Podcast o marketingu, biznesie i sprzedaży

Biznes, marketing i sprzedaż z Dawidem Bagińskim, to autorski podcast Dawida, w którym przekazuje on swoje doświadczenia i wskazówki dla właścicieli firm, specjalistów i początkujących. Poznaj Dawida i jego doświadczenia!

 

Słuchaj podcastu tam, gdzie Ci wygodnie

październik 2023

Odc 62: Skuteczna reklama na Facebooku krok po kroku – jak zrobić reklamę na Facebooku

Jak przygotować się do tworzenia kampanii Facebookowej? Jak rozkręcić kampanię na FB, aby zwiększyć szanse na konwersję? Jakie cechy ma naprawdę skuteczna reklama na Facebooku? Jeśli chcesz wiedzieć jak zrobić […]
wrzesień 2023

Odc 56: 4 kluczowe WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI reklamy (KPI) w marketingu firmy

KPI – co to takiego i jak pomaga mierzyć skuteczność reklamy w internecie? Jak robić ten cały „monitoring reklamowy” i wyciągać dobre wnioski? Czy jesteś pewien, że wiesz, co oznaczają te wszystkie wskaźniki? CTR, CPC, CPA, CVR, ROAS... te skróty mogą być naprawdę mylące. Wiesz, co oznaczają? Na szczęście nie musisz! Nie musisz też mierzyć wszystkich wskaźników efektywności reklamy, bo nie wszystkie mają takie samo znaczenie.
sierpień 2023

Odc 55: Jak działają CELE REKLAMOWE na Facebooku? [ Menedżer reklam & targetowanie reklam ]

Chcesz zrozumieć, jak działają cele reklamowe na Facebooku? Dlaczego menedżer reklam na Facebooku to z pozoru proste, a w rzeczywistości bardzo zaawansowane narzędzie? Jakie znaczenie ma wybór celu reklamowego i świadome targetowanie reklam? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w 55. odcinku podcastu „Marketing, Biznes i Sprzedaż”. Wyjaśniam w nim, dlaczego wybór celu reklamowego to kluczowa kwestia przy tworzeniu reklam na Facebooku.
sierpień 2023

Odc 54: Facebook Ads czy Google Ads — gdzie reklamować swoją firmę?

Zastanawiasz się, co wybrać do reklamy Twojej firmy? Google Ads czy Facebook Ads? Czym różni się reklama firmy na FB od reklamy w Google? W tym odcinku mówię o tym, jak wykorzystać potencjał obu systemów reklamowych, aby skutecznie promować swoje usługi lub produkty. Wyjaśniam też, na którym etapie kampanii uruchamiać reklamy na Facebooku i Google Ads oraz jak skorzystać z remarketingu w tych platformach.
sierpień 2023

Odc 53: Content marketing B2B – Strategia social media na start

Poznaj sposób na skuteczny content marketing B2B w 2023 roku (i nie tylko!). W tym odcinku opowiadam, jak wykorzystać blog, treści na mediach społecznościowych, ofertę i e-mail marketing, aby stworzyć trójetapową strategię content marketingu B2B, która przynosi rezultaty. Jeśli efektywny marketing firmy jest dla Ciebie wyzwaniem i reklamy nie przekładają się na nowych klientów, to ten odcinek na pewno Ci się przyda.
sierpień 2023

Odc 52: Dział marketingu — jak rekrutować specjalistów Social media i reklamy online

Zastanawiasz się, jak skutecznie rozwijać dział marketingu w swojej firmie? A może planujesz przeprowadzić rekrutację pracowników, takich jak specjalista ds. e-commerce, specjalista ds. social media, specjalista ds. Facebook Ads, czy może kogoś do ogólnego zarządzania marketingiem? To odcinek dla Ciebie! Omawiam w nim 6 kluczowych etapów, które pomogą Ci przeprowadzić skuteczną rekrutację. Zatrudnianie pracowników to ważny krok, który wymaga przemyślanych działań.
sierpień 2023

Odc 51: System CRM — co to jest i jak działa 3 ważne funkcje systemu CRM dla firm

zy system typu CRM to narzędzie, którego potrzebujesz w firmie? Co to jest CRM i jakie korzyści może Ci zapewnić w biznesie? Jak działa takie oprogramowanie i czy może sprostać aktualnym wyzwaniom w Twoim dziale marketingu i sprzedaży? Jeśli masz wątpliwości dotyczące wdrożenia CRM, to ten odcinek jest dla Ciebie. Wyjaśniam w nim, jakie korzyści niesie ze sobą odpowiedni system i jakie funkcje są ważne przy jego wyborze. Nie ma co się spieszyć – warto przemyśleć wdrożenie.
lipiec 2023

Odc 50: Chat GPT jak zadawać pytania? 5 zasad, jak rozmawiać z Chatem GPT

Zastanawiasz się, jak efektywnie korzystać z chatGPT w biznesie? Jak zadawać pytania i jak wykorzystać czatbota od OpenAI, aby usprawnić proces pisania tekstów? W tym odcinku wyjaśniam, czym jest chatGPT i jak zacząć używać go w codziennej pracy w firmie. Przedstawiam Ci pięć prostych zasad, które pomogą zrozumieć, jak działa czatbot i jak go wykorzystać w praktyce.
lipiec 2023

Odc 49: Jak rozkręcić sklep internetowy, 4 etapy kampanii na rozwój sklepu online

Nie wiesz, jak wypromować swój sklep internetowy w 2023 roku? Robisz reklamy na Facebooku lub Instagramie, ale brakuje efektów? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamą na Facebooku i nie wiesz, jak ruszyć ze sprzedażą online? W tym odcinku podcastu „Marketing, Biznes i Sprzedaż” wyjaśniam Ci, jak wypromować swój sklep na Facebooku i dzielę się sposobami na zwiększenie sprzedaży.