REKLAMA BUTIKU: Jak zmaksymalizowaliśmy przychody w trakcie wysokiego sezonu?
REKLAMA BUTIKU: Fakty dotyczące tej akcji promocyjnej
czas promocji
ilość zakupów
łączny przychód
ROAS
Skuteczna reklama butiku i maksymalizacja przychodów w trakcie wysokiego sezonu? Wiemy, jak wykorzystywać potencjał sklepów i produktów w gorącym okresie. Poniżej opis przebiegu kampanii reklamowej dla butiku online z nocną bielizną damską realizowanej przez naszego specjalistę FB Ads - Bartosza Wielkopolskiego. Zobacz, jak w 3 miesiące wygenerowaliśmy ponad 700 tys. przychodu, osiągając 874% zwrot z wydatków na reklamę.
Działania w ramach tej akcji promocyjnej przeprowadził Bartosz Wielkopolski - specjalista FB Ads.
O MARCE
- marka łączy w sobie wysoki komfort użytkowania oraz najmodniejszy design
- każdy etap produkcji oferowanej bielizny odbywa się w Polsce
- nasz Kontrahent współpracuje z wieloma znanymi influencerami
- firma funkcjonuje na rynku już od ponad 5 lat
ZAKRES WSPÓŁPRACY
Kampania reklamowa butiku realizowana na kanałach Facebook oraz Instagram
Okres współpracy: 1.10.2021-31.12.2021
KLUCZOWE ZAŁOŻENIE STRATEGICZNE
Ponieważ marka butiku Kontrahenta jest znana na rynku, zrezygnowaliśmy z działań reklamowych budujących relację, edukacyjnych i wyróżniających ją na tle konkurencji.
Na każdym etapie kampanii komunikowaliśmy akcję promocyjną. Naszym priorytetem była maksymalizacja sprzedaży i wykorzystanie potencjału wysokiego sezonu.
WYZWANIA
- Duża konkurencja wśród reklamodawców w trakcie sezonu wysokiego
- Dokładnie ten sam schemat promocji realizowany przez Kontrahenta już od 3 lat - z czym wiązało się ryzyko obniżenia skuteczności działań
REZULTAT AKCJI DLA BUTIKU
W ciągu 90 dni trwania akcji promocyjnej pozyskaliśmy 2852 zakupy i osiągnęliśmy sprzedaż w butiku na poziomie 705 tysięcy złotych z ROAS na poziomie 874%.
WARTO ZAUWAŻYĆ: 93% łącznej sprzedaży jest rezultatem przeprowadzonej przez nas kampanii remarketingowej!
Kampania ta wygenerowała aż 2653 zakupów, których efektem była sprzedaż w wysokości 656 279,31 zł z ROAS na poziomie 976%.
REKLAMA BUTIKU - WNIOSKI Z KAMPANII
Mimo powtarzanej rok w rok promocji świadomie zaprojektowana i przeprowadzona kampania reklamowa może dawać bardzo dobre wyniki.
Jednym z kluczowych elementów sukcesu kampanii reklamowej dla butiku było stworzenie dedykowanych kreacji reklamowych do konkretnych grup.
Wśród nich znalazły się m.in. osoby, które:
- w ogóle nie znały marki
- były na stronie
- miały styczność z kontem fanpage i Instagram marki
- były z bazy klientów.
REKLAMA BUTIKU - CO WARTO ZAPAMIĘTAĆ?
Nie każdy, kto wejdzie na stronę sklepu, zdecyduje się na kupno produktu. Dlatego osoby, które dokonują tej czynności, stanowią niewielki procent spośród tych, które były na stronie sklepu.
Osoby na stronie mogę z niej wyjść po obejrzeniu jednego produktu, po obejrzeniu kilku produktów, czy po dodaniu produktów do koszyka.
Co ich łączy? Wszyscy opuszczają Twój sklep.
Remarketing pozwala przypominać im o produktach, którymi byli zainteresowani.
Czy stosujesz w kampaniach reklamowych remarketing?
Jeżeli nie, to prawdopodobnie reklama w Social Mediach jak dotąd nie była dla Ciebie opłacalna. A co zrobić, żeby reklama się opłacała?
Należy przygotować odpowiednie strategie REMARKETINGOWE, których celem jest przekonanie do zakupu potencjalnego klienta.
Reklama sklepu internetowego z Social Elite
W Social Elite przygotowujemy kreacje reklamowe, wykorzystując od 12 do nawet 16 różnych strategii remarketingowych.
Ich celem jest imitowanie realnej rozmowy między osobami. Przekonujemy osoby do zakupu i reagujemy na bieżąco na ich realne zachowania, pytania i problemy. Dzięki temu finalizacja zakupu jest możliwa, skuteczna i opłacalna. Jak?
Możliwości jest wiele. Przede wszystkim - cały zamysł polega na tym, że dopasowujemy się do odbiorców w zależności od tego, jakie RUCHY wykonują na stronie, np. ile razy widziały daną reklamę albo ile dni są już w procesie zakupowym.
W zależności od tych czynników osoba widzi inne dopasowane reklamy i ma wrażenie, że ktoś reaguje na jej aktualne potrzeby, pytania i problemy. Dopasowuje się do jej stylu działania i potrzeb.
Brzmi skomplikowanie? Bo jest to dosyć skomplikowane. Ale jeżeli chcesz, ustawimy dla Ciebie ten system.
Social Elite Partnerem Biznesowym Meta
Nasza odznaka Partnera Biznesowego oznacza, że firma Meta uznaje nas za agencję, która stale spełnia wysokie wymagania (dotyczące wydatków na kampanie). Co to oznacza dla Ciebie?
Dzięki temu, że jako Social Elite zdobyliśmy status Partnera Biznesowego, nasi specjaliści od płatnych reklam społecznościowych mają wyłączny dostęp do dodatkowych korzyści, w tym:
- priorytetowego wsparcia technicznego firmy Meta,
- możliwości skorzystania z dedykowanych konsultacji i zaawansowanych narzędzi analitycznych
- oraz szkoleń z zakresu najlepszych praktyk platformy i strategii nadchodzących wersji produktów i funkcji.
Te dodatkowe możliwości są doskonałym uzupełnieniem naszych kompetencji i sprawiają, że nasza agencja posiada wszystko, co niezbędne, aby zapewnić konkurencyjną usługę i wyjątkową wydajność do rozwoju Twojego biznesu.
Porozmawiajmy o współpracy
Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.