Odc 43: Automatyzacja marketingu B2B – Te narzędzia marketingowe ułatwią proces sprzedaży
Jesteś właścicielem firmy, dyrektorem marketingu lub marketing menedżerem w firmie B2B? Interesuje Cię marketing B2B i chcesz dowiedzieć się, jak automatyzacja marketingu może znacząco poprawić proces sprzedaży w tym segmencie? W tym odcinku omawiam narzędzia marketingowe i działania marketingowe z zakresu marketing automation, które są moim zdaniem kluczowe, by móc skalować biznes i zwiększać sprzedaż w internecie, zwłaszcza w kontekście firm B2B. Jednak to jeszcze nie wszystko! Dzięki tym narzędziom możesz również usprawnić zarządzanie zespołem sprzedażowym. Brzmi ciekawie? Moim zdaniem nie warto zwlekać. Nowoczesne technologie oferują niesamowite możliwości, ale trzeba zacząć działać. Firmy, które tego nie zrobią, mogą szybko pozostać w tyle. Dlatego zachęcam do wysłuchania tego odcinka. – Dawid Bagiński