Jak mój klient zarobił 142 678 zł inwestując dodatkowe 2 tysiące w reklamę?

 
W Polsce wiele osób pracuje od rana do nocy, goniąc swoje marzenie o niezależności. Po jakimś czasie taka praca powoduje dużo stresu i zmęczenia.
Dodatkowo zmęczenie i stres sprawiają, że podupada zdrowie, zaniedbujemy relacje, a o odpoczynku i wakacjach nawet nie wspominam…
Najgorzej jest wtedy, kiedy pomimo wkładanego wysiłku klientów nie ma, a biznes się turla i nie zarabia. Czy można zrobić coś, żeby pracować mniej, a zarabiać coraz więcej? Mieć więcej czasu dla siebie, rodziny, na swoje pasje?
Tak, bo w biznesie nie wygrywa ten, który pracuje najciężej. Wygrywa ten, który ma bardziej wydajny system biznesowy od konkurencji. Ja pracuję coraz mniej, a przychody mojej firmy regularnie rosną. Po prostu stosuję skuteczne metody – jedną z nich jest remarketing!
 

Już za chwilę pokażę Ci, jak dzięki remarketingowi mój klient zarobił 142 678 zł inwestując zaledwie 2 tysiące złotych w reklamę.

A także, jakie płyną z tego wnioski dla Ciebie.

Dziury w biznesie

Czyli ile pieniędzy każdego miesiąca można tracić z niewiedzy

Na zdjęciu poniżej widzisz zrzut z konta reklamowego. Sprzedaż produktów w sklepie internetowym z branży muzycznej. Przychód: 142 678 złotych. Koszty reklamowe: 2766,95 zł.

Jak udało się uzyskać aż 51-krotną przebitkę?! Otóż – nic się nie udało. Wyrażenie „udało się” sugeruje przypadkowość, a ten wynik był efektem zastosowania przemyślanej strategii.

Z ponad 10-letniego doświadczenia wiem, że niemal każdy biznes ma dziury, przez które każdego miesiąca uciekają pieniądze. Niestety z powodu niewiedzy mało, kto coś z tym robi.

Przykład powyżej dotyczy TYLKO remarketingu – czyli dodatkowe 142 130,00 zł to pieniądze od osób, które wcześniej wykazały zainteresowanie produktami.

Przed zastosowaniem naszej strategii osoby opuszczały sklep i nie wracały. Po zastosowaniu strategii biznes został uszczelniony, a dodatkowe zamówienia zaczęły spływać.
Zainteresowane produktami osoby JUŻ WCZEŚNIEJ SZUKAŁY produktów naszego klienta w Internecie i porównywały je z innymi.

Problem w tym, że jego biznes nie umiał się tych niezdecydowanym klientom „zachęcić”, a w konsekwencji tracił setki tysięcy złotych każdego miesiąca (nawet nie zdając sobie z tego sprawy)! W skali roku to ponad 1.7 mln przychodu.

To, co my zrobiliśmy, to znaleźliśmy NIEWYKORZYSTANE ZASOBY w jego biznesie i załataliśmy dziury!

Ważne: W większości biznesów 96-98% osób nie kupuje przy pierwszym kontakcie z firmą, dlatego jeżeli jeszcze nie stosujesz remarketingu u siebie, każdego miesiąca możesz tracić nawet 60-80% pieniędzy. To średnia wyciągnięta z 2 lat pracy właśnie nad tym elementem.

 

Klient chce kupić, ale trzeba go zachęcić

To nie jest tak, że potencjalny klient nie chce kupować. Czasami potrzeba go dodatkowo zachęcić, a sama zachęta musi być bezpośrednio dopasowana do potrzeb i oczekiwań odbiorcy.

Tworzenie bardzo precyzyjnych komunikatów jest tutaj sprawą kluczową.

Zwróć uwagę, że w kilku kampaniach, które stworzyliśmy, zasięg reklam był bardzo mały – jedna z nich liczyła tylko 90 osób! Zobaczysz to w kolumnie zasięg. Dla ułatwienia wrzucam jeszcze raz zrzut ekranu:

Jak ustawiłem grupy?  W tym konkretnym przypadku firma posiadała blog z artykułami merytorycznymi, na którym dzieliła się poradami odnośnie konkretnych sprzętów.

My pozyskiwaliśmy osoby poszukujące tego danego sprzętu i zachęcaliśmy je do przeczytania treści. A gdy osoba przeczytała treść, wtedy wpadała w odpowiednią grupę reklamową i dostawała ofertę dokładnie tego, co znajdowało się w artykule.

Przykład: Kiedy ktoś odwiedził artykuł o tym: „Jak wybrać gitarę basową?”, wiedzieliśmy, że szuka gitary basowej.

W innych branżach zasada działania jest taka sama.

  • Gdy odbiorca przeczyta artykuł: „Jak wybrać aparat fotograficzny?”, wiemy, że szuka aparatu.
  • Gdy ktoś będzie chciał kupić odkurzacz, przeczyta artykuł: “Test 5 odkurzaczy do domu”. Dzięki temu wiemy, że produkty przedstawione w artykule będą tymi, które w pierwszej kolejności rozważy.

Dzięki temu drastycznie zwiększyliśmy prawdopodobieństwo sprzedaży.

Aby to zrobić, potrzebowaliśmy informacji o tym, jakie strony odwiedzili potencjalni klienci.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak śledzić zachowanie swoich użytkowników, aby później móc kierować do nich precyzyjne reklamy, przeczytaj artykuł: Reklama na facebooku – dlaczego musisz zainstalować pixel.

 
Jak Ty możesz zastosować tę samą strategię w swoim biznesie?

KROK 1: Zainstaluj Pixel Facebooka na swojej stronie www. Więcej tutaj.

KROK 2: Stwórz artykuły merytoryczne na blogu lub wpisy na Facebooku i odpowiedz w nich na najczęstsze pytania czy wątpliwości twoich potencjalnych klientów.

KROK 3: Za pomocą reklamy na Facebooku skieruj potencjalnie zainteresowane osoby na poszczególne artykuły.

KROK 4: Zaoferuj im swoje produkty lub usługi, a jeśli nie kupią, zrób reklamy remarketingowe do tych osób.

Ważne: Jeżeli dysponujesz kilkoma produktami, zastosuj normalne statyczne reklamy. A jeżeli dysponujesz dużą ilością produktów, lepiej zastosuj dynamiczny katalog.

 
Reklama -> Oferta

Większość firm popełnia ten błąd, że wysyła potencjalnych klientów od razu do sklepu, gdzie przedstawia cenę. To w przypadku większości produktów NIE DZIAŁA, ponieważ:

  • klienci mają przeważnie różne wątpliwości przed zakupem (np. czy to się sprawdzi w mojej sytuacji?),
  • czasem chcieliby kupić produkt, ale w tym momencie nie mają pieniędzy,
  • obecnie zastanawiają się nad tym produktem, ale w ofercie konkurencji.

Tylko dodanie pomostu w procesie zakupowym w postaci wiedzy i użycie dopasowanych reklam remarketingowych może przyczynić się do uzyskania dużej różnicy w wyniku finansowym.

Już za chwilę dowiesz się, dlaczego to działa 🙂

 

Dlaczego ta strategia DZIAŁA?

Wszystko rozbija się o precyzję, z jaką zaspokajamy potrzebę klienta. Za pomocą artykułów selekcjonujemy potrzeby, a potem podsuwamy te produkty, które je zaspokajają.

Jeśli osoba czytała artykuł: „Jak wybrać wzmacniacz do gitary akustycznej?”, to nie będziemy próbować sprzedawać mu gitary, bo już ją ma!

Jeżeli firma będzie pokazywała mu stale możliwość zakupienia gitary, to tylko przepali pieniądze.

Jeśli ktoś czytał artykuł: „Jak wymienić struny na gitarze”, to sytuacja jest podobna. W tej sytuacji możemy zaoferować tej osobie struny do gitary lub usługę wymiany strun w sklepie stacjonarnym.

Dynamiczne reklamy są idealnym rozwiązaniem, ponieważ treść i zdjęcia po dobrym skonfigurowaniu ustawiają się automatycznie.

Ta mała zmiana w Twoich reklamach może przyczynić się do ogromnego wzrostu sprzedaży.

 

Kolejny krok: Remarketing koszyka

Remarketing jest tak skuteczny, bo pozwala dotrzeć do osób, które już wykazały zainteresowanie tym, co oferujesz.

One już szukają możliwości zakupu danego produktu, a zadaniem remarketingu jest przekonanie tej osoby do zakupu akurat w tym sklepie. ALE pamiętaj – nie każdy, kto dodaje produkt do koszyka, kupuje. Co w takiej sytuacji?

Zbuduj strategię odzyskiwania zamówień z opuszczonych koszyków.

Jeśli Twój potencjalny klient opuścił koszyk i nie dokonał zakupów, to jeszcze nic straconego. W tej sytuacji możesz na przykład:

  1. Pokazać reklamę przypominającą się z zaletami produktu dodanego do koszyka.
  2. Pokazać opinie, zadowolonego klienta.
  3. Zaprosić do kontaktu osobistego i zadawania pytań odnośnie produktu np. na Messengerze.
  4. Zaoferować kupon rabatowy lub bonus na dokończenie zakupów.
  5. Zaproponować darmową dostawę na konkretne produkty.

Jak w praktyce robić takie reklamy, możesz nauczyć się w kursie Facebook Elite.

Oto przykład reklamy skierowanej do osób odwiedzających ofertę warsztatu z prowadzenia Fanpage, w której edukujemy na temat planu szkolenia oraz zachęcamy do sprawdzenia najbliższych wolnych terminów.

Jak i gdzie przygotować takie “dopasowane reklamy”? Wszystko robisz w panelu Facebooka. Możliwości jest sporo. Podam kolejny przykład.

Facebook ma możliwość tworzenia różnych wariantów sprzedaży i co ważne, nie potrzebna jest znajomość programowania. Po przygotowaniu początkowych ustawień resztę realizujesz w Panelu Facebooka.

Jak i gdzie przygotować takie “dopasowane reklamy”? Wszystko robisz w panelu Facebooka. Możliwości jest sporo. Podam kolejny przykład.

Jak widzisz na obrazku, reklamę można skierować do osób, które:

  • oglądały mikrofony w sklepie w ciągu ostatnich 14 dni,
  • ale nie dodały produkt do koszyka w sklepie internetowym,
  • lub z jakiegoś powodu nie kupiły.

Taki remarketing sprawdzi się w przypadku każdego sklepu, który posiada kategorie produktów. Np. plany dietetyczne, kurtki, bluzy, buty, mikrofony, opony, marki samochodów itd.

Jak jeszcze bardziej można wykorzystać możliwości reklamowe platformy Facebook?!

 

Żeby klient kupił 2x, zastosuj sprzedaż krzyżową!

Znając dobrze swój biznes i korzystając z Facebooka, można wiele rzeczy dobrze poustawiać i efektywnie wykorzystać! Czym jest sprzedaż krzyżowa?

To funkcja Facebooka, która pozwala kierować reklamę do osób, które kupiły już konkretny produkt w Twoim sklepie internetowym.

Jeżeli ktoś kupił biurko w sklepie meblowym, to może potrzebować krzesła, prawda? Za pomocą Facebooka możesz takie kombinacje łatwo ustawić. Podam przykład poniżej i przy okazji przygotuję dla Ciebie małą zagadkę z niespodzianką o wartości 1000 zł.

ZAGADKA: Dla naszego klienta stworzyliśmy reklamę krzyżową dokładnie tak jak opisałem powyżej. Kierowaliśmy ją do osób, które wcześniej kupiły wzmacniacze. Co im dosprzedawaliśmy w drugim etapie?

 

Podsumowanie i propozycja

Ustawiając 3 powyżej opisane strategie uzyskaliśmy konkretne zwroty. Mam nadzieję, że po przedstawieniu tych inspiracji znalazłeś dla siebie kilka kierunków rozwoju i poznałeś możliwości reklamowe jeszcze lepiej.  

Tych zagadnień (czyli możliwości zarabiania) jest tak dużo, że nie da się ich zebrać w jednym artykule.

Dlatego dla tych najbardziej ambitnych osób przygotowałem szkolenie Schematy Biznesu. Tam przechodzimy przez różne opcje krok po kroku.

 

Na czym polega szkolenie Schematy Biznesowe?

i dlaczego to najlepsza inwestycja w biznes?

Jeśli obserwujesz już moje działa od jakiegoś czasu, to wiesz, że często pokazuje wyniki, które potwierdzają skuteczność wypracowanych przeze mnie metod i strategii budowania wielomilionowych biznesów.

Tego wszystkiego uczę na moim autorskim szkoleniu Schematy Biznesu.

Więcej o nim: https://vod.dawidbaginski.com/kursy-online/schematy-biznesowe/

Co takie szkolenie daje przedsiębiorcy? Uczysz się:
  • jak zbudować wydajną strategię biznesu (sklep internetowy, marka osobista, biznes stacjonarny – np. restauracja lub szkoła), a następnie, jak ją wdrożyć do praktyki,
  • jak przy minimalnym ryzyku (200 zł – 500 zł) wprowadzać kolejne elementy i sprawdzać ich skuteczność? A Ty wiesz jak skutecznie mają działać poszczególne elementy Twojego biznesu? Na spotkaniu podaję konkretne cyfry jako punkty odniesienia. To pozwala uniknąć kosztownych prób.
  • jak automatyzować wiele elementów biznesu, a tylko tam, gdzie trzeba wprowadzić ludzi do pracy. Dzięki temu wyniki finansowe stają się przewidywalne, a biznes bardziej odporny,
  • uczę swojej autorskiej koncepcji uszczelniania biznesu. Średnio po zastosowaniu tych metod przychody w firmach rosną od 60% do nawet 80%,
  • jak połączyć marketing z budowaniem relacji i ze sprzedażą, żeby razem się uzupełniały i działały jak dobrze naoliwiona maszyna, aby na koniec zwiększyć dochód firmy!

To nie jest tylko szkolenie. To program edukacyjny z którego możesz korzystać przez wiele miesięcy. Twoja firma i Ty rozwijacie się cały czas. A wiedza jest dopasowana do różnych etapów!

Pomyśl sobie, że robisz np stronę internetową. Nie wiesz o co w tym chodzi, więc zatrudnisz specjalistę. A czy wiesz, że specjalista od grafiki, czy programista nie znają się na marketingu i sprzedaży?

Mało tego nie chodzi o to, aby zrobić “ładną” stronę. Chodzi o to, aby taka strona zarabiała.

Jeżeli ktoś zna się tylko na programowaniu lub grafice, to nie zrobi dobrze strony z punktu widzenia marketingu czy sprzedaży. Na koniec taka strona nie działa i nadaje się do wyrzucenia. Często osoby są w plecy 3 000 zł, 5000 zł czy nawet 10 000 zł.

Kosztowna próba prawda?

W tym samym czasie w programie szkoleniowym Schematy Biznesu zanim wydasz jakiekolwiek pieniądze na prace, nauczę Cię metody mikrotestów. Dodatkowo jako osoba zlecająca pracę nauczysz się, jak każdy jeden element ma być przygotowany.

Zobacz, że takich działań biznesowych osoba podejmuje wiele. Każde wdrożenie można zrobić dobrze lub źle. Zakres pracy obejmuje:

  • Lista mailingowa.
  • Koszyk zakupowy.
  • Zdjęcia produktowe w sklepie.
  • Dobra lub zła reklama.
  • Zarządzanie sklepem.
  • Przygotowanie oferty.

Wszystkie te działania możesz zrobić dobrze lub źle. Możesz zlecić dobrze lub źle. Jeżeli Ty nie wiesz jak to ma zostać przygotowane, to uwierz mi pracownik tym bardziej nie będzie wiedział.

Patrząc realnie, mój program szkoleniowy w stosunku tylko do tego JEDNEGO elementu jakim jest strona www już zarabia dla Ciebie. Dlatego ta propozycja jest warta rozważenia.

W programie daję:
  1. Szkolenia na żywo (2 dni poznawania mojej autorskiej wiedzy, zbudowanej na wieloletnim doświadczeniu w zakresie budowania wysokowydajnych systemów sprzedażowych).
  2. Dożywotni dostęp do nagrań wideo.
  3. Wsparcie po szkoleniu (moje i mojego zespołu: możliwość zadawania mi pytań, nieograniczony dostęp do ciągle uaktualnianej i rosnącej bazy z wiedzą).

Całe szkolenie opiera się na zaawansowanych technikach wypracowanych przeze mnie, ale wyjaśnione krok po kroku w prosty sposób.

Chcesz sprawdzić, czy to zadziała w Twoim przypadku? 736 967 577 lub wejdź na stronę:

https://vod.dawidbaginski.com/kursy-online/schematy-biznesowe/

Ten program szkoleniowy należy rozważać w kategoriach inwestycji, ponieważ dla wielu uczestników szkolenia już w pierwszych 30 dniach przyniósł dodatkowe zyski. Wiele rzeczy ustawiamy już bezpośrednio na sali szkoleniowej.

Porozmawiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.

[email protected]

+48 579 510 968

Napisz wiadomość

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: [email protected].

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

      Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest SOCIAL ELITE DAWID BAGIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059. [read more]Dane zbierane są w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO]. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, prawnikom, podmiotom współpracującym z Administratorem - wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych, o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii (m.in. art. 15 RODO), ich sprostowania (m.in. art. 16 RODO), usunięcia (m.in. art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (m.in. art. 18 RODO) - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć albo ograniczyć to uprawnienie, prawo do przenoszenia danych (m.in. art. 20 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (m.in. art. 21 RODO), a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (m.in. art. 77 RODO). Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Jeśli nie wyraziliście Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane do czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane przez okres 2 lat.[/read]

      Na jaki adres wysłać E-book?