[Case kampanii Lead Ads] 85% odebranych telefonów wśród osób, które wypełniły formularz

17

średni koszt pozyskania leada


845

pozyskanych kontaktów


10 tys. zł

średnia wartość produktów w sklepie


85%

odebranych telefonów



 

Skuteczna reklama w branży wymagającej dotarcia do niszowego odbiorcy? Wiemy sporo na ten temat. Zobacz poniżej rezultaty kampanii reklamowej Lead Ads na Facebooku dla sklepu stacjonarnego oferującego sprzęt dla osób niepełnosprawnych.

 

 

 

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że trudno dotrzeć do osób z tej niszy. Owszem, ale tutaj z pomocą przychodzi nasze doświadczenie. 

Ponieważ znamy polski rynek na wylot, doskonale wiemy, jak wyszukać osoby zainteresowane konkretnymi produktami lub usługami. Ustawiamy algorytmy reklamowe w taki sposób, aby dotrzeć do osób maksymalnie zainteresowanych oferowanym asortymentem.

Tak było i tym razem. Poniżej zobaczysz owoce kolejnej współpracy.


 

Zobacz również, jak w 3 miesiące pozyskaliśmy 1186 leadów przy sprzedaży apartamentów inwestycyjnych. Jednym z celów kampanii było dotarcie do odbiorców, którzy dysponują dużą ilością gotówki. 


 

Produkt: sprzęt dla osób niepełnosprawnych (np. wózki inwalidzkie, wózki elektryczne, skutery)

  • Dotychczasowa strategia pozyskiwania klientów: organizacja domowych pokazów sprzętu u osób niepełnosprawnych (w salonie)
  • Główne problemy: 
    • nieefektywność dotychczasowych działań
    • brak regularności w pozyskiwaniu leadów



 

CELE KLIENTA

  • rozszerzyć działanie reklamowe na całą Polskę i zwiększyć rozpoznawalność firmy 
  • pozyskiwać leady od osób z niepełnosprawnością lub ich opiekunów 

Klient komunikował, że chciałby pozyskiwać minimum 20 kontaktów miesięcznie, z którymi handlowcy mogliby się później kontaktować. Mówił, że byłby bardzo usatysfakcjonowany, gdyby docelowo kampania pozyskiwała 50 kontaktów miesięcznie.



 

GRUPA DOCELOWA

Ustawienie kampanii nie było oczywiste, ponieważ wymagało profilowania grupy docelowej według schorzeń. Musieliśmy wejść w głębokie i precyzyjne targetowanie, bazujące na charakterystycznej sytuacji życiowej odbiorcy.

Poniżej rezultaty kampanii reklamowej:


 

 

Już w pierwszym miesiącu uzyskaliśmy wynik niemal 2,5-krotnie wyższy od minimalnego zakładanego celu. W okresie maj-sierpień pozyskiwaliśmy nawet 5-krotnie więcej leadów, niż zakładane minimum i niemal 2x więcej, niż wynik, który Kontrahent uznawał za bardzo dobry.

Dzięki temu zapełniliśmy czas pracownikom działu handlowego i pozwoliliśmy firmie realizować sprzedaże. Dodatkowo firma oszczędziła sporo czasu, bo handlowcy nie musieli pozyskiwać klientów - mogli zacząć ich obsługiwać.

Dzięki odpowiedniemu profilowaniu dotarliśmy naszymi działaniami do:

  • osób niepełnosprawnych 
  • osób starszych
  • oraz opiekunów osób niepełnosprawnych i starszych. 


Ważne fakty:

  • 845 - tyle kontaktów pozyskaliśmy łącznie
  • 85% - taki procent osób odebrało telefon od działu handlowego i poznało ofertę
  • 99% - niemal sto procent osób, które odbierały telefony, stanowiły osoby z grupy docelowej, do której planowaliśmy trafić. 
  • 17,12 zł - tyle wyniósł średni koszt pozyskania kontaktu

Biorąc pod uwagę, że ceny sprzętów w sklepie klienta zaczynają się od 4 tysięcy, a średnia wartość produktów wynosi ok. 10 tys., uzyskany wynik (17,12 zł / kontakt) jest bardzo dobry.


 

 

Ty też skup się na obsługiwaniu klientów, zamiast martwić się, jak ich pozyskać

jak zwiększyć sprzedaż w butiku

 

Co otrzymujesz, gdy korzystasz z naszego know-how i wsparcia w ramach kampanii reklamowej?

  • wyszukamy najbardziej jakościowe grupy potencjalnych klientów
  • wykonamy tzw. mikrotesty, by na początku kampanii minimalnym ryzykiem ocenić, które reklamy będą dźwignią dla rozwoju Twojej kampanii i wzrostu sprzedaży
  • ustawimy algorytmy reklamowe w taki sposób, aby maksymalnie zwiększyć jakość osób kierowanych na oferty
  • zaprojektujemy konkretną i przemyślaną strategię reklamową dla Twojego sklepu
  • w ramach strategii będziemy przygotowywać kreacje reklamowe (teksty i grafiki), a następnie rozwijać nasze pomysły na rozwój kampanii
  • będziesz mieć dostęp do raportów LIVE, by śledzić efektywność naszych działań na żywo
  • kampania będzie dopasowana do odbiorców w zależności od tego, jakie RUCHY będą wykonywały na stronie [wykorzystamy od 12 do 16 strategii remarketingowych]
  • i wiele, wiele więcej.

Naszym priorytetem jest wycisnąć jak największy potencjał Twojego sklepu internetowego, dzięki możliwościom, jakie oferuje system META.

Wypełnij formularz i sprawdź, jak możemy sprawnie wdrożyć reklamę do Twojego e-commerce


 

 

Kierownik kampanii

Filip Mrozek - FB Ads Specialist

„Kluczowe w tej kampanii była dobra analiza, zrozumienie potrzeb grupy docelowej oraz precyzyjne targetowanie.

Dlaczego zrozumienie potrzeb? Ponieważ w pierwszym etapie kampanii testowałem również inne metody reklamowe.

Na podstawie oceny danych, zdecydowałem jednak, by zmienić strategię i zrealizować kampanię typu Lead Ads. 

To był strzał w 10-tkę. Okazało się również, że osoby, do których docieramy, preferują możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego.

Cieszę się, że nie tylko szybko osiągnęliśmy cel Klienta, ale też osiągnięty wynik był większy, niż ten, którego oczekiwał od współpracy”.

Jesteśmy META Business Partnerem

Jako jedna z nielicznych agencji marketingowych, posiadamy najwyższy status partnera biznesowego firmy META. Są 3 poziomy partnerstwa to: Konto Partnerskie, Partner Preferowany i Partner Biznesowy.

Posiadanie statusu Partnera Biznesowego wymaga spełnienia wysokich standardów jakości prowadzenia kampanii i odpowiedniej skali wydatków na budżet przekraczających 13 mln zł.

Budżety, którymi obecnie zarządzamy, przekraczają kwotę 20 mln zł rocznie, co przekłada się na wysokie doświadczenie i mocną znajomość wielu rynków. Jeżeli chcesz skorzystać z naszego know-how zachęcamy do kontaktu.

Porozmawiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.

wspolpraca.dbelite@gmail.com

+48 579 510 968

Napisz wiadomość

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: dawidbaginskigobig@gmail.com.

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

    gdpr-image
    Nasza strona używa ciasteczek do analizy statystyk i zapewnienia takiego samego działania pomiędzi wizytami.
    Dowiedz się więcej