3 m-ce i 1186 pozyskanych leadów przy sprzedaży apartamentów inwestycyjnych
Wyniki kampanii realizowanej od 20.10.2021 do 31.01.2022
Wartość sprzedanych nieruchomości
Średnia cena za
leada
Budżet
reklamowy
Czas
trwania
Dla wielu deweloperów pozyskiwanie potencjalnych klientów to ostatnio spore wyzwanie. Powody? Jest ich kilka, jednak te kluczowe to:
- pogarszająca się sytuacja gospodarcza w kraju od 2020 roku,
- zwiększające się stopy procentowe w bankach, które znacząco wpływają na zdolność kredytową Polaków,
- a także niepewność inwestorów, która często wpływa na ich mniejszą skłonność do inwestycji w niektóre aktywa (np. nieruchomości).
W kampanii, którą mieliśmy przyjemność realizować (pomimo tych przeszkód) pozyskaliśmy 1186 leadów w średniej cenie 20,73 zł za 1 leada.
Produkt: ekskluzywne i nowoczesne apartamenty
Jeżeli chcesz, zobacz też inne case study, które opublikowałem ostatnio na blogu:
- Prawie 100 tys. przychodu przy budżecie 3406,82 zł dla księgarni online
- 813 592,97 zł przychodu w 4,5 mc-a i ROAS 13,54 już po 1 miesiącu od startu kampanii dla butiku online
- 8-krotny wzrost sprzedaży po 12 miesiącach od startu (i zwiększeniu budżetu na reklamę o zaledwie 20-30%)! Branża: sprzedaż akcesoriów do szycia
- Kampania dla sklepu meblowego. Efekt: już po 1 miesiącu od startu kampanii 1 781 227,36 zł przychodu w ciągu 198 dni
Łączna wartość sprzedaży po 3 miesiącach naszych działań wyniosła ponad 2 000 000 zł. Tutaj należy zaznaczyć, że wartość sprzedaży nieruchomości oraz ich ilość stale rośnie, ponieważ na rynku nieruchomości czas sprzedaży może wynieść nawet 6 czy 12 miesięcy.
Dlatego osoby z działu sprzedaży wciąż kontaktują się z potencjalnymi klientami, którzy zostawili do siebie kontakt na skutek prowadzonych przez nas działań reklamowych.
Postawione cele przez Klienta:
- pozyskiwanie WARTOŚCIOWYCH leadów
- pozyskiwanie tych leadów w średniej cenie 15-30 zł
Oba cele zrealizowaliśmy.
Wyzwanie projektowe - pozyskać leady od osób zainteresowanych zakupem nieruchomości, którą przeznaczą na najem krótkoterminowy.
Nie wystarczyło pozyskać osób zainteresowanych nieruchomościami. Musieliśmy wejść w głębokie i precyzyjne targetowanie, bazujące na charakterystycznej potrzebie odbiorcy.
Wśród osób zainteresowanym zakupem nieruchomości można wyróżnić:
- wszystkie osoby zainteresowane zakupem nieruchomości,
- osoby zainteresowane zakupem nieruchomości do życia, na cele mieszkalne,
- osoby zainteresowane zakupem nieruchomości na najem długoterminowy,
- oraz te z zamiarem zakupu pod tzw. flipa.
Jak widzicie, ustawienie kampanii nie było takie oczywiste i nasze wewnętrzne metody głębokiego targetowania sprawdziły się tutaj wspaniale.
Zakładaliśmy, że idealny odbiorca to taki, który dysponuje dużą ilością gotówki. I rozważy możliwość zakupu takiego apartamentu właśnie w celu inwestycji i późniejszego wynajmu.
O tym, że nasze przewidywania były słuszne, a działania skuteczne - świadczą osiągnięte wyniki.
Dotarliśmy do tych osób i już w 1. miesiącu pozyskaliśmy 401 kontaktów w średniej cenie 16,14 zł. A w okresie 3-miesięcy - 1183 leady w średniej cenie 20,73 zł.
Gratulujemy osobom z działu sprzedaży, które sprawnie kontaktują się z potencjalnymi klientami, choć wiemy, że mają teraz sporo pracy.
WARTO WIEDZIEĆ: Wynik należy uznać za bardzo dobry, ponieważ przy jego ocenie bierzemy pod uwagę nie tylko koszt pozyskania leada, ale również jego jakość, wartość oferowanego produktu oraz marżę na sprzedaży.
W przypadku tej kampanii leady są wartościowe, o czym wiemy, dzięki współpracy z działem sprzedaży, szybkości finalizacji transakcji oraz stale rosnącemu wynikowi finansowemu.
Za sukces odpowiada
Daria Jeziorska
„Przed rozpoczęciem współpracy mój Klient, realizował działania reklamowe we własnym zakresie. Jednak osoby zgłaszające się do kontaktu, rezygnowały na dalszych etapach procesu zakupowego. Co świadczyło o nieudanych próbach ustawienia kampanii reklamowej i traceniu budżetu.
Zazwyczaj okazywało się, że nie mają możliwości finansowych, by pozwolić sobie na zakup apartamentu z dostępnej oferty.
Po rozpoczęciu współpracy przy kampanii, już w 1. jej mc-u (20.10-19.11) pozyskałam 410 leadów w średniej cenie 16,14 zł. Co jednak najistotniejsze - w wyniku tych działań łączna wartość sprzedaży wyniosła ponad 2 mln zł.
Kwota ta będzie rosła, ponieważ na rynku nieruchomości czas sprzedaży może wynieść nawet 6 czy 12 miesięcy. Dlatego obecnie biuro wciąż kontaktuje się z potencjalnymi klientami wygenerowanymi z kampanii leadowej.
Bardzo cieszę się, że pomogłam firmie Klienta zoptymalizować działania reklamowe, by były znacznie skuteczniejsze dla Jego firmy”.
Jesteśmy META Business Partnerem
Jako jedna z nielicznych agencji marketingowych, posiadamy najwyższy status partnera biznesowego firmy META. Są 3 poziomy partnerstwa to: Konto Partnerskie, Partner Preferowany i Partner Biznesowy.
Posiadanie statusu Partnera Biznesowego wymaga spełnienia wysokich standardów jakości prowadzenia kampanii i odpowiedniej skali wydatków na budżet przekraczających 13 mln zł.
Budżety, którymi obecnie zarządzamy, przekraczają kwotę 20 mln zł rocznie, co przekłada się na wysokie doświadczenie i mocną znajomość wielu rynków. Jeżeli chcesz skorzystać z naszego know-how zachęcamy do kontaktu.
Porozmwiajmy o współpracy
Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.