Jak w 28 dni zwiększyliśmy 2,5-krotnie ilość leadów w biznesie Pawła, wydając 20% mniej budżetu

 
 
We współpracy z Pawłem Brodzik — właścicielem Fenbro — liderem na rynku irlandzkim w zakresie sprzedaży, dostawy i montażu polskich okien, drzwi i bram garażowych, w 28 dni zwiększyliśmy ilość pozyskanych formularzy o 255,56%, obniżyliśmy koszt za pozyskanie leada i zwiększyliśmy jego jakość pod kątem potrzeb biznesu. Jak przebiegała nasza współpraca?
 
 
Jesteśmy szybko rozwijającym się startupem sprzedającym stolarkę w Internecie, ze 100% ekspozycją na rynki zagraniczne. Dążymy do tego, aby zostać światowym liderem sprzedaży polskiej stolarki za granicę. Oferujemy kompleksową obsługę na naszych rynkach docelowych, łącznie z produktem, dostawą i instalacją

Paweł Brodzik (CEO firmy Fenbro)


 
 

Dlaczego Paweł wybrał Social Elite?

Jako przedsiębiorca dbasz o swój biznes. Dlatego ZANIM zdecydujesz się na jakąkolwiek współpracę B2B, analizujesz, czy Twój wybór jest racjonalny i bezpieczny. Masz pytania, ale i konkretne kryteria wyboru oraz oczekiwania, co do usługi, którą zamawiasz. Prawdopodobnie cenisz sobie rzetelność, wysokie kompetencje, doświadczenie i profesjonalizm.

Jeżeli tak, to zachęcam Cię do wysłuchania — co na temat powodów podjęcia współpracy z Social Elite — ma do powiedzenia Paweł Brodzik — CEO firmy Fenbro.


 

 

W tym wideo Paweł opowiada:

  • Co było Jego motywacją, by skorzystać z usług Social Elite.
  • Jakie kryteria były dla Niego ważne przy wyborze (z perspektywy szefa).
  • Czego oczekiwał od naszej współpracy.
„Decydując się na współpracę z Social Elite, miałem w głowie jedno. Szukałem kogoś, kto jest doświadczony i wie, jak zrobić reklamę na Facebooku, żeby to zadziałało, żeby był efekt. No i oczywiście miałem bardzo dobre doświadczenie ze szkoleniami, na które zdecydowałem się 2 lata wcześniej — czyli jeszcze zanim tak naprawdę wpadłem na pomysł na otwarcie firmy. Wtedy sam zacząłem bawić się tą reklamą według metod ze szkoleń Dawida. (...) Reklama działała na tyle, że rozkręciłem firmę do takiego poziomu, że teraz jesteśmy liderem na rynku irlandzkim i działamy bardzo skutecznie”.

Paweł Brodzik (CEO firmy Fenbro)

 

Cele i oczekiwania Pawła

Rozpoczynając współpracę, wspólnie z Pawłem ustaliliśmy następujące cele:

  • obniżyć koszta za pozyskiwanego leada,
  • zwiększyć jakość pozyskiwanych leadów.

WAŻNE: Paweł dotychczas realizował działania reklamowe we własnym zakresie i korzystał z metod Facebook Elite, które poznał znacznie wcześniej na szkoleniu. Jego działania pozwoliły mu wypromować nową markę do etapu, w którym Fenbro uważane jest za lidera rynku w tym sektorze rynkowym.


 

 

Z czasem Paweł zdecydował jednak, że chce działania reklamowe zlecić agencji. Oto jego motywacje:

  • osiągnął sporo na rynku irlandzkim, ale miał kolejne ambitne cele, które chciał zrealizować szybciej,
  • zależało mu na tym, by uwolnić swój czas na zadania związane ze skalowaniem swojego biznesu na nowe rynki.

 

Jakie były Jego oczekiwania? Być może takie, jak i Twoje:

  1. Współpraca z kompetentną osobą, która rozumie Jego potrzeby, biznes i zrealizuje działania skuteczniej, niż On sam.
  2. Inicjatywa specjalisty realizującego kampanię i poczucie, że cały czas dba on o Jego satysfakcję i zadowolenie.
  3. Otrzymywanie raportów wyników w przyjaznej, zrozumiałej i dostosowanej do Jego potrzeb formie, a wraz z nimi konkretnych informacji na temat tego, jak to, co robimy, działa.

 

Zrealizowane działania

Dla Pawła realizujemy kampanię reklamową na Facebooku ukierunkowaną na wygenerowanie zapytań dotyczących wycen projektów (na Messengera, przez formularz kontaktowy na stronie oraz drogą mailową).

Dlatego w tym case study przedstawię Ci efekty, jakie uzyskaliśmy w 28 dni od startu kampanii, czyli w okresie od 05.01 do 01.02. Chcę zwrócić Twoją uwagę na to, jak ZNACZĄCO odpowiednia optymalizacja i ustawienie kampanii może wpłynąć na uzyskiwane wyniki.

Co więcej — w branży Pawła sezon wysoki to miesiące marzec — październik. Opisane poniżej wyniki osiągnęliśmy, realizując kampanię w sezonie niskim.


 

Często powtarzam, że o sukcesie w biznesie decydują detale. Jest bowiem znacząca różnica między kampanią, która przynosi zadowalający zwrot, a kampanią zoptymalizowaną i ustawioną tak, by była maksymalnie wydajna.


 
 
Okres działań reklamowych: 05.01.2022 - 01.02.2022

 
ETAP 1 — Utrzymanie ciągłości kampanii i ustrukturyzowanie rodzaju pozyskiwanego ruchu

W pierwszej fazie kampanii zależało nam na tym, by utrzymać jej ciągłość. Dlatego działania reklamowe skierowaliśmy do najlepszych grup odbiorców, korzystając z najatrakcyjniejszych kreacji reklamowych, które zostały wcześniej wypracowane i sprawdzone przez Pawła.

Kluczowe usprawnienie wprowadziliśmy już jednak w ciągu pierwszych dni, stosując ważne wykluczenia, które ustrukturyzowały kampanię. W przypadku wcześniejszych działań Pawła profilowanie osób odbywało się głównie przy pomocy zainteresowań.

Niestety z racji braku zastosowanych wykluczeń osób, które miały kontakt z marką (tj. odwiedziły chociażby stronę internetową), algorytmy w pierwszej kolejności wyświetlały reklamy właśnie im. W wyniku czego, wyświetlały się one ponownie tym samym osobom, zamiast docierać do nowych.

Dzięki zastosowaniu wykluczeń zyskaliśmy pewność, że kreacje reklamowe skierowane do nowych osób (nieznających marki), wyświetlają się rzeczywiście tylko takim osobom.


ETAP 2 — Rozbudowywanie kampanii o działania remarketingowe

Dotychczas nie były one realizowane. Dlatego w następnym etapie rozbudowaliśmy kampanię o nowe kreacje skierowane stricte do zasobów remarketingowych.

Ich celem było przypomnieć się z ofertą — między innymi fanom strony fanpage czy też osobom, które odwiedzały stronę w okresie — powyżej 45 dni.


 

WARTO WIEDZIEĆ: Korzystając z remarketingu, możesz zaprojektować strategię reklamową, a dzięki temu rozdzielić ruch na zimny, ciepły i gorący i odpowiednio pokierować reklamami. Do kogo? Na przykład do osób które:

  • odwiedziły konkretną podstronę, kategorię, produkt,
  • odtworzyły konkretne wideo,
  • porzuciły koszyk itd.

Chcesz się tego nauczyć? W takim razie prawdopodobnie zainteresuje Cię program szkoleniowy Facebook Elite >>.


 
ETAP 3 — Rozpoczęcie procesu optymalizacji kampanii

W następnym kroku rozpoczęliśmy proces optymalizacji kampanii.

WAŻNE: Dotychczas kampania ustawiona była na cel reklamowy: „Ruch”, który wskazuje Facebookowi, aby w procesie targetowania szukał osób, które przejawiają tendencję do klikania w reklamę, a następnie wyświetlania strony docelowej.

Owszem, takie działania pozwalało uzyskiwać dużo tanich wyświetleń strony docelowej. Jednak finalnie działanie nie było wystarczająco skuteczne, ponieważ tylko nieznaczna część osób, która trafiła na stronę, kontaktowała się z firmą.

Aby to zmienić, wprowadziliśmy zmianę celu reklamowego na: „Konwersja”, a kampanię zoptymalizowaliśmy pod odpowiednie zdarzenia na stronie.


 

Zdarzenie na stronie — zdarzenie jest to działanie podejmowane w witrynie przez odwiedzających. Może to być np. przesłanie formularza, dodanie produktu do koszyka lub dokonanie zakupu.


 

Dzięki temu wskazaliśmy Facebookowi, aby szukał osób, które nie tylko przejawiają tendencję do tego, aby kliknąć reklamę i odwiedzić stronę internetową, ale również przesłać formularz.

Z doświadczenia wiemy, że ta strategia daje zazwyczaj bardziej jakościowe efekty. Dzięki niej mocno zwiększamy prawdopodobieństwo, że docieramy do osób bardziej zainteresowanych ofertą, skłonnych do kontaktu.


 

Rekomendacja Pawła:

„Każdemu, kto chciałby zrobić duży biznes i nie wie, od czego zacząć, od razu powiem jedno — od Facebooka. Ale samemu nie zaczynaj. To znaczy oczywiście… jeśli nie masz pieniędzy, to zacznij samemu. No, ale ale jak masz i nie wiesz, jak to zrobić lepiej… jak to jeszcze wyskalować, to oddaj to (kampanię) komuś, kto na tym się zna”.

 

Rezultaty kampanii reklamowej


 
Paweł Brodzik o tym, jak nasze wsparcie w prowadzeniu kampanii wpłynęło na Jego biznes

 

 
„Obecnie, reklama idzie wspaniale. Ja tak naprawdę tylko oglądam statystyki i widzę, jaki jest progres. Prowadząc samemu konto reklamowe wcześniej, rozwijałem biznes, ale nie ukrywam - przepalałem część kasy. Lekką ręką można powiedzieć, że między 5 a 7 tysięcy było przepalone. W tym momencie musieliśmy zmniejszyć nasz budżet reklamowy o ⅓, czyli tyle, ile przepalałem, żeby mieć moce przerobowe na ten ruch, który mamy obecnie. Obecnie jesteśmy na etapie skalowania biznesu, powiększamy team po to, żeby sprostać temu ruchowi, który jest generowany przez Social Elite”.

Paweł Brodzik (CEO firmy Fenbro)


 

Z tygodnia na tydzień dało się zauważyć tendencję, że pomimo kierowania na stronę mniejszej ilości osób, odnotowywaliśmy:

  • poprawę większości parametrów w narzędziu Google Analytics,
  • oraz obniżenie kosztu za pozyskany formularz.

Wniosek: Wyeliminowanie niskiej jakości kliknięć, dzięki odpowiednim ustawieniom i optymalizacji kampanii, przyniosły efekt w postaci lepszej jakości zgłoszeń i obniżenia kosztów o 20%.


 

Efekty (wskaźniki Google Analytics)

Porównanie wyników w 1. i 4. tygodniu kampanii


 

 

 

 
„Kiedyś myślałem sobie: „»Sam zrobię to lepiej, bo kto może to zrobić lepiej, jak nie ja?«. Okazuje się, że MOŻE, bo jeżeli w czymś nie siedzicie cały czas, to nie jesteście specjalistami. (...) A sukces jest i będzie… ale tylko wtedy, jeśli działania będą robili profesjonaliści”.

Paweł Brodzik — właściciel firmy Fenbro


 

Obniżenie kosztu pozyskania kontaktu

Porównanie wyników w 4. i 1. tygodniu kampanii

 

 

 

W 4. tygodniu kampanii koszt pozyskania leada w kampanii reklamowej na Facebooku został obniżony o 63,41% (czyli -309,01 zł), a ilość pozyskanych leadów wzrosła 4-krotnie (w porównania do wyników z 1. tygodnia). Porównując dane z Google Analytics z 1. i 4. tygodnia odnotowaliśmy wzrost przesłanych kontaktów z zakładki kontaktowej o 255,56%. Ponadto na działania reklamowe przeznaczyliśmy 20% mniej budżetu, niż w 1. tygodniu.


 
Paweł opowiada o tym, co najbardziej ceni sobie we współpracy naszych firm

 
 

Podsumowanie

W przypadku Pawła poziom kompetencji i świadomości biznesowej jest wysoki. Dlatego to On dopilnował, by stworzyć poukładany biznes. To Jego zasługą w trakcie realizacji kampanii było to, że:

  • osoby z działu sprzedaży dbały o dobry i szybki kontakt z osobami pozyskiwanymi z kampanii leadowej,
  • wyceny przygotowywane były bardzo sprawnie
  • czy to, że tzw. analityka zrobiona była profesjonalnie.

Cieszę się, że mamy przyjemność współpracować z takimi przedsiębiorcami jak Paweł. To sama przyjemność i korzyść dla obu stron.

Cieszę się również dlatego, bo jak sam mówi — Jego dotychczasowe efekty to w sporej części rezultaty wdrożenia w życie strategii z moich szkoleń.


Jaki ważny wniosek może płynąć dla Ciebie, jeśli jesteś w podobnej sytuacji, co Paweł?

Moim zdaniem lekcja jest następująca.

O ile na etapie rozwoju firmy, CZĘSTO JEST SENS, by realizować kampanię własnymi rękoma… o tyle w przypadku etapu skalowania, takie działanie często mija się z celem i hamuje postęp!

Paweł jako szef ma szereg zadań, które musi realizować każdego dnia. Choćby chciał — nie rozdwoi się.

Dodatkowo wraz z rozwojem firmy pojawiają się nowe obszary, gdzie jego zaangażowanie musi być większe, niż wcześniej. Jeśli nie będzie, to firma nie urośnie.

Co równie ważne — jeśli przedsiębiorca bierze na siebie za dużo, to odbija się to na Jego kondycji i koncentracji. A nikt z nas nie jest alfą i omegą. Czasem trzeba zaufać, że ktoś zrobi coś lepiej, niż my sami. Ma to wiele plusów.

„Każdemu kto chciałby zrobić duży biznes i nie wie, od czego zacząć, od razu powiem jedno - od Facebooka Ale samemu nie zaczynaj. To znaczy oczywiście… jeśli nie masz kasy, to zacznij samemu. No, ale ale jak masz kasę nie wiesz, jak to zrobić lepiej… jak to jeszcze wyskalować, to oddaj to komuś, kto na tym się zna”.

Paweł Brodzik — właściciel firmy Fenbro

Zapytałem też Pawła, czy osiągane wyniki wpłynęły na inne obszary Jego życia. Oto co odpowiedział:


 

 

Jeśli prowadzisz biznes i zainspirowała Cię historia Pawła, to zachęcam Cię do skorzystania z konsultacji z naszym specjalistą, który w ciągu 24h skontaktuje się z Tobą, by przeanalizować Twój biznes i przedstawić pomysły na wsparcie Twojej firmy w realizacji Jej celów. Taka rozmowa jest całkowicie bezpłatna.

W jej trakcie nasz specjalista opowie, co krok po kroku warto zrobić oraz przedstawi niezobowiązującą propozycję współpracy.

Jeżeli jesteś tym zainteresowany, to serdecznie zapraszam do kontaktu.

[email protected]

+48 579 510 968


 
Opinie Klientów na temat współpracy z Social Elite
Za sukces odpowiada

Damian Jaros


„Od początku uruchomienia kampanii wiedziałem, co krok po kroku muszę zrobić.

Wiedziałem na przykład, że odpowiednią optymalizacją i zmianą ustawień w kampanii mogę nie tylko znacząco, ale też szybko wpłynąć na uzyskiwane wyniki.

Moje przewidywania i zastosowane metody okazały się trafne — bardzo mnie to cieszy. Cieszy mnie również satysfakcja Klienta z naszych działań.

To dla mnie bardzo ważne. Ze swojej strony dodam, że współpraca z tak świadomymi przedsiębiorcami jak Paweł, to czysta przyjemność.

Co więcej… dopiero teraz zaczynamy sezon wysoki, więc jestem bardzo dobrej myśli, jeśli chodzi o przyszłe wyniki”.

 
usługi marketingowe dla firm

 

W jakich sytuacjach warto rozważyć powierzenie działań reklamowych agencji specjalizującej się w tym obszarze? Na przykład wtedy, gdy:

  • Przytłacza cię natłok zadań. Wiedząc, że masz w swoim teamie mocny zespół marketingu, śpisz spokojniej.
  • Chcesz rozwijać firmę, wejść na kolejny etap. Wiesz, że nie możesz już dłubać w obrazkach i tekstach, żeby pójść do przodu.
  • Nie chcesz tworzyć w swojej firmie działu marketingu. Może nie masz na to możliwości lub po prostu nie jest to obecnie Twój priorytet.

Porozmwiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.

[email protected]

+48 579 510 968

Napisz wiadomość

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: [email protected].

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

    Case study firmy FENBRO

      Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest SOCIAL ELITE DAWID BAGIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059. [read more]Dane zbierane są w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO]. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, prawnikom, podmiotom współpracującym z Administratorem - wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych, o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii (m.in. art. 15 RODO), ich sprostowania (m.in. art. 16 RODO), usunięcia (m.in. art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (m.in. art. 18 RODO) - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć albo ograniczyć to uprawnienie, prawo do przenoszenia danych (m.in. art. 20 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (m.in. art. 21 RODO), a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (m.in. art. 77 RODO). Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Jeśli nie wyraziliście Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane do czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane przez okres 2 lat.[/read]

      Na jaki adres wysłać E-book?