Reklama w Google

Google Ads to system reklam wyświetlanych w wyszukiwarce internetowej i sieci reklamowej Google. Dzięki kampaniom reklamowym Google Ads zwiększysz widoczność oferty firmy w wyszukiwarce i skutecznie dotrzesz do dużej grupy potencjalnych klientów poszukujących na komputerach i smartfonach produktów i usług podobnych do Twoich.

Naszym klientom pomagamy tworzyć i prowadzić kampanie produktowe Google Ads skoncentrowane na zwiększeniu konwersji i systematycznym wzroście wskaźnika Zwrotu z Inwestycji (ROI).

Napisz do nas

Jak to działa?

 

Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem sklepu internetowego z odzieżą lub kosmetykami i chcesz szybko zwiększyć liczbę klientów. W tym celu możesz dotrzeć w Internecie do osób zainteresowanych zakupem konkretnego produktu. Na przykład sukienki w kwiatki, czy kremu do twarzy na noc. Wykupując reklamę, użytkownicy wyszukiwarki poszukujący sukienki w kwiatki po wpisaniu zapytania „sukienki w kwiatki” zobaczą reklamę Twojego sklepu. Reklama, w zależności od wybranego formatu, może być ofertą konkretnego produktu z Twojego sklepu w Google Zakupy lub być płatnym odnośnikiem do Twojego sklepu wyświetlanym nad organicznymi (darmowymi) wynikami wyszukiwania.

Reklama Google Ads jest emitowana na podstawie wcześniej określonych przez zleceniodawcę słów kluczowych związanych z profilem działalności firmy. Można wybrać konkretny poziom dopasowania frazy do wpisywanego zapytania. Reklama może się wyświetlać tylko na konkretne frazy lub bardzo podobne, zbliżone tematycznie do naszego asortymentu. Za każdym razem, kiedy użytkownik wyszukiwarki wpisze interesującą nas frazę, zobaczy reklamę naszej firmy. Google Ads umożliwia precyzyjne określenie grupy docelowej, a także wybór optymalnej formy rozliczeń w zależności od akcji wykonanej przez użytkownika.

Modele rozliczeń Google Ads

  • w systemie CPC (cost per click) - rozliczamy się z każdego kliknięcia w naszą reklamę. W tym modelu nie płacimy za wyświetlanie reklamy. Ten typ reklamy daje nam duże prawdopodobieństwo, że osoba klikająca w reklamę jest nią zaciekawiona. W efekcie płacimy tylko za realnie zainteresowane osoby, przechodzące na naszą stronę.
  • w systemie CPM (cost per mille) - w tym modelu ustalamy kwotę, jaką zapłacimy za wyświetlenie naszej reklamy 1000 razy. Ten model rozliczeń, używany jest głównie gdy budujemy wizerunek swojej firmy oraz stawiamy na maksymalizowaniu zasięgu reklamy, a niekoniecznie na sprzedaży.
  • w systemie CPV dla YouTube (cost per view) - jest to sposób rozliczenia się za obejrzaną reklamę przed filmem na YouTube. Kwota jest pobierana jedynie za w pełni obejrzany materiał reklamowy.
  • w systemie CPA (cost per action) - płatność jest pobierana za konkretną akcję. Akcją przy tym modelu rozliczeniowym może być np. kupno produktu, zapisanie się do newslettera, wypełnienie formularza kontaktowego.

Formaty reklamowe emitowane w ramach Google Ads:


 

Niezależnie od wybranego formatu wykorzystując system targetowania można precyzyjnie określić charakter grupy docelowej.

Google Ads – gdzie reklama jest emitowana


 

Odpowiednie wykorzystanie powyższych form emisji reklamy może znacząco pomóc w promocji firmy i dotarciu do potencjalnych klientów.

Dlaczego warto?

Reklama Google Ads to ceniony sposób promocji firmy w Internecie. To niezwykle precyzyjne narzędzie, dzięki któremu można dotrzeć do ściśle określonej grupy odbiorców - osób, które są w danym momencie naprawdę zainteresowane zakupem konkretnego produktu. Reklama Google Ads to:

  • Szybki efekt – reklama wyświetlana jest z chwilą uruchomienia kampanii, co sprawia, że firma może liczyć na szybki wzrost zainteresowania swoją ofertą w wyszukiwarce.
  • Elastyczność – w każdym momencie trwania kampanii istnieje możliwość zmiany parametrów, dostosowania ich do aktualnej sytuacji. Istnieje także możliwość prowadzenie kampanii sezonowych.
  • Monitoring kosztów i efektów – reklamodawcy mają pełną kontrolę nad bieżącymi kosztami kampanii, mogą także stale monitorować wyniki.
  • Szeroki zasięg – z badań wynika, że ponad 60% internautów zaczyna poszukiwanie produktów i usług w wyszukiwarce, dlatego przy pomocy reklamy Google Ads można dotrzeć do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów.
  • Targetowanie – dzięki możliwości precyzyjnego targetowania reklam (na podstawie wielu parametrów: wiek, płeć, zainteresowania, miejsce zamieszkania itp.) można dotrzeć do ściśle określonej grupy osób.
  • System płatności – jasny i przejrzysty system płatności pozwala na bieżąco kontrolować koszty kampanii.

Google Ads – korzyści


Porozmawiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.

[email protected]

+48 579 510 968

Proszę wypełnić poniższy formularz. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: [email protected]

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.