Kampania reklamowa na Facebooku
z Social Elite

Zleć kampanię reklamową na Facebooku Social Elite i skorzystaj z zaawansowanych strategii reklamowych do rozwoju marketingu i sprzedaży w Twojej firmie.
  • Bez zatrudniania i szkolenia specjalistów do firmy
  • Bez angażowania czasu w samodzielną naukę reklamy
  • Bez głowienia się, jak wdrożyć ten kanał do firmy

Za to z konkretnym planem kampanii na Facebooku, który uwzględnia potrzeby i cele Twojej firmy oraz jego realizacją przez doświadczony i wyszkolony zespół marketingowy, który nie tylko prowadzi kampanię reklamową na Facebooku, ale też rozumie Twoją branżę i regularnie wychodzi z inicjatywą, by wspierać rozwój Twojego biznesu. Tego szukasz u agencji marketingowej?

W Social Elite realizujemy kampanie reklamowe na Facebooku zarówno dla sklepów online, jak i biznesów pracujących w modelu B2B i B2C, które chcą pozyskiwać więcej leadów przez internet.

Wdrażając do firm kampanie Facebook Ads, pomagamy firmom rozwinąć sprzedaż na terenie Polski. Prowadzimy kampanie także w całej Europie oraz w Stanach Zjednoczonych. Wspieramy w rozpoczęciu i rozwoju sprzedaży na nowych rynkach. Nasze efekty?

W latach 2018 - 2021 wygenerowaliśmy dla naszych klientów ponad 1 miliard złotych sprzedaży.

Wypełnij formularz i odbierz wsparcie w doborze najlepszego zakresu prac dla kampanii reklamowej w Twojej firmie

Kampania reklamowa na Facebooku - dlaczego jest tak ważna dla firmy?

Zobacz, jak prowadząc kampanię reklamową na Facebooku, rozwinęliśmy projekt e-commerce od zera do 1 258 44,90 zł. Efekt w 9 miesięcy

Szukasz sposobu na dynamiczny rozwój firmy? Dźwigni, która umożliwi mocne wzrosty i realizację biznesowych planów?

Jeżeli tak, to popatrz na zdjęcie po lewej stronie. To, co widzisz, to rezultaty kampanii reklamowej na Facebooku, która w 9 miesięcy wygenerowała 1 258 44,90 zł sprzedaży.

To przykład, który pokazuje, że w większości biznesów wdrożenie kampanii na Facebooku to bardzo dobra decyzja.

Jeżeli też tak chcesz, to wiedz, że efekty na Facebooku to nie zgadywanie jak w Totolotku. To też nie jedna zrealizowana reklama, która powinna się udać.

Skuteczne prowadzenie kampanii reklamowej to rezultat setek godzin nauki, wielu lat doświadczeń i przemyślanych działań.

To praca nad kampanią. To konkretne zadania, które trzeba realizować w odpowiedniej kolejności. To testowanie, wyciąganie wniosków i świadome optymalizowanie. 

Domyślam się, że jeżeli prowadzisz biznes, to prawdopodobnie nie chcesz tego robić samodzielnie. Być może brakuje Ci na to czasu.

Mimo wszystko wiesz, że kampania reklamowa na Facebooku to bardzo dobry kierunek dla Twojego biznesu i chcesz wykorzystać jej potencjał. Co możesz zrobić?

Zobacz jak rozwinęliśmy projekt od zera do 500 tys. zł przychodu w zaledwie 6 miesięcy

Jeżeli zależy Ci na szybkim rozwoju i sprawnym wdrożeniu kampanii reklamowej do swojej firmy, to napisz do nas i uzyskaj propozycję współpracy dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.

Skorzystaj z tej możliwości szczególnie jeśli Tobie brakuje czasu na te działania, a w Twoim zespole nie ma osób, które posiadają kompetencje do wykonywania prac z tego obszaru marketingu.

W jakich sytuacjach wdrożyć kampanię reklamową na Facebooku do firmy? Oto niektóre z nich:


W każdej z powyższych sytuacji kampania reklamowa na Facebooku może odegrać kluczową rolę
 

WAŻNE: Menedżer Reklam w systemie META jest ultra precyzyjnym narzędziem i pozwala wyszukiwać bardzo dokładne grupy odbiorców za pomocą przygotowanych filtrów reklamowych. Z tym że są ich dziesiątki tysięcy. Między innymi dlatego tak wiele osób traci czas, przepala pieniądze, a na końcu porzuca te działania. Jeżeli robi tak Twoja konkurencja, to dobrze dla Ciebie.

Jeżeli jednak robisz Ty, to niekoniecznie, ponieważ nie wykorzystujesz potencjału kampanii facebookowych. Świadome działania na tej platformie to możliwość dotarcia i atrakcyjnego zaprezentowania swojej oferty nawet setkom tysięcy potencjalnych klientów, którzy obecnie szukają tego, co oferujesz, ale jeszcze nie wiedzą o Twojej firmie.

Jak NIE ROBIĆ kampanii reklamowej na Facebooku?

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, dyrektorem lub managerem, to być może próbowałeś już reklamy we własnym zakresie albo zleciłeś to zadanie swojemu podwładnemu.

Być może miałeś nadzieję, że zaprojektowanie i późniejsze prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku jest proste, szybkie i wystarczy przeczytać kilka artykułów w internecie, by robić to skutecznie. Zauważ, że gdyby tak było, to nikt nie zlecałby obsługi kampanii reklamowej na Facebooku, tylko każdy prowadziłby ją sam.

Wielu naszych obecnych Klientów doszło do wniosku, że zdecydowanie korzystniejszym rozwiązaniem jest oddelegowanie kampanii na FB wyszkolonym specjalistom z Social Elite, którzy posiadają sprawdzony know-how i duże doświadczenie w obszarze reklamy.

Wiedzą też, że działanie samemu bez konkretnych kompetencji, to często tracenie budżetu reklamowego, czasu i nerwów.

Czy można prowadzić kampanię reklamową na Facebooku samodzielnie?

Oczywiście. Ale po pierwsze - czy to rola szefa, dyrektora lub managera?

A po drugie - trzeba liczyć się z ryzykiem popełnienia błędów i czasem, którego wymaga nauka i praca na koncie reklamowym.

Często słyszę na przykład, że ktoś próbował swoich sił w reklamie, ale korzystał z funkcji: „Promuj post”. Dlaczego?

Dlatego, że przycisk był duży! Tylko że Facebooku jest naprawdę dużo przycisków i nie zawsze trzeba klikać w te największe. Na dodatek trzeba jeszcze wiedzieć, które z nich klikać i w jakiej kolejności.

Korzystanie z funkcji „Promuj post” jest moim zdaniem jak latanie helikopterem nad miastem i rozrzucanie swoich pieniędzy. Owszem, możesz ustawić podstawowe targetowanie, ale nie korzystasz z zaawansowanych opcji, które generują najlepsze efekty sprzedażowe.

Dlatego jeżeli próbowałeś tę metodę reklamy i nie zwiększyłeś zysków w swojej firmie, to tak miało być. Po prostu ten algorytm promocji nie służy do zwiększania zysków.

Skuteczna kampania reklamowa - czyli jaka?

Taka, która została zaprojektowania, przemyślana i przeprowadzona zgodnie ze sprawdzoną metodologią przez doświadczonego specjalistę
 

Aby realizować ważniejsze cele biznesowe, należy stosować bardziej zaawansowane funkcje w kampanii reklamowej. My w tym celu korzystamy z narzędzia: Menedżer Reklam, bo w nim takich algorytmów promocji jest aż 16.

Jeżeli ktoś chce zwiększyć sprzedaż lub pozyskiwać jakościowe leady w B2B lub B2C, a jednoczenie korzysta z opcji „Promuj post”, to używa algorytmu, który nie jest do tego przystosowany. Oczywiście sam wybór algorytmu to nie wszystko.

Aby kampania na Facebooku przyniosła oczekiwane zyski, trzeba wykonać znacznie więcej precyzyjnych działań. Wszystkie je realizujemy w trakcie prowadzenia konta reklamowego! Jakie to działania?

Popatrz na grafikę poniżej. To cykl działań prowadzący do udanej kampanii na Facebooku:

 

WAŻNE: nie wystarczy zrobić jednej lub kilku reklam i wybrać najprostsze rozwiązanie na Facebooku. Aby uzyskać efekt, trzeba zbudować PROCES reklamowy, który przekona odbiorców do Twojej marki oraz jej oferty. W końcu po drugiej stronie monitora są realne osoby, a nie cyferki.

Dlatego realizując kampanie na Facebooku, jednym z naszych priorytetów jest rzetelne poznanie branży i potrzeb tych osób, by w rezultacie maksymalnie zwiększać prawdopodobieństwo sukcesu już od pierwszych dni współpracy. Etap PRZED startem jest dla nas kluczowy, bo nie lubimy przypadkowości. Lubimy mieć kontrolę i szanujemy budżety reklamowe naszych Klientów.

Jak robić kampanię reklamową na Facebooku?

Oto niektóre kluczowe składowe sukcesu
Zasada: „Wyszukaj i przekonaj”

Aby osiągnąć bardzo dobre wyniki z kampanii reklamowej na Facebooku, kierujemy się zasadą: „Wyszukaj i Przekonaj”. Na czym polega to podejście?

Na początku należy zrobić dobry research rynku i wyszukać najbardziej jakościowe grupy potencjalnych klientów. Choć to pierwszy etap tworzenia kampanii na Facebooku, to wiele firm jednak nie potrafi go zrealizować poprawnie. Dlaczego?

Po pierwsze - w firmach tych często brakuje wiedzy i narzędzi, które pozwolą zdefiniować tzw. Brand Personę. W tym pomagamy!

A po drugie - jak już wiesz, Menadżer reklam na Facebooku jest bardzo precyzyjnym narzędziem i pozwala wyszukać bardzo dokładne grupy klientów za pomocą przygotowanych filtrów. Są ich dziesiątki tysięcy.

A co jeżeli nie wiesz, pod jakimi filtrami kryją się Twoi klienci? Wtedy istnieje ogromna szansa, że wśród dziesiątek tysięcy opcji, niestety wybierzesz tą niewłaściwą.

Tutaj z pomocą przychodzi nasze doświadczenie. Ponieważ korzystamy z tego narzędzia w przeróżnych branżach, to doskonale wiemy, jak realizując kampanie reklamowe na Facebooku, wyszukać osoby, które aktualnie szukają firmy oferującej takie produkty lub usługi, jak Twoja.

Ustawiamy algorytmy reklamowe w taki sposób, aby drastycznie zwiększyć prawdopodobieństwo, że na Twoją ofertę trafią osoby zainteresowane tym, co oferujecie.

Wynika to z wielu lat doświadczenia, prób oraz błędów, z których dawno temu wyciągnąłem wnioski. Jeżeli Ty nie chcesz ich popełniać, bo szkoda Ci czasu, wtedy skorzystanie z naszego biznesowego wsparcia może być rozsądną decyzją.

Zasada: Przygotuj SKUTECZNE reklamy

Drugim kluczowym elementem do sukcesu jest przygotowanie skutecznych reklam - takich, które naprawdę chwytają.

Zauważ, że tak, jak nie każda piosenka w radio spodoba się Tobie, tak i nie każda reklama spodoba się Twoim odbiorcom.

Tutaj pojawia się pytanie. Skąd możesz wiedzieć, że zrobione przez Ciebie reklamy są skuteczne? Czy masz wiedzę, aby to rzetelnie ocenić?

Bądź spokojny. My wiemy, jak z cyfr w wynikach reklamowych odczytać skuteczność działań w ramach kampanii reklamowej.

Korzystamy z naszego własnego know-how i wykonujemy tak zwane MIKROTESTY reklam.

WAŻNE: po wydaniu około 20-30 zł na reklamę wiemy, czy będzie się podobała, czy nie. Dzięki temu zostawiamy w kampanii tylko te reklamy, które budzą sympatię u odbiorców i najskuteczniej realizują założenia.

Ta metoda pozwala nam ocenić, czy grupa osób, której wyświetla się Twoja reklama, jest naprawdę entuzjastycznie nastawiona do tego, co oferujesz. Takim osobom pokazujemy Twoje produkty lub usługi.

Dzięki temu minimalizujemy ryzyko wpadki, straty pieniędzy i zrobienia negatywnej afery wokół Twojej marki.

Jeżeli podoba Ci się taka możliwość, skontaktuj się z nami. Dowiesz się więcej na temat działania tej metody po wypełnieniu formularza kontaktowego.

Reklama ruszyła, ale to nie koniec! To dopiero początek!

Dlaczego kampania reklamowa na Facebooku NIE DZIAŁA?

Często dlatego, że brakuje w niej REMARKETINGU

Uruchomić reklamę może każdy, ale nie każdy zrealizuje kampanię reklamową, która wzbudza entuzjazm odbiorców. W związku z tym - gdy już pozyskamy zainteresowanie potencjalnych klientów, czas na kolejny krok, czyli REMARKETING.

Czy stosujesz go obecnie w swoich w kampaniach reklamowych? Jeżeli nie, to prawdopodobnie Twoje dotychczasowe działania nie były opłacalne i dochodowe. Możesz zastanawiać się więc, co zrobić, żeby Twoja reklama się opłacała.

W takiej sytuacji należy zastosować strategie remarketingowe, których celem jest przekonanie do zakupu potencjalnego klienta. Słowo PRZEKONANIE jest tutaj kluczem. Bo nie ma znaczenia czy spotykasz się z osobą na żywo, czy w internecie. Pracą biznesu jest przekonać te osoby do zakupu. I tutaj ważna uwaga!

W przeważającej większości sytuacji nie wystarczy zastosować jednej reklamy z kuponem rabatowym czy darmową konsultacją! Aby skutecznie zachęcać potencjalnych klientów do zakupu, my przygotowujemy od 12 do nawet 16 różnych strategii remarketingowych. Oto rezultaty jednej z nich.

Budżet: 90,85 euro | Wartość sprzedaży: 11 637,30 euro | ROAS: 12809%

Wynik ten oznacza, że każde 1 euro wydane jako budżet reklamowy (w tej kampanii remarketingowej) przyniosło 128 euro zwrotu!

Oczywiście średni ROAS dla całego okresu kampanii był niższy, ale pokazuję Ci ten przykład, bo po pierwsze - jest realny. Po drugie - żeby uświadomić, jak dużą rolę odgrywa poprawnie realizowany remarketing w kampanii reklamowej na Facebooku. Osoba nieprzeszkolona i niedoświadczona nigdy nie zbliży się nawet do takich rezultatów. Być może nawet nie uwierzy, że są możliwe.

Co jest celem kampanii remarketingowych?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, warto zastanowić się, jak na co dzień jedna osoba przekonuje drugą do zakupu?

Często nieświadomie rozmawia w taki sposób, że reaguje na jej realne zachowanie, pytania i problemy. Dzięki temu jest skuteczniejsza.

Wyobraź sobie tylko, że taką rozmowę można zimitować, realizując kampanię reklamową na Facebooku! W rezultacie zaś przygotować taką kampanię, która dopasuje się do zachowań odbiorców.

Czyli różne osoby mogą widzieć inne dopasowane reklamy i mieć poczucie, że firma doskonale rozumie ich konkretne potrzeby.

Jednak tutaj nie ma przypadku! Wszystko to musi ustawić kompetentny specjalista, który zaprojektuje ten system i określi, KTO CO powinien zobaczyć na danym etapie.

Możliwości jest multum i to, co osoby widzą, może zależeć na przykład od tego, jakie RUCHY wykonały na stronie, ile razy widziały dane reklamy, czy ile dni są już w procesie zakupowym.

To też praca zaawansowana pod kątem technicznym.

PRZYKŁAD: W przypadku rozbudowanego remarketingu istotne jest poprawne wykluczanie użytkowników, którzy przeszli już wcześniejsze etapy stworzonego procesu.

W ten sposób w Social Elite efektywniej zarządzamy budżetem oraz lepiej kontrolujemy, co odbiorca widzi na poszczególnym etapie procesu. Dzięki temu trafniej dopieramy komunikacje do jego aktualnej sytuacji.

Brzmi skomplikowanie? Bo jest to dosyć skomplikowane.
Ale jeżeli podobają Ci się te możliwości, to ustawimy dla Ciebie taki system.

Przygotujemy kampanię reklamową na Facebooku od podstaw

Oto zakres działań, jakie wykonujemy w ramach usługi prowadzenia kampanii reklamowej



Coś, czego oczekujesz od podwykonawców, nie zostało wymienione wyżej? Skontaktuj się z nami - zaproponujemy dopasowaną ofertę do Twoich indywidualnych potrzeb.

Jakie rezultaty może dać takie podejście w realizacji kampanii na Facebooku?

Oto przykładowe rezultaty wygenerowane dla biznesów sprzedających produkty online i tych pozyskujących leady

Dlaczego kampanię reklamową warto realizować z Social Elite?

1

Posiadamy autorską metodę tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku przez Dawida Bagińskiego i doświadczenie praktyczne w +90 branżach. Do kampanii przydzielamy osoby, które bardzo dobrze rozumieją określony rynek.

2

Jesteśmy prawdopodobnie jedyną w Polsce agencją reklamową, która rozumie aspekt pracy psychologicznej nad odbiorcą. Realizując kampanie na Facebooku, stosujemy techniki copywritingu, techniki psychologiczne, marketingowe oraz sprzedażowe. Bazujemy na tym, co sprawdzone i mamy opracowanych wiele autorskich metod.

3

Rozumiemy, że możesz nie mieć czasu, dlatego prawdopodobnie chcesz, aby wszystko, co nam zlecisz w ramach kampanii na FB, zostało zrobione bardzo dobrze i sprawnie bez potrzeby angażowania Ciebie na każdym kroku. Bardzo szybko się wdrażamy, angażując minimalną ilość czasu szefów, czy dyrektorów firm. Po prostu wiemy, co mamy robić i po co nas zatrudniono.

Nasi klienci o współpracy

IWONA (właścicielka sklepu online CATALINA):
„Polecam firmę Dawida Bagińskiego. Pół roku temu zdecydowałam się na współpracę i dzisiaj zwiększone zatrudnienie o 100%. Zamówień o 500% więcej. Zamówień było tak dużo, że nie daliśmy rady wyrobić i poprosiłam o przykręcenie budżetu reklamowego, ale już powoli go odkręcamy, bo wychodzimy z zaległości wysyłek. Firma tego Pana odmieniła w miesiąc małą sprzedaż w sprzedaż nie do wyrobienia”.
PAWEŁ (właściciel firmy Fenbro):
„Decydując się na współpracę z Social Elite, miałem w głowie jedno. Szukałem kogoś, kto jest doświadczony i wie, jak zrobić reklamę na Facebooku, żeby to zadziałało, żeby był efekt. No i oczywiście miałem bardzo dobre doświadczenie ze szkoleniami, na które zdecydowałem się 2 lata wcześniej — czyli jeszcze zanim tak naprawdę wpadłem na pomysł na otwarcie firmy. Wtedy sam zacząłem bawić się tą reklamą według metod ze szkoleń Dawida. (...) Reklama działała na tyle, że rozkręciłem firmę do takiego poziomu, że teraz jesteśmy liderem na rynku irlandzkim i działamy bardzo skutecznie”.

Realizując kampanie reklamowe, współpracujemy zarówno z szefami firm, jak i dyrektorami sprzedaży, dyrektorami marketingu, czy managerami - dzięki temu możesz mieć pewność, że rozumiemy Twoje potrzeby oraz oczekiwania. Szukasz takich osób do realizacji prac marketingowych?

Co może zyskać Twój biznes, dzięki kampanii reklamowej na Facebooku

realizowanej we współpracy z Social Elite?
 

 

Tego poszukujesz? Jeżeli tak, to wypełnij poniższy formularz kontaktowy i otrzymaj indywidualną wycenę

Porozmawiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.

wspolpraca.dbelite@gmail.com

+48 579 510 968

Proszę wypełnić poniższy formularz. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: dawidbaginskigobig@gmail.com.

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

    FAQ - nasze odpowiedzi na pytania, które być może masz

    1Z kim będę współpracował(a) w ramach kampanii?
    Do Twojej kampanii reklamowej Menedżer działu FB Ads przydzieli specjalistę, który w jego ocenie najlepiej zrealizuje prace w ramach Twojego projektu. Podejmuje tę decyzję na podstawie wielu wewnętrznych kryteriów. Ty nie musisz się o nic martwić. Nasi Klienci bardzo cenią sobie profesjonalizm naszych specjalistów. To oznacza, że nasz proces jest skuteczny.
    2Ile trwa etap przygotowania do startu kampanii reklamowej?
    Kampania reklamowa zostaje uruchomiona do 7 dni roboczych (od momentu dopełnienia formalności i otrzymania dostępów, uzupełnionego briefu i materiałów).W tym czasie robimy research rynku, analizujemy brief i materiały, tworzymy haki reklamowe, wyszukujemy grupy docelowe, projektujemy strategię i tworzymy pierwsze kreacje reklamowe.Wdrażamy się bardzo szybko, ale jednocześnie jesteśmy dokładni i rzetelni. To efekt konkretnego procesu, który mamy opracowany w Social Elite. Podążamy za nim, bo daje przewidywalność i powtarzalność. O każdym kroku informujemy Klienta na starcie. Stawiamy na dobrą komunikację.Jeżeli jest możliwość lub konieczność, to uruchamiamy kampanię szybciej.
    3Czy będziecie w stanie dotrzeć do moich potencjalnych klientów?
    Tak. Posiadamy doświadczenie w +90 branżach i wiemy, jak weryfikować, czy dane grupy odbiorców wykazują zainteresowanie Twoją ofertą (produktem czy usługą). Wyłaniamy te osoby i do nich kierujemy działania reklamowe.
    4Ile kosztuje prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku?
    Honorarium za realizację kampanii zależy od zakresu prac. Inaczej zostanie wyceniona dla kampanii reklamowej realizowanej tylko w Polsce, a inaczej taka, która ma być realizowana na kilku rynkach zagranicznych.Jeżeli po konsultacji z naszym doradcą będziesz zainteresowany/a naszym wsparciem, prześlemy konkretną ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
    5Jak przebiega konsultacja z naszym doradcą? I co jest jej celem?
    Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.
    6Czy jest możliwość rozszerzenia działań o inne platformy reklamowe?
    Oczywiście. Z wieloma Klientami rozpoczynamy współpracę od kampanii reklamowej na Facebooku, a następnie dołączamy do niej kolejne działania, np.: - kampanię reklamową na Instagram - kampanię w Google - kampanię na Pinterest - czy kampanię na Tik Tok.Możliwości jest dużo. Często Klienci decydują się wraz z kampanią powierzyć nam prowadzenie fanpage oraz Instagram. To bardzo dobra decyzja, ponieważ świadome działania na kontach firmy, mogą pozytywnie wpływać na rezultaty kampanii.
    7Czy gwarantujecie efekty sprzedażowe kampanii?
    Nie, nasze działania mogą być skuteczne na etapie samej kampanii, ale to może nie wystarczyć.Na przykład - możemy skutecznie pozyskać jakościowe leady, ale nie możemy odpowiadać za to, jak sprzedawca porozmawia z potencjalnym klientem. Tak samo możemy osiągnąć bardzo dobre wyniki reklamowe w kampanii ukierunkowanej na sprzedaż w sklepie, ale co jeśli strona nie będzie przygotowana dobrze pod kampanię?Jeżeli jesteś tutaj, to na pewno doskonale to rozumiesz.WAŻNE: w trakcie współpracy nasi specjaliści regularnie wychodzą z inicjatywą i proponują usprawnienia wykraczające poza zakres samego Facebooka. Patrzymy szeroko na biznes, szukając możliwości wykorzystania jego potencjału w internecie. To coś, co zdecydowanie wyróżnia nas wśród innych agencji.
    8Budżet reklamowy kampanii zwiększamy stopniowo. Dlaczego?
    Dla bezpieczeństwa. Zanim „odkręcimy” budżet, uzyskujemy pewność, czy kampania będzie skuteczna.Tak, jak nie każda piosenka w radio spodoba się Tobie, tak i nie każda reklama spodoba się odbiorcom kampanii. Dlatego reklamy muszą chwytać odbiorców.Tylko skąd wiadomo, że stworzone reklamy są skuteczne? Nie każdy ma wiedzę, by to ocenić.W Social Elite wiemy, jak z cyfr w wynikach reklamowych odczytać skuteczność danej reklamy. Posiadamy mocne know-how i autorskie metody, dlatego najpierw wykonujemy tak zwane MIKROTESTY.Po wydaniu około 20 zł - 30 zł na reklamę wiemy, czy będzie się podobała, czy nie. Dzięki temu zostawiamy tylko te reklamy, które budzą sympatię u odbiorców.