Prowadzenie Firmowego Fanpage przy wsparciu ekipy z Social Elite
Rozwój firmy na Facebooku to dla Ciebie czarna magia?
Masz dość niskich zasięgów i tego, że wokół Twojej strony nic wielkiego się nie dzieje?
Poszukujesz osób, które wyjdą z inicjatywą, zaproponują strategię działania i publikacji, abyś miał święty spokój i czas, by zająć się innymi sprawami?
A może chciałbyś stworzyć znaną markę i przyciągnąć do niej grono nowych klientów?
W takim razie skorzystaj z pomocy ekipy Social Elite!
Jak zlecić Fanpage, aby były efekty?
Duże zasięgi? Zaangażowani fani? Zapytania o usługi i produkty? Oczywiście, któż tego nie chce!
Marka osobista
Kosmetyki własnej marki
Usługi medyczne
Tylko… aby wygenerować świetne rezultaty, należy się zaangażować! Prowadzenie social mediów jest pracą jak każda inna i trzeba się na niej znać. Tutaj liczy się regularność i jakość!
Czemu? Bo obecnie klienci są wymagający! Oczekują najwyższego standardu.
Tylko nie każdy ma wiedzę i czas, aby to wszystko zrealizować. Nie każdy ma czas, aby się tego uczyć, a co dopiero to wszystko regularnie robić. Dbać o dopracowanie detali.
Do tego często pojawia się presja innych ważnych spraw w firmie, przez co nic nie jest zrobione jak trzeba. Cierpi cała firma.
I rozwiązanie jest proste. Zlecić! Tylko uważaj, bo nie wystarczy znaleźć kogoś, kto pisze i robi obrazki… Nie wystarczy mu powiedzieć: „ja się na tym nie znam — zrób!”. Bo zazwyczaj takie działanie kończy się katastrofą.
Jeżeli chcesz uniknąć takiej sytuacji, zobacz poniższy poradnik wideo, który opowie Ci:
- Co to jest Fanpage? I jaką rolę pełni on w Twojej firmie?
- Na co zwrócić uwagę w prowadzeniu Fanapage na Fb?
- Jakich działań potrzebuje Twoja firma, aby odnieść sukces, prowadząc profil Facebookowy?
- ORAZ Jak dobrać zespół do prowadzenia Fanpage?
Czy potrzebujesz profesjonalnie
prowadzonego Fanpage?
Badania pokazują, że 7 na 10 osób, jeżeli spotyka Twoją firmę po raz pierwszy, to szuka jej na Facebooku. A co jeżeli tej firmy nie ma? Proste! Osoba rezygnuje.
A co jeżeli publikujesz treści, ale są one niskiej jakości albo pojawiają się rzadko?
Wtedy budujesz brak zaufania. A klient myśli: “Skoro firma nie umie zadbać o swojego Facebooka, to pewnie tak samo nie zadba o mnie!” ...
Dlatego, jeżeli chcesz pozyskać więcej klientów i zostać oceniony jako świetna firma, to dzięki Facebookowi masz możliwość dotrzeć aż do 17 000 000 (milionów!) Polaków. Dlatego masz pewność, że i Twój idealny klient jest na Facebooku.
Praktycznie każda firma, która chce się rozwijać, prowadzi swój firmowy Fanpage.
W takim razie
Jak prowadzić Fanpage?
Oto sekretny element!
WAŻNE: Prowadzenie Fanpage nie polega na publikowaniu (często przypadkowych) treści. Publikacja w oparciu o "poranną wenę" - to nie jest skuteczna metoda.
W praktyce to marnowanie czasu i pieniędzy.
Jest wiele nagranych piosenek, których nikt nie słucha, tak samo, jak jest wiele byle jak napisanych treści na Facebooku, których nikt nie czyta.
Ale jak to jest, że tylko niektóre piosenki stają się światowym hitem? Przepis na hit istnieje. Tylko nieliczni go znają. A czy masz przepis na publikacje, które będą hitem? My mamy.
My nie publikujemy spontanicznie. Zamiast tego robimy bardzo mocne rozeznanie rynku. Korzystamy z metod badań jednostkowych i statystycznych. W oparciu o rzetelne dane układamy plan działania.
Najważniejsze jest to, że plan ten opiera się o HAKI psychologiczne, techniki marketingowe i sprzedażowe.
Haki te wykorzystujemy we wpisach w sposób zaplanowany. Ich zadaniem jest stymulować odbiorców i kształtować ich sposób postrzegania marki. Wpisy te mają kształtować sposób myślenia i wnioski, jakie wyciągają czytelnicy. To wszystko jest z góry zaplanowane, egzekwowane i analizowane. Nie robimy przypadkowych publikacji.
Aby prowadzenie Fanpage przynosiło efekty, należy zadbać o szereg czynników takich jak:
- poznanie grupy odbiorców i rozkombinowanie ich potrzeb (mało kto potrafi to zrobić!)
- stworzenie strategii działania i publikacji, nastawionej na CEL
- należy napisać teksty i zrobić grafiki takie, które przekonają odbiorców (o tym przeczytasz dalej)
- trzeba też przygotować dobrą analizę, na podstawie której, podejmie się dalsze działania
O tym dowiesz się więcej w poradniku wideo nr 2 lub po wysłaniu zgłoszenia do naszej firmy - zgłoszenie wyślesz tutaj.
Jak pomagamy prowadzić Fanpage?
Najpierw rozpoczynamy od poznania Twojej firmy. Realnych problemów i potrzeb. Jest to realizowane w formie rozmowy telefonicznej.
Następnie poznajemy Twój projekt i robimy analizy rynkowe w celu rozkombinowania odbiorców i ich realnych potrzeb.
Jeżeli startujesz od początku i nie masz Fanpage, na bazie tych informacji pomożemy założyć fanapge firmowy na Facebooku. Pomożemy również prawidłowo go ustawić pod kątem technikaliów, opisów i wszelkich zdjęć.
Poprawne ustawienie fanpage korzystnie wpływa na pozyskiwanie fanów i zrobienie świetnego pierwszego wrażenia.
Weryfikując ustawienia fanpage, często pomagamy i podpowiadamy jak zmienić nazwę profilu na bardziej atrakcyjną i wartościową w oczach odbiorców. Tak, aby sama marka lepiej przyciągała uwagę odbiorców.
Gdy mamy już przygotowane fundamenty lub pomagamy w projekcie, który już działa przechodzimy do realizacji strategii i publikacji.
W ramach tych działań przejmujemy wszystko, co możliwe. Naszym priorytetem jest to, aby wykonywana przez nas usługa była skuteczna i maksymalnie odciążająca czasowo.
Dlatego:
- analizujemy rynek i grupy odbiorców,
- poznajemy ich potrzeby i budujemy sposoby komunikacji,
- piszemy teksty, które realizują konkretne cele, zawierają haki psychologiczne i sprzedażowe,
- realizujemy kreacje graficzne,
- publikujemy treści i odpowiadamy na komentarze,
- przygotowujemy raporty i WNIOSKI,
oraz wiele więcej.
A wszystko to w oparciu o metody Dawida Bagińskiego.
Dlaczego my?
Oczywiście możemy pokazać jeszcze więcej przykładowych wyników takich jak powyżej, bo mamy ich setki.
Jednak są trzy kluczowe czynniki, dlaczego uzyskujemy takie rezultaty:
Cały zespół w Social Elite korzysta z metod Dawida Bagińskiego, którego fanpage w latach 2018 i 2019 został uznany za największy Fanpage w Polsce w Kategorii Osoby związane z mediami społecznościowymi.
Jesteśmy jedyną w Polsce firmą, która rozumie aspekt pracy psychologicznej nad odbiorcą. Stosujemy techniki copywritingu, techniki psychologiczne, marketingowe i sprzedażowe.
Większość osób, które zajmuje się pisaniem, jest wyszkolona z tak zwanego "SEO", ale na Facebooku cała ta wiedza nie ma zastosowania. Dlatego wymagane jest całkowicie inne podejście. Nasze podejście.
Rozumiemy, że nie masz czasu i chcesz, aby wszystko zostało zrobione bardzo dobrze, bez angażowania Twojego czasu.
Z nami zaangażujesz jego minimalną ilość.
Korzyści z prowadzenia Fanpage
Więcej czasu
Lepsze relacje z klientami
Nowe zapytania
Edukacja produktowa / usługowa
Krótsze rozmowy sprzedażowe
Popularność marki
Ile kosztuje prowadzenie Fanpage?
Kupując dowolną usługę, pamiętaj, że na jej cenę wpływają zawsze dwa czynniki.
Pierwszy to ZAKRES pracy. Czy chcesz pisać 7 treści miesięcznie, czy 30 treści miesięcznie.
A drugi to JAKOŚĆ pracy. Tylko osoby z doświadczeniem wygenerują jakość.
Klienci różnych firm mają różne potrzeby, a same firmy są na innym etapie rozwoju. Dlatego ważne jest, aby dobrać taki zakres pracy, który wpasuje się w te dwa czynniki.
Nie za mały, bo taki jest skazany na przegraną, ale też nie za duży. Więcej pracy nie oznacza lepszego efektu.
Dlatego każdy projekt wyceniamy indywidualnie. Wystarczy wypełnić poniższy formularz i osoba z naszego zespołu skontaktuje się w celu poznania potrzeb i rozeznania sytuacji.
Dodatkowo, jeżeli chcesz samodzielnie zorientować się, jaki zakres działań może być odpowiedni, zachęcamy do zobaczenia naszego filmu poradnikowego:
Jak wybrać odpowiedni
pakiet prowadzenia Fanpage?
Aby zgłosić się po indywidualną wycenę, wypełnij poniższy formularz kontaktowy. Osoba z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin w dni robocze od Poniedziałku do Piątku. Rozmowa jest całkowicie bezpłatna.
Porozmawiajmy o współpracy
Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.
[email protected]
+48 579 510 968
Proszę wypełnić poniższy formularz. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.