Reklama na LinkedIn

Silna i rozpoznawalna marka zarówno w świadomości klientów, jak i biznesowych partnerów, nie tylko ułatwia nawiązywanie kontaktów, ale także pozwala generować większe przychody.

Mocne i uznane marki przyciągają pracowników o najwyższych kompetencjach, najlepszych kontrahentów i podwykonawców, a ponadto wybierają je także chętniej klienci.

Reklama na LinkedIn to skuteczne narzędzie do kreowania pożądanego wizerunku firmy w środowisku biznesowym i nawiązywania dobrych relacji z przedsiębiorcami i specjalistami. Dzięki wszechstronnym możliwościom personalizacji reklamy, firmy mogą dotrzeć nie tylko do wybranej grupy profesjonalistów, ale także partnerów biznesowych (B2B).

Uzyskaj wycenę

Reklama na LinkedIn. Dlaczego warto?

LinkedIn to największy na świecie biznesowy serwis społecznościowy skupiający firmy, menadżerów i specjalistów z ponad 200 krajów. 310 mln aktywnych użytkowników na świecie, z czego w Polsce ponad 4 mln. Portal popularny jest zwłaszcza wśród kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla. Najliczniejsza grupa użytkowników to osoby w przedziale 25-44 lata (50%). Systematycznie rośnie także liczba młodych użytkowników w wieku 18-24 lata (obecnie ok. 0,5 mln). Prawie milion to grupa powyżej 55 lat.

LinkedIn został stworzony z myślą o nawiązywaniu kontaktów biznesowych i poszukiwaniu pracowników. Jego ugruntowana pozycja i renoma na rynku globalnym sprawiają, że każda firma, która chce odgrywać znaczącą rolę w swojej branży, powinna być obecna na tej platformie. Serwis umożliwia firmom wszechstronne zaprezentowanie swojej działalności, a pracownikom - swoich kompetencji zawodowych. Atrakcyjny i profesjonalny profil skutecznie będzie przyciągał uwagę nie tylko innych firm, ale także fachowców.

Niestety dla wielu firm prowadzenie samego profilu to zdecydowanie za mało, aby osiągnąć planowane cele. Dlatego z pomocą przychodzi sieć reklamowa LinkedIn Ads, która dzięki specjalnie przygotowanym kampaniom reklamowym pozwala wspierać i przyspieszać realizacje wyznaczonych celów.

LinkedIn Ads – formaty reklamowe

Wartościowe treści publikowane na firmowym profilu to tylko jeden ze sposobów zwrócenia uwagi na siebie. Firmy mają także do dyspozycji szereg formatów reklamowych, najważniejsze to:
Reklamy z pojedynczym zdjęciem

sponsorowany komunikat z jedną fotografią, opublikowany bezpośrednio na kanale wybranych specjalistów.

Karuzela reklam graficznych

komunikat składający się z kilku obrazów wraz z podpisami, linkami docelowymi i wezwaniami do działania.

Reklamy wideo

może to być film promujący firmę lub jakiś nowy produkt.

Reklamy tekstowe

komunikat tekstowy zawierający nagłówek, część główną oraz opcjonalnie obrazy (zdjęcia, grafiki, wykresy itp.).


Reklamy w wiadomościach

posty sponsorowane LinkedIn, które wyświetlają się na stronie wiadomości LinkedIn i w aplikacji mobilnej.

Reklamy dla pozyskania obserwujących

dynamiczne reklamy Follower eksponujące zdjęcie profilowe i logo firmy, zachęcające do śledzenia konta na LinkedIn lub profilu marki.

Reklama Spotlight LinkedIn

spersonalizowana reklama dynamiczna, która przenosi użytkownika na stronę zewnętrzną.

Reklamy ofert pracy

reklama dynamiczna mająca zwiększyć ruch na stronie z ofertami pracy.

8 korzyści reklamy na LinkedIn

LinkedIn to globalna sieć biznesowa. To nie tylko serwis stricte biznesowy, to agora wymiany myśli, pomysłów oraz sprzedaży usług i towarów. To także jeden z największych w sieci ekosystemów reklamowych. LinkedIn to atrakcyjne miejsce do prowadzenia działań reklamowych w obszarze HR oraz B2B, gdzie kluczowe jest pozyskiwanie leadów. Firmom i specjalistom w tym zakresie oferuje szereg korzyści:
  • Budowa marki osobistej (personal branding) – silna marka to więcej klientów, wzrost sprzedaży, autorytet w branży, wizerunek eksperta w danej dziedzinie, rozpoznawalność na rynku, wyższe marże, renoma na rynku pracy i dostęp do najlepszych specjalistów oraz zaufanie partnerów, pracowników i klientów.
  • Budowa marki pracodawcy (employer branding) – mocna marka w tym zakresie to więcej aplikacji, wzrost zaangażowania zatrudnionych pracowników, lepsza komunikacja wewnątrz firmy, większa satysfakcja klientów i wzrost wartości dla akcjonariuszy.
  • Nawiązywanie i budowa relacji biznesowych (social networking) – firmy aktywne w serwisie mogą łatwo dotrzeć do osób odpowiedzialnych za podejmowanie strategicznych decyzji, nawiązać kontakty z osobami dotąd nieosiągalnymi, poprawić atmosferę relacji na linii firma – klienci, firma – partnerzy biznesowi, poprawić widoczność marki w wyszukiwarce, wpłynąć na lepsze postrzeganie marki w mediach.
  • Możliwość dotarcia z przekazem do precyzyjnie wybranej grupy specjalistów – dzięki szerokim możliwościom targetowania reklam, firma może kierować reklamy według dziesiątek parametrów (poprzez poziom w hierarchii, zajmowane stanowisko, lata doświadczenia, zainteresowania, kierunek studiów i wiele innych). Pod tym względem LinkedIn przewyższa inne social media.
  • Remarketing i retargeting – możliwość prowadzenia działań reklamowych na podstawie tagu śledzącego oraz skierowania reklamy do odbiorców bazując na adresach e-mail i nazwach firm.
  • Leady kontaktowe i sprzedażowe - LinkedIn Ads oferuje wykorzystanie kreatora formularza zbierania leadów, dzięki czemu potencjalny klient może zostawić pytanie bez konieczności przechodzenia na stronę.
  • Wybór celu reklamy – możliwość dopasowania formatu do celu reklamy. Celem może być: świadomość marki, wizyta w witrynie, generowanie potencjalnych klientów czy konwersje w witrynie.
  • Monitorowanie kampanii – dzięki narzędziom analitycznym LinkedIn Ads firma za pomocą regularnych raportów może na bieżąco śledzić efekty w zakresie realizacji wyznaczonego celu.

LinkedIn to bardzo atrakcyjne marketingowo miejsce w sieci. Według danych opublikowanych przez serwis, 46% ruchu z social mediów dla stron firm B2B pochodzi właśnie z LinkedIn, a 43% ogółu marketerów twierdzi, że pozyskało klienta z tego portalu.

LinkedIn – nasza oferta

Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę firmy w serwisie LinkedIn. Począwszy od stworzenia firmowego profilu, poprzez jego bieżące prowadzenie (tworzenie i publikacja wartościowych treści, tworzenie wydarzeń, nawiązywanie relacji), kończąc na prowadzeniu kampanii reklamowych w tym środowisku. Dodatkowo nasi klienci mogą liczyć na stałe raporty dotyczące efektów prowadzonych działań reklamowych.

LinkedIn to serwis o nieco innym charakterze niż pozostałe social media. Tutaj dominuje profesjonalny przekaz, dlatego publikowane w serwisie artykuły i reklamy muszą być na najwyższym poziomie zarówno pod względem treści, jak i formy. Przygotujemy dla Twojej firmy strategię obecności w LinkedIn dostosowaną do indywidualnych potrzeb i celów firmy. Zadbamy, aby publikowane treści były spójne z profilem firmowym, pożądanym wizerunkiem i identyfikacją wizualną firmy.

Nasz wykwalifikowany zespół złożony ze specjalistów od marketingu online, grafików i copywriterów stworzy komunikaty reklamowe, dzięki którym z łatwością dotrzesz do ludzi biznesu, aktywnych profesjonalistów i klientów. Prowadzimy kampanie PR, rekrutacyjne, wizerunkowe i produktowe. Jeśli nie wiesz co byłoby najlepsze dla Twoje firmy, to zadzwoń – podpowiemy optymalne rozwiązanie i opracujemy plan działania.

Dlaczego my?

  • Doświadczenie - posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie tworzenia kampanii reklamowych w sieciach social media.
  • Wiedza – znamy aktualne zasady panujące w LinkedIn, wiemy jak prowadzić efektywnie kampanie reklamowe w tym środowisku.
  • Znajomość trendów – nowe trendy w biznesie automatycznie znajdują swoje odzwierciedlenie w serwisie LinkedIn, dlatego tak istotne jest ich śledzenie.
  • Indywidualne podejście – projektujemy kampanie reklamowe dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy i ogólnych celów marketingowych. W każdej reklamie staramy się zawrzeć DNA marki klienta.
  • Kompleksowość – naszym klientom gwarantujemy pełną obsługę w social mediach (od stworzenia profilu od zera, po uruchomienie reklam, na bieżącym prowadzeniu konta kończąc).
  • Merytoryczne wsparcie – na każdym etapie kampanii naszym partnerom zapewniamy wsparcie (każda kampania ma indywidualnego opiekuna).
 
Jeśli szukasz kontrahenta, podwykonawcy, kompetentnego pracownika czy nowych odbiorców swoich produktów i usług to reklama na LinkedIn jest idealnym rozwiązaniem. Zainwestuj w reklamę i zaprezentuj swoją firmę i ofertę na profesjonalnej platformie biznesowej!

Porozmawiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.

[email protected]

+48 579 510 968

Proszę wypełnić poniższy formularz. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Dawid Bagiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SOCIAL ELITE Dawid Bagiński S.K.A, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8971899059), REGON: 021942310, adres e-mail: [email protected].

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.