Reklama na Instagram

Potencjał marketingowy Instagrama w zakresie wzrostu sprzedaży i rozpoznawalności marki jest ogromny.

Z pomocą Instagram Ads firmy i sklepy internetowe mogą dotrzeć do precyzyjnie wybranej grupy odbiorców. Dostępny system targetowania reklam umożliwia kierowanie komunikatów na podstawie m.in. zainteresowań, lokalizacji, wieku, płci, zachowań, wykorzystywanego urządzenia, a nawet języka. Ponadto w menadżerze reklam mamy również funkcję tworzenia niestandardowych grup odbiorców (np. na podstawie adresu e-mail) lub grup osób podobnych do klientów firmy oraz odzyskiwania koszyków. A kończąc na grupach klientów, którym możemy do sprzedać kolejne produkty.

Instagram spośród wszystkich serwisów społecznościowych ma najbardziej konsumpcyjny charakter, dla wielu użytkowników jest źródłem inspiracji zakupowych. To czyni ten serwis niemal naturalnym środowiskiem dla promocji produktów i usług. Jeśli chcesz więcej sprzedawać, to aktywna obecność na Instagramie staje się dla Twojej firmy obowiązkowym elementem komunikacji marketingowej w Internecie.

Napisz do nas

Dlaczego warto?

Media społecznościowe w ostatnim czasie stały się jednym z najskuteczniejszych kanałów marketingowych. Wynika to nie tylko z ich charakteru, ale także (a może głównie) z ich ogromnej popularności. Statystyczny Polak spędza w Internecie prawie 7 godzin, w tym 2 godziny w social media. To niewiele mniej, niż średni czas oglądania TV (ok 3,5h).

Instagram należy do jednego z najczęściej odwiedzanych serwisów społecznościowych na świecie. Obecnie ma miesięcznie ponad 1 miliard aktywnych użytkowników. W Polsce z Instagrama korzysta ponad 9 mln osób (stanowi to 60% użytkowników social mediów), z czego 59,1% to kobiety, a 40,9% – mężczyźni. Dzięki temu oraz faktowi, że serwis charakteryzuje się wyższym współczynnikiem zaangażowania post-post niż jakakolwiek inna platforma społecznościowa, firmy z pomocą tego narzędzia mogą skutecznie pozyskać nowych klientów i umocnić relacje ze starymi.

Jakie cele można zrealizować z Instagram Ads?

Instagram Ads to bardzo wszechstronne narzędzie, pozwala realizować różne cele:
Budowa marki

z pomocą postów sponsorowanych można zwiększyć zaufanie do marki oraz powiększyć grono odbiorców,

Rozpoznawalność

dzięki przemyślanej strategii informacyjnej na firmowym profilu można wykreować pożądany wizerunek marki i zwiększyć jej rozpoznawalność wśród użytkowników,

Ruch

Instagram Ads to świetne narzędzie w zakresie generowania ruchu na stronę firmową czy stronę sklepu internetowego,

Konwersje

dzięki specjalnym celom reklamowym, algorytmy sztucznej inteligencji mogą poszukiwać osoby, które mają tendencje do dokonywania zakupów, przez to możliwe jest zwiększanie sprzedaży,

Naszym klientom oferujemy prowadzenie kampanii reklamowych, których cel będzie zgodny z ich aktualnymi potrzebami.

Zalety kampanii na Instagramie

Instagram Ads to skuteczne i efektywne narzędzie przeznaczone do promocji firm i sklepów internetowych. Kampanie prowadzone w tym serwisie mają wiele zalet:
  • Możliwość dotarcia do precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy odbiorców (dzięki systemowi demograficznego i behawioralnego targetowania reklam),
  • Kierowanie reklam według lokalizacji (to doskonały instrument dla przedsiębiorców lokalnych),
  • Możliwość tworzenia niestandardowych grup odbiorców (każda firma może według własnego pomysłu określić sposób kierowania reklam – np. na podstawie adresu e-mail czy numeru telefonu),
  • Możliwość tworzenia podobnych grup odbiorców do naszych klientów,
  • Niski koszt wejścia – aby zaistnieć na Instagramie nie trzeba posiadać ogromnych środków. Wbrew pozorom to nie jest tylko sposób na promocję dla dużych globalnych koncernów, ale także rodzinnych lokalnych firm,
  • Kontrola kosztów – podobnie jak w innych internetowych systemach reklamowych, tak też na Instagramie można ustalić maksymalny budżet, po wyczerpaniu którego, reklamy nie będą się już wyświetlały.

Instgram Ads – formaty

Firmy mają możliwość promocji przy wykorzystaniu kilku formatów:
Obraz

możliwość prezentacji reklamy w trzech formatach: kwadratowy, poziomy lub pionowy,

Film

maksymalna długość filmu to 60 sekund

Reklamy karuzelowe

komunikat reklamowy pojawia się w aktualnościach lub relacjach i ma format kwadratowy, lub pionowy

Instagram Stories

to doskonałe narzędzie do opowiadania historii (storytelling), komunikat w tym formacie może się składać ze zdjęć lub filmu

Obsługa Instagram Ads

Zarządzanie kampanią reklamową na Instagramie to trudne i pracochłonne zajęcie, dlatego warto powierzyć to zadanie profesjonalnej agencji specjalizującej się w social media marketingu. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że nasze środki będą wykorzystane w sposób optymalny, a działania promocyjne będą skuteczne i efektywne.

Naszym klientom zapewniamy kompleksową ofertę w tym zakresie. Oferujemy nie tylko pomoc przy przygotowaniu i implementacji reklamy, ale także wsparcie w bieżącym prowadzeniu firmowego profilu, włączając w to tworzenie treści i kontakt z obserwatorami. Pierwszym etapem współpracy jest określenie celów kampanii. Kolejny to audyt dotychczas zaprezentowanych treści oraz ustawień profilu. Następnie przechodzimy do konfiguracji narzędzi analitycznych, planowania budżetu i czasu kampanii. Ostatnim etapem jest stworzenie atrakcyjnej kreacji, określenie częstotliwości ich zmiany i sposobu testowania skuteczności każdej z nich. Naszym klientom zapewniamy także raportowanie wyników.

Dlaczego my?

  • Doświadczenie – budżet reklamowy, którym zarządzamy, przekracza 20 mln zł rocznie.
  • Wiedza – bez aktualnej wiedzy dotyczącej funkcjonowania mediów społecznościowych trudno myśleć o jakimkolwiek sukcesie, czy to sprzedażowym, czy wizerunkowym.
  • Zespół – wszechstronny zespół specjalistów z wielu dziedzin pozwala nam tworzyć i prowadzić kampanie dla firm z różnych branż.
  • Narzędzia – dzięki dostępowi do nowoczesnych narzędzi analitycznych, nasi klienci są na bieżąco z wynikami kampanii.
  • Indywidualne podejście – strategie dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta, staramy się, aby każdy przekaz był oryginalny, tak, aby firma mogła się skutecznie odróżnić od innych.
  • Kompleksowość – naszym klientom gwarantujemy pełną obsługę w social mediach (od stworzenia profilu od zera, po uruchomienie reklam, a na bieżącym prowadzeniu konta kończąc).
  • Merytoryczne wsparcie – na każdym etapie kampanii naszym partnerom zapewniamy wsparcie (każda kampania ma indywidualnego opiekuna).

Instagram Ads świetnie sprawdza się w branżach:

Porozmawiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.

[email protected]

+48 579 510 968

Napisz wiadomość

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: [email protected]

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.