Generowanie Jakościowych Leadów w B2B

Budujemy wydajne procesy marketingowe do generowania jakościowych leadów, które pomagają firmom zdobywać nowych klientów i przyczyniają się do zwiększania sprzedaży i rozwoju firmy.

Wykorzystujemy nowoczesne technologie marketingowe i sztuczną inteligencję.

Chcesz rozwijać firmę szybciej? Skorzystaj bezpłatnie z naszego wsparcia w doborze najlepszego zakresu prac dla kampanii reklamowej w Twojej firmie

Za mało kwalifikowanych leadów = zbyt niska sprzedaż

W Social Elite budujemy lejki marketingowe już 10 lat. Pozyskaliśmy ponad 800 tys. leadów i wdrożyliśmy setki projektów. Dlatego z doświadczenia wiemy, z jakimi problemami borykają się firmy sprzedające w modelu B2B. 

Za mało leadów trafia do ich działów handlowych. Sprzedawcy nie mogą wykorzystać efektywnie swojego dnia pracy. Leady nie są jakościowe. Brakuje zainteresowania. Handlowcy tracą czas na pustych rozmowach. Niewystarczająca ilość rozmów ofertowych kończy się zakupem. Budżety marketingowe są przepalane. Nie wiadomo, skąd trafiają dobre leady, a skąd te kiepskie. To tylko kilka z wielu wyzwań. 

W odpowiedzi na te i wiele innych problemów opracowaliśmy usługę budowania lejków marketingowych. Ich zadaniem jest dotarcie do grup docelowych, automatyczna kwalifikacja leada, zainteresowanie ofertą i skierowanie na jakościową rozmowę z handlowcem.

Dzięki lejkom marketingowym handlowcy sprzedają więcej

Budowane przez nas lejki marketingowe mają wiele zalet i znacząco podnoszą efektywność obszarów marketingu i sprzedaży w firmach B2B. Eliminują chaos, porządkują strategię i koszty. 

Rozmowy handlowe zajmują sporo czasu i jeden handlowiec nie może budować relacji z 1000 potencjalnych klientów. Z powodu ograniczonych zasobów handlowych prowadzą zaledwie od kilku do kilkunastu rozmów dziennie. Prawdopodobnie ponad 90% z tych rozmów jest z osobami niezainteresowanymi lub takimi, które jeszcze nie są gotowe, aby kupić.  

Dzięki lejkom marketingowym firma może docierać do nawet 10-krotnie większej ilości potencjalnych klientów, bez konieczności zatrudniania dodatkowych handlowców. 

Mocną inicjatywę zakupową wykazuje od 1% do 3% klientów. Kolejne 7% jest możliwych do przekonania w krótkim terminie. Natomiast 60% rynku ma potrzebę i jeszcze nie zdecydowało się na konkretne rozwiązanie lub nie zaczęło nawet szukać konkretnego rozwiązania.

A co by było gdybyśmy mogli automatycznie dotrzeć do 70% rynku? Przygotować automatyczną kwalifikację, a do działu handlowego skierować jedynie tych, którzy wykazują mocną intencję zakupową? Tak, aby te kilkanaście rozmów, było z osobami realnie zainteresowanymi ofertą?

Strategia Generowania Leadów w B2B. Na czym polega?

W budowaniu lejków marketingowych wykorzystujemy narzędzia marketingowe, automatyzacje, sztuczną inteligencję i analitykę. Narzędzia te dopasowujemy do obecnej strategii firmy i sprawiamy, że działa ona wydajniej. Uzyskujemy tym wzrost efektywności i wydajności obszarów marketingu i sprzedaży.

We wszystkich obszarach, w których Handlowcy nie są potrzebni, ustawiamy automaty. A działania Handlowców przez większość dnia, są skoncentrowane na obsłudze klientów z mocną intencją zakupową.

Źródło ruchu

Płatne kampanie Facebook Ads

Płatne kampanie Google Ads

Płatne kampanie TikTok Ads

Inne płatne kampanie

Pozycjonowanie

Inne kanały

TOFU

Przechwytywanie leadów
Squeeze Page

MOFU

KAMPANIE PŁATNE: REMARKETING

AUTOMATYCZNA KWALIFIKACJA LEADA

SOCIAL MEDIA

AUTOMATION

CONTENT SELLING

Strona www
Analityka webowa (GA4)

BOFU

POZYSKANIE
KWALIFIKOWANEGO LEADA

KAMPANIE PŁATNE:
SPRZEDAŻOWE

CONTENT
SPRZEDAŻOWY

LEAD

Proces sprzedaży

CRM

AUTOMATYZACJA

PROCESY

KAMPANIE PŁATNE:
SPRZEDAŻOWE

Dział sprzedaży
Analityka Online/Offline

TRANSAKCJA

Jak budujemy system generowania leadów w B2B?

Zaczynamy od diagnozy i przygotowania buyer person firmy, propozycji wartości, obiekcji, pytań i unikatowych propozycji sprzedaży. Dzięki temu wiemy, do jakich firm i osób decyzyjnych docieramy. Mapujemy zachowania potencjalnych klientów. Następnie projektujemy strategie generowania leadów i ścieżki konwersji, które odpowiadają temu, jak ludzie kupują. Dobieramy odpowiednie narzędzia oraz platformy.

Narzędzia i kanały marketingowe, z jakich korzystamy:

Płatne kampanie reklamowe
Precyzyjnie targetujemy grupy docelowe i badamy poziom zainteresowania ofertą firmy. Korzystamy z Meta Ads (Facebook i Instagram), Google Ads, YouTube Ads, Tik Tok Ads, Linked IN Ads, Pinterest Ads i pozycjonowanie w Google. 
Tworzenie stron internetowych
Wiemy, jak zrobić strony, które pozyskują leady. Projektujemy strony w taki sposób, aby układ ułatwiał konwersję, a treści były odpowiedzią na to co myśli czytelnik.
Content marketing
Przygotowanie odpowiednich treści, artykułów i ofert to sztuka. Nie piszemy intuicyjnie. Każdy element artykułu jest zaprojektowany tak, aby prowadzić odbiorców przez proces kwalifikacji.
E-mail marketing i automation
To duża optymalizacja kosztowa. Dzięki automatyzacji nie musimy w kółko odpowiadać na te same pytania klientów w trakcie rozmów handlowych. Przygotowując automatyczną edukację i kwalifikację cały ten czasochłonny obszar sprzedaży jest realizowany automatycznie.
Narzędzia analityczne
Wdrożenie narzędzi analitycznych i ustalenie kluczowych KPI porządkuje chaos. Pozwala rozwijać firmę w sposób kontrolowany oraz trzymać koszta w ryzach. Implementacja automatycznych raportów dla menadżerów, dyrektorów lub zarządu firmy sprawia, że z dowolnego urządzenia i miejsca na ziemi wiedzą jak sprawuje się biznes.
Social Media
Wykorzystujemy social media do budowania świadomości marki, docierania do nowych odbiorców i budowania zaufania oraz relacji. Social Media to miejsce w którym potencjalny klient poznaje firmę i jej ofertę.

Zbudujmy lejek marketingowy

Skontaktuj się z nami i zobacz, jak możemy ulepszyć proces marketingu i sprzedaży w firmie. Wpłynąć na jej dynamiczniejszy rozwój.

Rośnij szybciej i w sposób uporządkowany

Handlowcy prowadzą więcej rozmów z klientami wykazującymi mocną intencję zakupową. 

To przekłada się na większą ilość transakcji.

80% edukacji i budowania relacji odbywa się automatycznie i online w lejku marketingowym.

Wiemy, jak trudno na rynku o dobrych Handlowców. Dzięki lejkom marketingowym Handlowcy nie odpowiadają w kółko na te same pytania, a czas ich rozmów może być krótszy nawet kilkukrotnie. To ogranicza potrzeby rekrutacyjne.

Dzięki naszym autorskim rozwiązaniom analitycznym łączymy świat wirtualny z działaniami Handlowców. Badamy, z których reklam i sieci reklamowych są transakcje, a z których nie. Budżety kierujemy tam, gdzie leady przekładają się na sprzedaż.

Wiesz, ile kosztuje lead. Ile leadów przekłada się na transakcje. Możesz robić prognozy wzrostów.

Dobrze ułożony lejek marketingowy pozwala kontrolować ilość kwalifikowanych leadów.

Realizujemy wiele działań marketingowych w ramach jednej spójnej strategii.

Wyślij zapytanie

Skontaktuj się z nami i zobacz, jak możemy ulepszyć proces marketingu i sprzedaży w firmie.

Wpłynąć na jej dynamiczniejszy rozwój.

Te marki wykorzystują już możliwości Digital Marketingu

Porozmawiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. 

W trakcie 20-minutowej rozmowy wysłuchamy Twojej sytuacji i potrzeb. Dobierzemy indywidualne rozwiązania i przygotujemy rekomendację zmian. Wypełnij formularz już teraz, a następnie umówimy dogodny termin dla obu stron.

Proszę wypełnić poniższy formularz. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: [email protected].

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.