Działania w ramach tej akcji promocyjnej przeprowadził Bartosz Wielkopolski - specjalista FB Ads.
Kampania reklamowa butiku realizowana na kanałach Facebook oraz Instagram
Ponieważ marka butiku Kontrahenta jest znana na rynku, zrezygnowaliśmy z działań reklamowych budujących relację, edukacyjnych i wyróżniających ją na tle konkurencji.
Na każdym etapie kampanii komunikowaliśmy akcję promocyjną. Naszym priorytetem była maksymalizacja sprzedaży i wykorzystanie potencjału wysokiego sezonu.
W ciągu 90 dni trwania akcji promocyjnej pozyskaliśmy 2852 zakupy i osiągnęliśmy sprzedaż w butiku na poziomie 705 tysięcy złotych z ROAS na poziomie 874%.
Kampania ta wygenerowała aż 2653 zakupów, których efektem była sprzedaż w wysokości 656 279,31 zł z ROAS na poziomie 976%.
Mimo powtarzanej rok w rok promocji świadomie zaprojektowana i przeprowadzona kampania reklamowa może dawać bardzo dobre wyniki.
Jednym z kluczowych elementów sukcesu kampanii reklamowej dla butiku było stworzenie dedykowanych kreacji reklamowych do konkretnych grup.
Wśród nich znalazły się m.in. osoby, które:
Nie każdy, kto wejdzie na stronę sklepu, zdecyduje się na kupno produktu. Dlatego osoby, które dokonują tej czynności, stanowią niewielki procent spośród tych, które były na stronie sklepu.
Osoby na stronie mogę z niej wyjść po obejrzeniu jednego produktu, po obejrzeniu kilku produktów, czy po dodaniu produktów do koszyka.
Co ich łączy? Wszyscy opuszczają Twój sklep.
Remarketing pozwala przypominać im o produktach, którymi byli zainteresowani.
Jeżeli nie, to prawdopodobnie reklama w Social Mediach jak dotąd nie była dla Ciebie opłacalna. A co zrobić, żeby reklama się opłacała?
Należy przygotować odpowiednie strategie REMARKETINGOWE, których celem jest przekonanie do zakupu potencjalnego klienta.
W Social Elite przygotowujemy kreacje reklamowe, wykorzystując od 12 do nawet 16 różnych strategii remarketingowych.
Ich celem jest imitowanie realnej rozmowy między osobami. Przekonujemy osoby do zakupu i reagujemy na bieżąco na ich realne zachowania, pytania i problemy. Dzięki temu finalizacja zakupu jest możliwa, skuteczna i opłacalna. Jak?
Możliwości jest wiele. Przede wszystkim - cały zamysł polega na tym, że dopasowujemy się do odbiorców w zależności od tego, jakie RUCHY wykonują na stronie, np. ile razy widziały daną reklamę albo ile dni są już w procesie zakupowym.
W zależności od tych czynników osoba widzi inne dopasowane reklamy i ma wrażenie, że ktoś reaguje na jej aktualne potrzeby, pytania i problemy. Dopasowuje się do jej stylu działania i potrzeb.
Brzmi skomplikowanie? Bo jest to dosyć skomplikowane. Ale jeżeli chcesz, ustawimy dla Ciebie ten system.
Nasza odznaka Partnera Biznesowego oznacza, że firma Meta uznaje nas za agencję, która stale spełnia wysokie wymagania (dotyczące wydatków na kampanie). Co to oznacza dla Ciebie?
Dzięki temu, że jako Social Elite zdobyliśmy status Partnera Biznesowego, nasi specjaliści od płatnych reklam społecznościowych mają wyłączny dostęp do dodatkowych korzyści, w tym:
Te dodatkowe możliwości są doskonałym uzupełnieniem naszych kompetencji i sprawiają, że nasza agencja posiada wszystko, co niezbędne, aby zapewnić konkurencyjną usługę i wyjątkową wydajność do rozwoju Twojego biznesu.
Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.