Na co zwracamy uwagę przy wyborze kandydatów na praktyki?
Myślisz o stażu w Social Elite? Zastanawiasz się, jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej? Jakie umiejętności i cechy charakteru mają największą szansę wygrać? Zapraszam do lektury - w tym artykule dowiesz się, na co zwracamy szczególną uwagę przy wyborze kandydatów.
Jeśli marketing to dziedzina, którą dobrze czujesz i w której chcesz się rozwijać, to… Nic dziwnego, że myślisz o stażu właśnie w Social Elite. Tutaj kładziemy nacisk na realny rozwój i zdobywanie wiedzy. Dlatego do naszej ekipy nie trafiają przypadkowe osoby. Istotne dla nas jest to, jakim człowiekiem jesteś oraz to, jakie posiadasz zdolności i cechy charakteru.
W zależności od tego, czy chcesz rekrutować na staż w Dziale Reklamy, czy w Dziale Copywritingu, zwracamy uwagę na różne aspekty. Jakie dokładnie? Czytaj dalej.
Staż w Dziale Reklamy - na co zwracamy uwagę?
Przy nauce realizowania skutecznych kampanii reklamowych liczą się:
- zdolność myślenia analitycznego i praca z liczbami,
- umiejętność realizacji zadań technicznych,
- dobra organizacja i pracowitość,
- wysoka motywacja do rozwoju i nauki,
- rozwinięta inteligencja emocjonalna, cierpliwość i wytrwałość,
- ambicja,
- samodzielność,
- sumienność,
- pewność siebie (nie myl z arogancją :)),
- serdeczność i życzliwość,
- świadomość, że rozwój to proces.
Staż w Dziale Copywritingu - na co zwracamy uwagę?
Jakich cech i umiejętności szukamy u osób, które będą uczyć się copywritingu w Social Elite? Pierwsza i najważniejsza - musisz lubić pisać. Oprócz tego istotne są:
- chęć do nauki i samorozwoju,
- kreatywność,
- motywacja do działania,
- wytrwałość i konsekwencja,
- ambicja,
- dobra organizacja,
- umiejętność samodzielnej pracy,
- pewność siebie (i tu znowu → nie myl z arogancją :)),
- serdeczność i życzliwość,
- świadomość, że rozwój to proces.
Wieloetapowy, autorski program szkoleniowy
Zauważyłeś pewnie, że zarówno u kandydatów na staż w Dziale Reklamy jak i w Dziale Copywritingu, szukam chęci do samorozwoju i nauki. Wyjaśnię Ci, dlaczego to takie ważne.
W wielu firmach jest tak, że staż polega na robieniu kawy, a „nauka” i „rozwój” na biernym obserwowaniu kolegi z biurka obok. I całe to wdrożenie trwa od jakichś dwóch tygodni do miesiąca.
Czy w taki sposób i w tak krótkim czasie jest możliwe, aby osoba opanowała wiedzę i umiejętności na wysokim poziomie? Aby była w stanie wykonywać jakościową pracę? Nie do końca.
Jednak czy to oznacza, że nie ma chętnych na takie staże? Jasne, że są. Pytanie - czy Ty do nich należysz? Czy jednak zależy Ci na realnym rozwoju i stałym podwyższaniu swoich kompetencji?
Jeśli wybierasz tę drugą opcję, to prawdopodobnie jesteś osobą, która odnajdzie się na stażu w Social Elite. Dlaczego? Bo mamy przygotowany dla Ciebie konkretny plan i ścieżkę rozwoju, która opiera się o mój autorski program szkoleniowy. Jego cel - z osoby początkującej wykształcić wybitnego specjalistę.
Social Elite jest jak… Klub piłkarski.
Możliwe, że zastanawiasz się, w czym miałyby pomóc Ci serdeczność, życzliwość, pewność siebie i sympatia do ludzi. Przecież osoba bez tych cech też może być dobrym specjalistą, prawda? Może i prawda, ale nie u nas. Już wyjaśniam dlaczego.
Lubię porównanie Social Elite do klubu piłkarskiego. Każdy klub piłkarski chce mieć w swoim składzie najlepszych zawodników. Ale czy liczą się wyłącznie umiejętności? Czy zespół jedenastu indywidualistów jest w stanie rozegrać dobry mecz i wygrać? Gdy każdy gra dla samego siebie, a nie zespołowo?
Zdolności i predyspozycje osoby są ważne. Ale jeszcze ważniejsza jest postawa i to, jakim się jest człowiekiem. My wierzymy, że wytrwałość, konsekwentne dążenie do celu, ambicja to cechy, które decydują o wygranej. Jeśli masz podobne wartości i chcesz grać do wspólnej bramki razem z nami, koniecznie sprawdź, na jakie stanowiska obecnie rekrutujemy.
A jeśli interesuje Cię historia osób, które grają w Social Elite już od jakiegoś czasu, to zerknij na te artykuły:
Podoba Ci się perspektywa rozwoju kariery w Social Elite?
Kliknij poniżej i sprawdź, na jakie stanowiska obecnie rekrutujemy.