Reklama w Google

Google Ads to system reklam wyświetlanych w wyszukiwarce internetowej i sieci reklamowej Google. Dzięki kampaniom reklamowym Google Ads zwiększysz widoczność oferty firmy w wyszukiwarce i skutecznie dotrzesz do dużej grupy potencjalnych klientów poszukujących na komputerach i smartfonach produktów i usług podobnych do Twoich.

Naszym klientom pomagamy tworzyć i prowadzić kampanie produktowe Google Ads skoncentrowane na zwiększeniu konwersji i systematycznym wzroście wskaźnika Zwrotu z Inwestycji (ROI).

Napisz do nas

Jak to działa?

 

Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem sklepu internetowego z odzieżą lub kosmetykami i chcesz szybko zwiększyć liczbę klientów. W tym celu możesz dotrzeć w Internecie do osób zainteresowanych zakupem konkretnego produktu. Na przykład sukienki w kwiatki, czy kremu do twarzy na noc. Wykupując reklamę, użytkownicy wyszukiwarki poszukujący sukienki w kwiatki po wpisaniu zapytania „sukienki w kwiatki” zobaczą reklamę Twojego sklepu. Reklama, w zależności od wybranego formatu, może być ofertą konkretnego produktu z Twojego sklepu w Google Zakupy lub być płatnym odnośnikiem do Twojego sklepu wyświetlanym nad organicznymi (darmowymi) wynikami wyszukiwania.

Reklama Google Ads jest emitowana na podstawie wcześniej określonych przez zleceniodawcę słów kluczowych związanych z profilem działalności firmy. Można wybrać konkretny poziom dopasowania frazy do wpisywanego zapytania. Reklama może się wyświetlać tylko na konkretne frazy lub bardzo podobne, zbliżone tematycznie do naszego asortymentu. Za każdym razem, kiedy użytkownik wyszukiwarki wpisze interesującą nas frazę, zobaczy reklamę naszej firmy. Google Ads umożliwia precyzyjne określenie grupy docelowej, a także wybór optymalnej formy rozliczeń w zależności od akcji wykonanej przez użytkownika.

Modele rozliczeń Google Ads

  • w systemie CPC (cost per click) - rozliczamy się z każdego kliknięcia w naszą reklamę. W tym modelu nie płacimy za wyświetlanie reklamy. Ten typ reklamy daje nam duże prawdopodobieństwo, że osoba klikająca w reklamę jest nią zaciekawiona. W efekcie płacimy tylko za realnie zainteresowane osoby, przechodzące na naszą stronę.
  • w systemie CPM (cost per mille) - w tym modelu ustalamy kwotę, jaką zapłacimy za wyświetlenie naszej reklamy 1000 razy. Ten model rozliczeń, używany jest głównie gdy budujemy wizerunek swojej firmy oraz stawiamy na maksymalizowaniu zasięgu reklamy, a niekoniecznie na sprzedaży.
  • w systemie CPV dla YouTube (cost per view) - jest to sposób rozliczenia się za obejrzaną reklamę przed filmem na YouTube. Kwota jest pobierana jedynie za w pełni obejrzany materiał reklamowy.
  • w systemie CPA (cost per action) - płatność jest pobierana za konkretną akcję. Akcją przy tym modelu rozliczeniowym może być np. kupno produktu, zapisanie się do newslettera, wypełnienie formularza kontaktowego.

Formaty reklamowe emitowane w ramach Google Ads:


 

Niezależnie od wybranego formatu wykorzystując system targetowania można precyzyjnie określić charakter grupy docelowej.

Google Ads – gdzie reklama jest emitowana


 

Odpowiednie wykorzystanie powyższych form emisji reklamy może znacząco pomóc w promocji firmy i dotarciu do potencjalnych klientów.

Dlaczego warto?

Reklama Google Ads to ceniony sposób promocji firmy w Internecie. To niezwykle precyzyjne narzędzie, dzięki któremu można dotrzeć do ściśle określonej grupy odbiorców - osób, które są w danym momencie naprawdę zainteresowane zakupem konkretnego produktu. Reklama Google Ads to:

  • Szybki efekt – reklama wyświetlana jest z chwilą uruchomienia kampanii, co sprawia, że firma może liczyć na szybki wzrost zainteresowania swoją ofertą w wyszukiwarce.
  • Elastyczność – w każdym momencie trwania kampanii istnieje możliwość zmiany parametrów, dostosowania ich do aktualnej sytuacji. Istnieje także możliwość prowadzenie kampanii sezonowych.
  • Monitoring kosztów i efektów – reklamodawcy mają pełną kontrolę nad bieżącymi kosztami kampanii, mogą także stale monitorować wyniki.
  • Szeroki zasięg – z badań wynika, że ponad 60% internautów zaczyna poszukiwanie produktów i usług w wyszukiwarce, dlatego przy pomocy reklamy Google Ads można dotrzeć do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów.
  • Targetowanie – dzięki możliwości precyzyjnego targetowania reklam (na podstawie wielu parametrów: wiek, płeć, zainteresowania, miejsce zamieszkania itp.) można dotrzeć do ściśle określonej grupy osób.
  • System płatności – jasny i przejrzysty system płatności pozwala na bieżąco kontrolować koszty kampanii.

Google Ads – korzyści


Porozmwiajmy o współpracy

Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.

wspolpraca.dbelite@gmail.com

+48 579 510 968

Proszę wypełnić poniższy formularz. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin.

    Darmowa wycena
    gdpr-image
    Nasza strona używa ciasteczek do analizy statystyk i zapewnienia takiego samego działania pomiędzi wizytami.
    Dowiedz się więcej