E-mail Marketing i Automation
Strategia E-mailu od lat jest jednym z kluczowych działań w firmach usługowych i e-commerce.
Dzięki połączeniu pracy automatyzacji i kreatywności ludzkiej uzyskujemy możliwość pracy nad grupą klientów w jednym miejscu. Skutecznie prowadzony e-mail marketing może przyczynić się do wzrostu sprzedaży od 10% do nawet 40%.

Jakie firmy skorzystają na pozyskiwaniu leadów
Sklepy internetowe
- Odzyskiwanie porzuconych zamówień w sklepie internetowym
- Sprzedaż dodatkowych produktów do obecnych klientów
- Wsparcie akcji promocyjnych w sklepie
- Badanie potrzeb klientów
- Sprzedaż do subskrybentów
- Oraz wiele więcej
Sprzedaż kursów online
- Automatyczna edukacja z zakresu oferowanego kursu online
- Sprzedaż kursu online
- Odzyskiwanie porzuconych zamówień w sklepie internetowym
- Sprzedaż dodatkowych kursów / usług do obecnych klientów
- Wsparcie akcji promocyjnych
- Promocja eventów i wystąpień online,
- Edukacja
- Badanie potrzeb klientów
- Sprzedaż do subskrybentów
- Oraz wiele wiecej
Firmy usługowe
- Pozyskuj leady i kwalifikuj je automatycznie na rozmowy z handlowcami, podnieś jakość rozmów i ich skuteczność
- Edukuj potencjalnych klientów z zakresu innych usług i zachęcaj ich do kontaktu
- Zautomatyzuj proces przekazania katalogów,
- Zwiększ skalę swojego biznesu,
- Edukuj osoby po rozmowach telefonicznych, aby lepiej zachęcać je do powrotu i zakupu
- Oraz wiele więcej

Dlaczego warto wprowadzić e-mail marketing do swojej firmy?

Automatyzacja
Ponieważ pozwala on przede wszystkim automatyzować procesy i pracować na grupie osób z jednego narzędzia. System działa 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Dzięki temu możliwy jest zautomatyzowany kontakt z tysiącami osób.

Niski koszt
Niepotrzebne jest wsparcie ogromnego zespołu ludzi, wystarczy jeden wykwalifikowany specjalista. Wiele prac automatyzacji wykonywanych jest jednorazowo i potem stale działają. Gdy pracę wykonuje człowiek, firma ponosi koszt co miesiąc.

Przewaga konkurencyjna
Połączenie skali działania i niskiego kosztu wykonania sprawia, że dobrze prowadzony e-mail marketing może stać się ważnym kanałem sprzedaży w firmie i przewagą konkurencyjną.

Bezpieczeństwo
Budowanie list mailingowych zapewnia również bezpieczeństwo w biznesie, ponieważ jest to zasób, który sami kontrolujemy. W przypadku działań w Google, YouTube czy na Facebooku wszystko, co tam robimy, należy do nich. W praktyce nigdy nie wiadomo, czy coś się nie stanie i nie utracimy dostępu.
Dzięki posiadaniu listy mailingowej możemy dalej prowadzić działania sprzedażowe, zapewniając sobie dodatkowe bezpieczeństwo. Tylko my kontrolujemy ten zasób.

Zwiększenie sprzedaży
E-mail marketing i automatyzacje tworzy się przede wszystkim po to, aby zwiększyć sprzedaż. W tym celu możemy skorzystać z wielu strategii np. odzyskiwania porzuconych koszyków, sekwencji w celu do sprzedaży produktów komplementarnych czy akcji promocyjnych tworzonych w formie newslettera. Im większa lista mailingowa, tym większy potencjał sprzedażowy. Obserwujemy, że dobrze prowadzony e-mail marketing generuje od 10% do nawet 40% sprzedaży.
Jaki zakres prac oferujemy w ramach współpracy?
Przede wszystkim cała współpraca ma za zadanie odciążenie Cię z 95% zadań, które są realizowane w ramach tego projektu. Cenimy Twój czas i wiemy, że masz wiele innych zadań na głowie. Oto co robimy, aby realizować projekty sprawnie i skutecznie:
1Przygotowanie strategii
Dawid Bagiński przez ponad 10 lat prowadzi projekty związane z e-mail marketingiem. Przez lata opracował szereg strategii dla różnych projektów i branż. Dzięki temu posiadamy know-how odnośnie sprawdzonych strategii i rozwiązań, które możemy zaimplementować w Twoim biznesie.
Jeżeli nie wiesz, na czym polega e-mail marketing, ani jak opracować skuteczne strategie, to w tym elemencie wychodzimy z inicjatywą i sami proponujemy rozwiązania.
2Opracowanie koncepcji poszczególnych wiadomości
Po przygotowaniu strategii dla całego e-mail marketingu, przechodzimy do przygotowania scenariuszy poszczególnych wiadomości e-mail. Koncepcję tworzymy tak jak scenariusz filmowy. Planujemy intencjonalne haki marketingowe i techniki copywriterskie. Wiemy jaki cel mają spełnić i jaki efekt wywołać u odbiorcy. Oraz jak treści z poszczególnych wiadomości łączą się ze sobą, aby spotęgować efekt.
3Napisanie wiadomości z zastosowaniem zaawansowanych technik copywriterskich
I tutaj dzieje się magia. Przygotowujemy poszczególne wiadomości zwracając uwagę na strategię i koncepcję. Każde zdanie jest przygotowane intencjonalnie. Każde słowo jest przemyślane i użyte świadomie. Teksty czyta się swobodnie, a pod nimi w każdej linijce umieszczone zostają zaawansowane techniki copywriterskie. To trudny proces, przyznajemy. Jednak my potrafimy go doskonale.
4Proces akceptacji
Przechodzimy do procesu akceptacji. Tutaj otrzymujesz wiadomości do przeczytania i weryfikacji, aby mieć pewność co do efektu wykonanego zadania. Dla nas ten proces to zazwyczaj formalność. To tutaj widzisz jak zaawansowaną pracę wykonaliśmy. WOW!
5Konfiguracja systemu mailowego i ustawienie wysyłek
Na tym etapie przechodzimy do konfiguracji systemu mailowego i ustawienia wysyłek. To jak wygląda formatowanie maila, które elementy tekstu są pogrubione, podkreślone, jak formatowane są hiperłącza lub jakie są odstępy między linijkami ma ogromny wpływ na to ile osób przeczyta wiadomość.
Tych drobnych elementów, które zachęcają odbiorce do czytania jest wiele i wszystkimi zajmujemy się za Ciebie. Ustawiamy też intencjonalnie dni i godziny wysyłki, ponieważ to ma kluczowy wpływ na to ile osób otworzy i zacznie czytać wiadomość.
Ten etap prawidłowo wykonany może przyczynić się do wzrostu skuteczności o 2 do 3 razy. Posiadając duże doświadczenie wszelkie ustawienie techniczne bierzemy na siebie.
6Analityka działania i opracowanie wniosków
Ostatnim etapem naszych działań jest analiza zrealizowanych zadań i opracowanie wniosków, na podstawie których przygotowujemy kolejne pomysły na rozwój.
Dlaczego stosujesz e-mail marketing i nie masz efektu?
Pisanie treści jest jak komponowanie muzyki. Każdy może napisać piosenkę, ale to nie oznacza, że stanie się ona hitem, którego chętnie będą słuchali inni. Na świecie mamy setki milionów piosenek, a zaledwie tysiąc z nich ma miano światowych hitów i wpada w ucho.
Tak samo jest w pisaniu mailingów. Nie wystarczy napisać treści i jej wysłać. To zdecydowanie za mało. A większość osób ma takie podejście, że napisze coś tam i wysyła. Oby szło.
Tworzenie wiadomości mailingowych, to nie lada wyzwanie. Maile mają przede wszystkim kształtować opinię odbiorców i ich myślenie odnośnie oferty. A to można uzyskać tylko tworząc treści intencjonalnie. Dlatego my konstruując maile zwracamy uwagę na strategię wiadomości, techniki copywritingu, haki emocjonalne, pozycjonowanie firmy, ceny i wielu innych aspektów. Wszytko to świadomie projektujemy, aby pracować nad opinią odbiorcy.
A następnie tworzymy teksty z użyciem zaawansowanych technik copywritingowych. Stworzenie każdego zdania i napisanie każdego słowa jest zaplanowane, przemyślane i intencjonalnie zastosowane.
Tak jak w filmie, który oglądasz w kinie. Gdy reżyser chce, aby publika się śmiała, to tak zaprojektuje scenę w filmie, że wszyscy się śmieją. Jest to działanie intencjonalne.
Dlatego nie twórz maili intuicyjnie. Zleć je osobom, które potrafią tworzyć je intencjonalnie.
Dlaczego warto zrealizować e-mail marketing z nami?
- Ponad 10 lat doświadczenia i setki przeprowadzonych kampanii,
- Potrafimy tworzyć automatyzacje, które wspierają sprzedaż,
- Posiadamy kilkadziesiąt sprawdzonych strategii e-mail marketingu,
- Regularnie budujemy listy mailingowe i rozwijamy e-mail marketing,
- Mamy opracowane i sprawdzone scenariusze, techniki.
Dobrze rozbudowany e-mail marketing tworzy automatyczną maszynę do budowania relacji, sprzedaży i do sprzedaży. Dzięki niemu firma tworzy dodatkowy kanał sprzedaży, który pracuje automatycznie nawet przez lata. A jak wiemy, automat jest zawsze tańszy i bardziej zyskowny niż praca człowieka. Gdy uruchomisz wiele automatyzacji możesz zarabiać 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

Porozmawiajmy o współpracy
Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.
[email protected]
+48 579 510 968
Proszę wypełnić poniższy formularz. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.