Kampania reklamowa na Facebooku
z Social Elite
Zleć kampanię reklamową na Facebooku Social Elite i skorzystaj z zaawansowanych strategii reklamowych do rozwoju marketingu i sprzedaży w Twojej firmie.
- Bez zatrudniania i szkolenia specjalistów do firmy
- Bez angażowania czasu w samodzielną naukę reklamy
- Bez głowienia się, jak wdrożyć ten kanał do firmy
Za to z konkretnym planem kampanii na Facebooku, który uwzględnia potrzeby i cele Twojej firmy oraz jego realizacją przez doświadczony i wyszkolony zespół marketingowy, który nie tylko prowadzi kampanię reklamową na Facebooku, ale też rozumie Twoją branżę i regularnie wychodzi z inicjatywą, by wspierać rozwój Twojego biznesu. Tego szukasz u agencji marketingowej?
W Social Elite realizujemy kampanie reklamowe na Facebooku zarówno dla sklepów online, jak i biznesów pracujących w modelu B2B i B2C, które chcą pozyskiwać więcej leadów przez internet.
Wdrażając do firm kampanie Facebook Ads, pomagamy firmom rozwinąć sprzedaż na terenie Polski. Prowadzimy kampanie także w całej Europie oraz w Stanach Zjednoczonych. Wspieramy w rozpoczęciu i rozwoju sprzedaży na nowych rynkach. Nasze efekty?
W latach 2018 - 2021 wygenerowaliśmy dla naszych klientów ponad 1 miliard złotych sprzedaży.
Wypełnij formularz i odbierz wsparcie w doborze najlepszego zakresu prac dla kampanii reklamowej w Twojej firmie
Kampania reklamowa na Facebooku - dlaczego jest tak ważna dla firmy?
Zobacz, jak prowadząc kampanię reklamową na Facebooku, rozwinęliśmy projekt e-commerce od zera do 1 258 44,90 zł. Efekt w 9 miesięcy
Szukasz sposobu na dynamiczny rozwój firmy? Dźwigni, która umożliwi mocne wzrosty i realizację biznesowych planów?
Jeżeli tak, to popatrz na zdjęcie po lewej stronie. To, co widzisz, to rezultaty kampanii reklamowej na Facebooku, która w 9 miesięcy wygenerowała 1 258 44,90 zł sprzedaży.
To przykład, który pokazuje, że w większości biznesów wdrożenie kampanii na Facebooku to bardzo dobra decyzja.
Jeżeli też tak chcesz, to wiedz, że efekty na Facebooku to nie zgadywanie jak w Totolotku. To też nie jedna zrealizowana reklama, która powinna się udać.
Skuteczne prowadzenie kampanii reklamowej to rezultat setek godzin nauki, wielu lat doświadczeń i przemyślanych działań.
To praca nad kampanią. To konkretne zadania, które trzeba realizować w odpowiedniej kolejności. To testowanie, wyciąganie wniosków i świadome optymalizowanie.
Domyślam się, że jeżeli prowadzisz biznes, to prawdopodobnie nie chcesz tego robić samodzielnie. Być może brakuje Ci na to czasu.
Mimo wszystko wiesz, że kampania reklamowa na Facebooku to bardzo dobry kierunek dla Twojego biznesu i chcesz wykorzystać jej potencjał. Co możesz zrobić?
Zobacz jak rozwinęliśmy projekt od zera do 500 tys. zł przychodu w zaledwie 6 miesięcy
Jeżeli zależy Ci na szybkim rozwoju i sprawnym wdrożeniu kampanii reklamowej do swojej firmy, to napisz do nas i uzyskaj propozycję współpracy dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.
Skorzystaj z tej możliwości szczególnie jeśli Tobie brakuje czasu na te działania, a w Twoim zespole nie ma osób, które posiadają kompetencje do wykonywania prac z tego obszaru marketingu.
W jakich sytuacjach wdrożyć kampanię reklamową na Facebooku do firmy? Oto niektóre z nich:
Chcesz wypromować swój produkt lub usługę
Masz sklep internetowy i chcesz zwiększyć sprzedaż
Chcesz pozyskiwać jakościowe leady sprzedażowe
Potrzebujesz zdobyć popularność i zbudować silną markę osobistą
Chcesz wypromować wydarzenie (na przykład: szkolenie, imprezę lub kongres)
Zależy Ci na skutecznej promocji biznesu lokalnego
W każdej z powyższych sytuacji kampania reklamowa na Facebooku może odegrać kluczową rolę
WAŻNE: Menedżer Reklam w systemie META jest ultra precyzyjnym narzędziem i pozwala wyszukiwać bardzo dokładne grupy odbiorców za pomocą przygotowanych filtrów reklamowych. Z tym że są ich dziesiątki tysięcy. Między innymi dlatego tak wiele osób traci czas, przepala pieniądze, a na końcu porzuca te działania. Jeżeli robi tak Twoja konkurencja, to dobrze dla Ciebie.
Jeżeli jednak robisz Ty, to niekoniecznie, ponieważ nie wykorzystujesz potencjału kampanii facebookowych. Świadome działania na tej platformie to możliwość dotarcia i atrakcyjnego zaprezentowania swojej oferty nawet setkom tysięcy potencjalnych klientów, którzy obecnie szukają tego, co oferujesz, ale jeszcze nie wiedzą o Twojej firmie.
Jak NIE ROBIĆ kampanii reklamowej na Facebooku?
Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, dyrektorem lub managerem, to być może próbowałeś już reklamy we własnym zakresie albo zleciłeś to zadanie swojemu podwładnemu.
Być może miałeś nadzieję, że zaprojektowanie i późniejsze prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku jest proste, szybkie i wystarczy przeczytać kilka artykułów w internecie, by robić to skutecznie. Zauważ, że gdyby tak było, to nikt nie zlecałby obsługi kampanii reklamowej na Facebooku, tylko każdy prowadziłby ją sam.
Wielu naszych obecnych Klientów doszło do wniosku, że zdecydowanie korzystniejszym rozwiązaniem jest oddelegowanie kampanii na FB wyszkolonym specjalistom z Social Elite, którzy posiadają sprawdzony know-how i duże doświadczenie w obszarze reklamy.
Wiedzą też, że działanie samemu bez konkretnych kompetencji, to często tracenie budżetu reklamowego, czasu i nerwów.
Czy można prowadzić kampanię reklamową na Facebooku samodzielnie?
Oczywiście. Ale po pierwsze - czy to rola szefa, dyrektora lub managera?
A po drugie - trzeba liczyć się z ryzykiem popełnienia błędów i czasem, którego wymaga nauka i praca na koncie reklamowym.
Często słyszę na przykład, że ktoś próbował swoich sił w reklamie, ale korzystał z funkcji: „Promuj post”. Dlaczego?
Dlatego, że przycisk był duży! Tylko że Facebooku jest naprawdę dużo przycisków i nie zawsze trzeba klikać w te największe. Na dodatek trzeba jeszcze wiedzieć, które z nich klikać i w jakiej kolejności.
Korzystanie z funkcji „Promuj post” jest moim zdaniem jak latanie helikopterem nad miastem i rozrzucanie swoich pieniędzy. Owszem, możesz ustawić podstawowe targetowanie, ale nie korzystasz z zaawansowanych opcji, które generują najlepsze efekty sprzedażowe.
Dlatego jeżeli próbowałeś tę metodę reklamy i nie zwiększyłeś zysków w swojej firmie, to tak miało być. Po prostu ten algorytm promocji nie służy do zwiększania zysków.
Skuteczna kampania reklamowa - czyli jaka?
Taka, która została zaprojektowania, przemyślana i przeprowadzona zgodnie ze sprawdzoną metodologią przez doświadczonego specjalistę
Aby realizować ważniejsze cele biznesowe, należy stosować bardziej zaawansowane funkcje w kampanii reklamowej. My w tym celu korzystamy z narzędzia: Menedżer Reklam, bo w nim takich algorytmów promocji jest aż 16.
Jeżeli ktoś chce zwiększyć sprzedaż lub pozyskiwać jakościowe leady w B2B lub B2C, a jednoczenie korzysta z opcji „Promuj post”, to używa algorytmu, który nie jest do tego przystosowany. Oczywiście sam wybór algorytmu to nie wszystko.
Aby kampania na Facebooku przyniosła oczekiwane zyski, trzeba wykonać znacznie więcej precyzyjnych działań. Wszystkie je realizujemy w trakcie prowadzenia konta reklamowego! Jakie to działania?
Popatrz na grafikę poniżej. To cykl działań prowadzący do udanej kampanii na Facebooku:
WAŻNE: nie wystarczy zrobić jednej lub kilku reklam i wybrać najprostsze rozwiązanie na Facebooku. Aby uzyskać efekt, trzeba zbudować PROCES reklamowy, który przekona odbiorców do Twojej marki oraz jej oferty. W końcu po drugiej stronie monitora są realne osoby, a nie cyferki.
Dlatego realizując kampanie na Facebooku, jednym z naszych priorytetów jest rzetelne poznanie branży i potrzeb tych osób, by w rezultacie maksymalnie zwiększać prawdopodobieństwo sukcesu już od pierwszych dni współpracy. Etap PRZED startem jest dla nas kluczowy, bo nie lubimy przypadkowości. Lubimy mieć kontrolę i szanujemy budżety reklamowe naszych Klientów.
Jak robić kampanię reklamową na Facebooku?
Oto niektóre kluczowe składowe sukcesu
Zasada: „Wyszukaj i przekonaj”
Aby osiągnąć bardzo dobre wyniki z kampanii reklamowej na Facebooku, kierujemy się zasadą: „Wyszukaj i Przekonaj”. Na czym polega to podejście?
Na początku należy zrobić dobry research rynku i wyszukać najbardziej jakościowe grupy potencjalnych klientów. Choć to pierwszy etap tworzenia kampanii na Facebooku, to wiele firm jednak nie potrafi go zrealizować poprawnie. Dlaczego?
Po pierwsze - w firmach tych często brakuje wiedzy i narzędzi, które pozwolą zdefiniować tzw. Brand Personę. W tym pomagamy!
A po drugie - jak już wiesz, Menadżer reklam na Facebooku jest bardzo precyzyjnym narzędziem i pozwala wyszukać bardzo dokładne grupy klientów za pomocą przygotowanych filtrów. Są ich dziesiątki tysięcy.
A co jeżeli nie wiesz, pod jakimi filtrami kryją się Twoi klienci? Wtedy istnieje ogromna szansa, że wśród dziesiątek tysięcy opcji, niestety wybierzesz tą niewłaściwą.
Tutaj z pomocą przychodzi nasze doświadczenie. Ponieważ korzystamy z tego narzędzia w przeróżnych branżach, to doskonale wiemy, jak realizując kampanie reklamowe na Facebooku, wyszukać osoby, które aktualnie szukają firmy oferującej takie produkty lub usługi, jak Twoja.
Ustawiamy algorytmy reklamowe w taki sposób, aby drastycznie zwiększyć prawdopodobieństwo, że na Twoją ofertę trafią osoby zainteresowane tym, co oferujecie.
Wynika to z wielu lat doświadczenia, prób oraz błędów, z których dawno temu wyciągnąłem wnioski. Jeżeli Ty nie chcesz ich popełniać, bo szkoda Ci czasu, wtedy skorzystanie z naszego biznesowego wsparcia może być rozsądną decyzją.
Zasada: Przygotuj SKUTECZNE reklamy
Drugim kluczowym elementem do sukcesu jest przygotowanie skutecznych reklam - takich, które naprawdę chwytają.
Zauważ, że tak, jak nie każda piosenka w radio spodoba się Tobie, tak i nie każda reklama spodoba się Twoim odbiorcom.
Tutaj pojawia się pytanie. Skąd możesz wiedzieć, że zrobione przez Ciebie reklamy są skuteczne? Czy masz wiedzę, aby to rzetelnie ocenić?
Bądź spokojny. My wiemy, jak z cyfr w wynikach reklamowych odczytać skuteczność działań w ramach kampanii reklamowej.
Korzystamy z naszego własnego know-how i wykonujemy tak zwane MIKROTESTY reklam.
WAŻNE: po wydaniu około 20-30 zł na reklamę wiemy, czy będzie się podobała, czy nie. Dzięki temu zostawiamy w kampanii tylko te reklamy, które budzą sympatię u odbiorców i najskuteczniej realizują założenia.
Ta metoda pozwala nam ocenić, czy grupa osób, której wyświetla się Twoja reklama, jest naprawdę entuzjastycznie nastawiona do tego, co oferujesz. Takim osobom pokazujemy Twoje produkty lub usługi.
Dzięki temu minimalizujemy ryzyko wpadki, straty pieniędzy i zrobienia negatywnej afery wokół Twojej marki.
Jeżeli podoba Ci się taka możliwość, skontaktuj się z nami. Dowiesz się więcej na temat działania tej metody po wypełnieniu formularza kontaktowego.
Reklama ruszyła, ale to nie koniec! To dopiero początek!
Dlaczego kampania reklamowa na Facebooku NIE DZIAŁA?
Często dlatego, że brakuje w niej REMARKETINGU
Uruchomić reklamę może każdy, ale nie każdy zrealizuje kampanię reklamową, która wzbudza entuzjazm odbiorców. W związku z tym - gdy już pozyskamy zainteresowanie potencjalnych klientów, czas na kolejny krok, czyli REMARKETING.
Czy stosujesz go obecnie w swoich w kampaniach reklamowych? Jeżeli nie, to prawdopodobnie Twoje dotychczasowe działania nie były opłacalne i dochodowe. Możesz zastanawiać się więc, co zrobić, żeby Twoja reklama się opłacała.
W takiej sytuacji należy zastosować strategie remarketingowe, których celem jest przekonanie do zakupu potencjalnego klienta. Słowo PRZEKONANIE jest tutaj kluczem. Bo nie ma znaczenia czy spotykasz się z osobą na żywo, czy w internecie. Pracą biznesu jest przekonać te osoby do zakupu. I tutaj ważna uwaga!
W przeważającej większości sytuacji nie wystarczy zastosować jednej reklamy z kuponem rabatowym czy darmową konsultacją! Aby skutecznie zachęcać potencjalnych klientów do zakupu, my przygotowujemy od 12 do nawet 16 różnych strategii remarketingowych. Oto rezultaty jednej z nich.
Budżet: 90,85 euro | Wartość sprzedaży: 11 637,30 euro | ROAS: 12809%
Wynik ten oznacza, że każde 1 euro wydane jako budżet reklamowy (w tej kampanii remarketingowej) przyniosło 128 euro zwrotu!
Oczywiście średni ROAS dla całego okresu kampanii był niższy, ale pokazuję Ci ten przykład, bo po pierwsze - jest realny. Po drugie - żeby uświadomić, jak dużą rolę odgrywa poprawnie realizowany remarketing w kampanii reklamowej na Facebooku. Osoba nieprzeszkolona i niedoświadczona nigdy nie zbliży się nawet do takich rezultatów. Być może nawet nie uwierzy, że są możliwe.
Co jest celem kampanii remarketingowych?
Aby odpowiedzieć na to pytanie, warto zastanowić się, jak na co dzień jedna osoba przekonuje drugą do zakupu?
Często nieświadomie rozmawia w taki sposób, że reaguje na jej realne zachowanie, pytania i problemy. Dzięki temu jest skuteczniejsza.
Wyobraź sobie tylko, że taką rozmowę można zimitować, realizując kampanię reklamową na Facebooku! W rezultacie zaś przygotować taką kampanię, która dopasuje się do zachowań odbiorców.
Czyli różne osoby mogą widzieć inne dopasowane reklamy i mieć poczucie, że firma doskonale rozumie ich konkretne potrzeby.
Jednak tutaj nie ma przypadku! Wszystko to musi ustawić kompetentny specjalista, który zaprojektuje ten system i określi, KTO CO powinien zobaczyć na danym etapie.
Możliwości jest multum i to, co osoby widzą, może zależeć na przykład od tego, jakie RUCHY wykonały na stronie, ile razy widziały dane reklamy, czy ile dni są już w procesie zakupowym.
To też praca zaawansowana pod kątem technicznym.
PRZYKŁAD: W przypadku rozbudowanego remarketingu istotne jest poprawne wykluczanie użytkowników, którzy przeszli już wcześniejsze etapy stworzonego procesu.
W ten sposób w Social Elite efektywniej zarządzamy budżetem oraz lepiej kontrolujemy, co odbiorca widzi na poszczególnym etapie procesu. Dzięki temu trafniej dopieramy komunikacje do jego aktualnej sytuacji.
Brzmi skomplikowanie? Bo jest to dosyć skomplikowane. Ale jeżeli podobają Ci się te możliwości, to ustawimy dla Ciebie taki system.
Przygotujemy kampanię reklamową na Facebooku od podstaw
Oto zakres działań, jakie wykonujemy w ramach usługi prowadzenia kampanii reklamowej
Dokładny briefing i rozmowa w celu rzetelnego poznania Twojego biznesu i oferty
Research rynkowy, by dokładnie poznać niszę, konkurencję i potrzeby potencjalnych klientów
Opracowanie strategii kampanii reklamowej dla Twojej firmy
Ustawienie konta i nadzór nad nim
Tworzenie kreacji reklamowych realizujących ustalone wspólnie cele
Codzienna analiza i optymalizacja kampanii reklamowej
Inicjatywa opiekuna i pomysły na rozwój kampanii
Stały kontakt telefoniczny w celu omówienia działań
Comiesięczny raport i praktyczne wnioski, które pomagają rozwijać biznes
Coś, czego oczekujesz od podwykonawców, nie zostało wymienione wyżej? Skontaktuj się z nami - zaproponujemy dopasowaną ofertę do Twoich indywidualnych potrzeb.
Dlaczego kampanię reklamową warto realizować z Social Elite?
Posiadamy autorską metodę tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku przez Dawida Bagińskiego i doświadczenie praktyczne w +90 branżach. Do kampanii przydzielamy osoby, które bardzo dobrze rozumieją określony rynek.
Jesteśmy prawdopodobnie jedyną w Polsce agencją reklamową, która rozumie aspekt pracy psychologicznej nad odbiorcą. Realizując kampanie na Facebooku, stosujemy techniki copywritingu, techniki psychologiczne, marketingowe oraz sprzedażowe. Bazujemy na tym, co sprawdzone i mamy opracowanych wiele autorskich metod.
Rozumiemy, że możesz nie mieć czasu, dlatego prawdopodobnie chcesz, aby wszystko, co nam zlecisz w ramach kampanii na FB, zostało zrobione bardzo dobrze i sprawnie bez potrzeby angażowania Ciebie na każdym kroku. Bardzo szybko się wdrażamy, angażując minimalną ilość czasu szefów, czy dyrektorów firm. Po prostu wiemy, co mamy robić i po co nas zatrudniono.
Nasi klienci o współpracy
IWONA (właścicielka sklepu online CATALINA):
„Polecam firmę Dawida Bagińskiego. Pół roku temu zdecydowałam się na współpracę i dzisiaj zwiększone zatrudnienie o 100%. Zamówień o 500% więcej. Zamówień było tak dużo, że nie daliśmy rady wyrobić i poprosiłam o przykręcenie budżetu reklamowego, ale już powoli go odkręcamy, bo wychodzimy z zaległości wysyłek. Firma tego Pana odmieniła w miesiąc małą sprzedaż w sprzedaż nie do wyrobienia”.
PAWEŁ (właściciel firmy Fenbro):
„Decydując się na współpracę z Social Elite, miałem w głowie jedno. Szukałem kogoś, kto jest doświadczony i wie, jak zrobić reklamę na Facebooku, żeby to zadziałało, żeby był efekt. No i oczywiście miałem bardzo dobre doświadczenie ze szkoleniami, na które zdecydowałem się 2 lata wcześniej — czyli jeszcze zanim tak naprawdę wpadłem na pomysł na otwarcie firmy. Wtedy sam zacząłem bawić się tą reklamą według metod ze szkoleń Dawida. (...) Reklama działała na tyle, że rozkręciłem firmę do takiego poziomu, że teraz jesteśmy liderem na rynku irlandzkim i działamy bardzo skutecznie”.
Realizując kampanie reklamowe, współpracujemy zarówno z szefami firm, jak i dyrektorami sprzedaży, dyrektorami marketingu, czy managerami - dzięki temu możesz mieć pewność, że rozumiemy Twoje potrzeby oraz oczekiwania. Szukasz takich osób do realizacji prac marketingowych?
Co może zyskać Twój biznes, dzięki kampanii reklamowej na Facebooku
realizowanej we współpracy z Social Elite?
Możliwość precyzyjnego dotarcia z ofertą do potencjalnych klientów
Strategię kampanii dopasowanej do potrzeb Twojej firmy
Codzienną analizę działań, ich rozwój i opiekę eksperta
Więcej klientów = większa sprzedaż
Więcej czasu na inne sprawy w firmie (np. rozwój działów, procesów, czy realizację pomysłów)
Profesjonalny zespół marketingowy, który wspiera Twoją firmę i Ciebie
Tego poszukujesz? Jeżeli tak, to wypełnij poniższy formularz kontaktowy i otrzymaj indywidualną wycenę
Porozmawiajmy o współpracy
Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.
[email protected]
+48 579 510 968
Proszę wypełnić poniższy formularz. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.