie, który już działa przechodzimy do realizacji strategii i publikacji.

W ramach tych działań przejmujemy wszystko, co możliwe. Naszym priorytetem jest to, aby wykonywana przez nas usługa była skuteczna i maksymalnie odciążająca czasowo.

Dlatego:

  • analizujemy rynek i grupy odbiorców,
  • poznajemy ich potrzeby i budujemy sposoby komunikacji,
  • piszemy teksty, które realizują konkretne cele, zawierają haki psychologiczne i sprzedażowe,
  • realizujemy kreacje graficzne,
  • publikujemy treści i odpowiadamy na komentarze,
  • przygotowujemy raporty i WNIOSKI,

oraz wiele więcej.

A wszystko to w oparciu o metody Dawida Bagińskiego.

Dlaczego my?

Oczywiście możemy pokazać jeszcze więcej przykładowych wyników takich jak powyżej, bo mamy ich setki.

Jednak są trzy kluczowe czynniki, dlaczego uzyskujemy takie rezultaty:

1

Cały zespół w Social Elite korzysta z metod Dawida Bagińskiego, którego fanpage w latach 2018 i 2019 został uznany za największy Fanpage w Polsce w Kategorii Osoby związane z mediami społecznościowymi.

2

Jesteśmy jedyną w Polsce firmą, która rozumie aspekt pracy psychologicznej nad odbiorcą. Stosujemy techniki copywritingu, techniki psychologiczne, marketingowe i sprzedażowe.

Większość osób, które zajmuje się pisaniem, jest wyszkolona z tak zwanego "SEO", ale na Facebooku cała ta wiedza nie ma zastosowania. Dlatego wymagane jest całkowicie inne podejście. Nasze podejście.

3

Rozumiemy, że nie masz czasu i chcesz, aby wszystko zostało zrobione bardzo dobrze, bez angażowania Twojego czasu.

Z nami zaangażujesz jego minimalną ilość.

Korzyści z prowadzenia Fanpage

Ile kosztuje prowadzenie Fanpage?

Kupując dowolną usługę, pamiętaj, że na jej cenę wpływają zawsze dwa czynniki.

Pierwszy to ZAKRES pracy. Czy chcesz pisać 7 treści miesięcznie, czy 30 treści miesięcznie.

A drugi to JAKOŚĆ pracy. Tylko osoby z doświadczeniem wygenerują jakość.

Klienci różnych firm mają różne potrzeby, a same firmy są na innym etapie rozwoju. Dlatego ważne jest, aby dobrać taki zakres pracy, który wpasuje się w te dwa czynniki.

Nie za mały, bo taki jest skazany na przegraną, ale też nie za duży. Więcej pracy nie oznacza lepszego efektu.

Dlatego każdy projekt wyceniamy indywidualnie. Wystarczy wypełnić poniższy formularz i osoba z naszego zespołu skontaktuje się w celu poznania potrzeb i rozeznania sytuacji.

Dodatkowo, jeżeli chcesz samodzielnie zorientować się, jaki zakres działań może być odpowiedni, zachęcamy do zobaczenia naszego filmu poradnikowego:

Jak wybrać odpowiedni
pakiet prowadzenia Fanpage?

 

Aby zgłosić się po indywidualną wycenę, wypełnij poniższy formularz kontaktowy. Osoba z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin w dni robocze od Poniedziałku do Piątku. Rozmowa jest całkowicie bezpłatna.

Porozmawiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.

[email protected]

+48 579 510 968

Proszę wypełnić poniższy formularz. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: [email protected].

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.