E-mail Marketing i Automation

Strategia E-mailu od lat jest jednym z kluczowych działań w firmach usługowych i e-commerce.

Dzięki połączeniu pracy automatyzacji i kreatywności ludzkiej uzyskujemy możliwość pracy nad grupą klientów w jednym miejscu. Skutecznie prowadzony e-mail marketing może przyczynić się do wzrostu sprzedaży od 10% do nawet 40%.

Napisz do nas

Jakie firmy skorzystają na pozyskiwaniu leadów

Dlaczego warto wprowadzić e-mail marketing do swojej firmy?


 

Jaki zakres prac oferujemy w ramach współpracy?

Przede wszystkim cała współpraca ma za zadanie odciążenie Cię z 95% zadań, które są realizowane w ramach tego projektu. Cenimy Twój czas i wiemy, że masz wiele innych zadań na głowie. Oto co robimy, aby realizować projekty sprawnie i skutecznie:
  • 1Przygotowanie strategii

    Dawid Bagiński przez ponad 10 lat prowadzi projekty związane z e-mail marketingiem. Przez lata opracował szereg strategii dla różnych projektów i branż. Dzięki temu posiadamy know-how odnośnie sprawdzonych strategii i rozwiązań, które możemy zaimplementować w Twoim biznesie.

    Jeżeli nie wiesz, na czym polega e-mail marketing, ani jak opracować skuteczne strategie, to w tym elemencie wychodzimy z inicjatywą i sami proponujemy rozwiązania.

  • 2Opracowanie koncepcji poszczególnych wiadomości

    Po przygotowaniu strategii dla całego e-mail marketingu, przechodzimy do przygotowania scenariuszy poszczególnych wiadomości e-mail. Koncepcję tworzymy tak jak scenariusz filmowy. Planujemy intencjonalne haki marketingowe i techniki copywriterskie. Wiemy jaki cel mają spełnić i jaki efekt wywołać u odbiorcy. Oraz jak treści z poszczególnych wiadomości łączą się ze sobą, aby spotęgować efekt.

  • 3Napisanie wiadomości z zastosowaniem zaawansowanych technik copywriterskich

    I tutaj dzieje się magia. Przygotowujemy poszczególne wiadomości zwracając uwagę na strategię i koncepcję. Każde zdanie jest przygotowane intencjonalnie. Każde słowo jest przemyślane i użyte świadomie. Teksty czyta się swobodnie, a pod nimi w każdej linijce umieszczone zostają zaawansowane techniki copywriterskie. To trudny proces, przyznajemy. Jednak my potrafimy go doskonale.

  • 4Proces akceptacji

    Przechodzimy do procesu akceptacji. Tutaj otrzymujesz wiadomości do przeczytania i weryfikacji, aby mieć pewność co do efektu wykonanego zadania. Dla nas ten proces to zazwyczaj formalność. To tutaj widzisz jak zaawansowaną pracę wykonaliśmy. WOW!

  • 5Konfiguracja systemu mailowego i ustawienie wysyłek

    Na tym etapie przechodzimy do konfiguracji systemu mailowego i ustawienia wysyłek. To jak wygląda formatowanie maila, które elementy tekstu są pogrubione, podkreślone, jak formatowane są hiperłącza lub jakie są odstępy między linijkami ma ogromny wpływ na to ile osób przeczyta wiadomość.

    Tych drobnych elementów, które zachęcają odbiorce do czytania jest wiele i wszystkimi zajmujemy się za Ciebie. Ustawiamy też intencjonalnie dni i godziny wysyłki, ponieważ to ma kluczowy wpływ na to ile osób otworzy i zacznie czytać wiadomość.

    Ten etap prawidłowo wykonany może przyczynić się do wzrostu skuteczności o 2 do 3 razy. Posiadając duże doświadczenie wszelkie ustawienie techniczne bierzemy na siebie.

  • 6Analityka działania i opracowanie wniosków

    Ostatnim etapem naszych działań jest analiza zrealizowanych zadań i opracowanie wniosków, na podstawie których przygotowujemy kolejne pomysły na rozwój.

Dlaczego stosujesz e-mail marketing i nie masz efektu?

Pisanie treści jest jak komponowanie muzyki. Każdy może napisać piosenkę, ale to nie oznacza, że stanie się ona hitem, którego chętnie będą słuchali inni. Na świecie mamy setki milionów piosenek, a zaledwie tysiąc z nich ma miano światowych hitów i wpada w ucho.

Tak samo jest w pisaniu mailingów. Nie wystarczy napisać treści i jej wysłać. To zdecydowanie za mało. A większość osób ma takie podejście, że napisze coś tam i wysyła. Oby szło.

Tworzenie wiadomości mailingowych, to nie lada wyzwanie. Maile mają przede wszystkim kształtować opinię odbiorców i ich myślenie odnośnie oferty. A to można uzyskać tylko tworząc treści intencjonalnie. Dlatego my konstruując maile zwracamy uwagę na strategię wiadomości, techniki copywritingu, haki emocjonalne, pozycjonowanie firmy, ceny i wielu innych aspektów. Wszytko to świadomie projektujemy, aby pracować nad opinią odbiorcy.

A następnie tworzymy teksty z użyciem zaawansowanych technik copywritingowych. Stworzenie każdego zdania i napisanie każdego słowa jest zaplanowane, przemyślane i intencjonalnie zastosowane.

Tak jak w filmie, który oglądasz w kinie. Gdy reżyser chce, aby publika się śmiała, to tak zaprojektuje scenę w filmie, że wszyscy się śmieją. Jest to działanie intencjonalne.

Dlatego nie twórz maili intuicyjnie. Zleć je osobom, które potrafią tworzyć je intencjonalnie.

Dlaczego warto zrealizować e-mail marketing z nami?
  • Ponad 10 lat doświadczenia i setki przeprowadzonych kampanii,
  • Potrafimy tworzyć automatyzacje, które wspierają sprzedaż,
  • Posiadamy kilkadziesiąt sprawdzonych strategii e-mail marketingu,
  • Regularnie budujemy listy mailingowe i rozwijamy e-mail marketing,
  • Mamy opracowane i sprawdzone scenariusze, techniki.

Dobrze rozbudowany e-mail marketing tworzy automatyczną maszynę do budowania relacji, sprzedaży i do sprzedaży. Dzięki niemu firma tworzy dodatkowy kanał sprzedaży, który pracuje automatycznie nawet przez lata. A jak wiemy, automat jest zawsze tańszy i bardziej zyskowny niż praca człowieka. Gdy uruchomisz wiele automatyzacji możesz zarabiać 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

Porozmawiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.

[email protected]

+48 579 510 968

Proszę wypełnić poniższy formularz. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: [email protected]

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.