Podcast o marketingu, biznesie i sprzedaży
Biznes, marketing i sprzedaż z Dawidem Bagińskim, to autorski podcast Dawida, w którym przekazuje on swoje doświadczenia i wskazówki dla właścicieli firm, specjalistów i początkujących. Poznaj Dawida i jego doświadczenia!
Subskrybuj podcast
Wpisz swój adres e-mail poniżej, a otrzymasz od nas regularnie informacje o nowych odcinkach i wpisach na temat marketingu i sprzedaży w sklepach online i biznesach B2B/B2C.
Słuchaj podcastu tam, gdzie Ci wygodnie
grudzień 2023
Najlepsze książki o biznesie i marketingu, które warto przeczytać w 2024 roku? W tym wideo przedstawiam aż 5 książek o biznesie, które uważam za absolutny TOP […]
listopad 2023
listopad 2023
listopad 2023
listopad 2023
listopad 2023
październik 2023
październik 2023
Jak przygotować się do tworzenia kampanii Facebookowej? Jak rozkręcić kampanię na FB, aby zwiększyć szanse na konwersję? Jakie cechy ma naprawdę skuteczna reklama na Facebooku? Jeśli chcesz wiedzieć jak zrobić […]
październik 2023
W dzisiejszym odcinku podcastu pomówimy sobie o błędach, a dokładniej o moich błędach. Zastanawiam się co bym zrobił inaczej gdybym rozpoczynał swój pierwszy biznes od zera […]
październik 2023
Zaczynasz wchodzić ze swoją sprzedażą na zagraniczne rynki? Zastanawiasz się, jak zaplanować marketing międzynarodowy i przygotować strategię biznesową firmy tak, żeby odniosła sukces zagranicą? Jeśli tak, […]
wrzesień 2023
Cześć! Witaj w 59 odcinku mojego Podcastu. Ja nazywam się Dawid Bagiński, dzisiaj opowiem Ci w jaki sposób możesz wyróżnić się pozytywnie w internecie i rozwinąć […]
wrzesień 2023
Co różni sprzedaż B2B od sprzedaży wprost do konsumentów? Jest bardzo dużo niuansów na ten temat, o których nie ma zbyt wielkiej powszechnej wiedzy. Dlatego w […]
wrzesień 2023
Prawie każda decyzja zakupu w Twoim życiu odbywa się pod wpływem czynników psychologicznych których nie jesteś świadomy. W dzisiejszym odcinku podcastu porozmawiamy o psychologicznych trickach sprzedaży […]
wrzesień 2023
KPI – co to takiego i jak pomaga mierzyć skuteczność reklamy w internecie? Jak robić ten cały „monitoring reklamowy” i wyciągać dobre wnioski? Czy jesteś pewien, że wiesz, co oznaczają te wszystkie wskaźniki? CTR, CPC, CPA, CVR, ROAS... te skróty mogą być naprawdę mylące. Wiesz, co oznaczają? Na szczęście nie musisz! Nie musisz też mierzyć wszystkich wskaźników efektywności reklamy, bo nie wszystkie mają takie samo znaczenie.
sierpień 2023
Chcesz zrozumieć, jak działają cele reklamowe na Facebooku? Dlaczego menedżer reklam na Facebooku to z pozoru proste, a w rzeczywistości bardzo zaawansowane narzędzie? Jakie znaczenie ma wybór celu reklamowego i świadome targetowanie reklam? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w 55. odcinku podcastu „Marketing, Biznes i Sprzedaż”. Wyjaśniam w nim, dlaczego wybór celu reklamowego to kluczowa kwestia przy tworzeniu reklam na Facebooku.