Odc 75: Jak rozmawiać z klientem biznesowym? Dobre i złe praktyki obsługi klientów B2B
Jak rozmawiać z klientem biznesowym? Jak sprzedawać więcej? Co zrobić, aby rozmowa sprzedażowa z klientem częściej kończyła się podpisaniem umowy i rozpoczęciem współpracy?
Pamiętaj: Pozyskiwanie klientów to proces, którego ważnym elementem jest sprzedaż telefoniczna. Rzecz w tym, że rozmowa z klientem przez telefon to nie wszystko. Dodatkowo techniki sprzedaży też nie zawsze działają, jeśli na przykład handlowiec ominie etap dobrego zbadania i rozeznania potrzeb klienta.
Jak w takim razie wygląda profesjonalna obsługa klienta b2b? W tym filmie krok po kroku przedstawiam jej etapy. Przede wszystkim pokazuję dobre praktyki oraz błędy na każdym z nich. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz pozyskiwać więcej klientów a nie wiesz jak rozmawiać z klientem, to ten film jest dla ciebie. Zobacz go do końca i
Zapraszam Cię do przesłuchania odcinka i skorzystania z moich porad. Jestem pewien, że dzięki nim poprawisz jakość swojej obsługi klienta B2B i zwiększysz swoją sprzedaż. A jeśli szukasz źródła pozyskania większej ilości leadów B2B – zapraszam do współpracy