Skuteczna reklama w branży wymagającej dotarcia do niszowego odbiorcy? Wiemy sporo na ten temat. Zobacz poniżej rezultaty kampanii reklamowej Lead Ads na Facebooku dla sklepu stacjonarnego oferującego sprzęt dla osób niepełnosprawnych.
Branża Klienta
Stacjonarny salon sprzętu dla osób niepełnosprawnych
Zakres współpracy
kampania Lead Ads na pozyskanie kontaktów dla handlowców
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że trudno dotrzeć do osób z tej niszy. Owszem, ale tutaj z pomocą przychodzi nasze doświadczenie.
Ponieważ znamy polski rynek na wylot, doskonale wiemy, jak wyszukać osoby zainteresowane konkretnymi produktami lub usługami. Ustawiamy algorytmy reklamowe w taki sposób, aby dotrzeć do osób maksymalnie zainteresowanych oferowanym asortymentem.
Tak było i tym razem. Poniżej zobaczysz owoce kolejnej współpracy.
Zobacz również, jak w 3 miesiące pozyskaliśmy 1186 leadów przy sprzedaży apartamentów inwestycyjnych. Jednym z celów kampanii było dotarcie do odbiorców, którzy dysponują dużą ilością gotówki.
Produkt: sprzęt dla osób niepełnosprawnych (np. wózki inwalidzkie, wózki elektryczne, skutery)
Klient komunikował, że chciałby pozyskiwać minimum 20 kontaktów miesięcznie, z którymi handlowcy mogliby się później kontaktować. Mówił, że byłby bardzo usatysfakcjonowany, gdyby docelowo kampania pozyskiwała 50 kontaktów miesięcznie.
Ustawienie kampanii nie było oczywiste, ponieważ wymagało profilowania grupy docelowej według schorzeń. Musieliśmy wejść w głębokie i precyzyjne targetowanie, bazujące na charakterystycznej sytuacji życiowej odbiorcy.
Poniżej rezultaty kampanii reklamowej:
Już w pierwszym miesiącu uzyskaliśmy wynik niemal 2,5-krotnie wyższy od minimalnego zakładanego celu. W okresie maj-sierpień pozyskiwaliśmy nawet 5-krotnie więcej leadów, niż zakładane minimum i niemal 2x więcej, niż wynik, który Kontrahent uznawał za bardzo dobry.
Dzięki temu zapełniliśmy czas pracownikom działu handlowego i pozwoliliśmy firmie realizować sprzedaże. Dodatkowo firma oszczędziła sporo czasu, bo handlowcy nie musieli pozyskiwać klientów - mogli zacząć ich obsługiwać.
Dzięki odpowiedniemu profilowaniu dotarliśmy naszymi działaniami do:
Ważne fakty:
Biorąc pod uwagę, że ceny sprzętów w sklepie klienta zaczynają się od 4 tysięcy, a średnia wartość produktów wynosi ok. 10 tys., uzyskany wynik (17,12 zł / kontakt) jest bardzo dobry.
Co otrzymujesz, gdy korzystasz z naszego know-how i wsparcia w ramach kampanii reklamowej?
Naszym priorytetem jest wycisnąć jak największy potencjał Twojego sklepu internetowego, dzięki możliwościom, jakie oferuje system META.
Wypełnij formularz i sprawdź, jak możemy sprawnie wdrożyć reklamę do Twojego e-commerce
Inne case study, które mogą Cię zainteresować:
„Kluczowe w tej kampanii była dobra analiza, zrozumienie potrzeb grupy docelowej oraz precyzyjne targetowanie.
Dlaczego zrozumienie potrzeb? Ponieważ w pierwszym etapie kampanii testowałem również inne metody reklamowe.
Na podstawie oceny danych, zdecydowałem jednak, by zmienić strategię i zrealizować kampanię typu Lead Ads.
To był strzał w 10-tkę. Okazało się również, że osoby, do których docieramy, preferują możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego.
Cieszę się, że nie tylko szybko osiągnęliśmy cel Klienta, ale też osiągnięty wynik był większy, niż ten, którego oczekiwał od współpracy”.
Nasza odznaka Partnera Biznesowego oznacza, że firma Meta uznaje nas za agencję, która stale spełnia wysokie wymagania (dotyczące wydatków na kampanie). Co to oznacza dla Ciebie?
Dzięki temu, że jako Social Elite zdobyliśmy status Partnera Biznesowego, nasi specjaliści od płatnych reklam społecznościowych mają wyłączny dostęp do dodatkowych korzyści, w tym:
Te dodatkowe możliwości są doskonałym uzupełnieniem naszych kompetencji i sprawiają, że nasza agencja posiada wszystko, co niezbędne, aby zapewnić konkurencyjną usługę i wyjątkową wydajność do rozwoju Twojego biznesu.
Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.