W kampanii, którą mieliśmy przyjemność realizować (pomimo tych przeszkód) pozyskaliśmy 1186 leadów w średniej cenie 20,73 zł za 1 leada.
Produkt: ekskluzywne i nowoczesne apartamenty
Jeżeli chcesz, zobacz też inne case study, które opublikowałem ostatnio na blogu:
Łączna wartość sprzedaży po 3 miesiącach naszych działań wyniosła ponad 2 000 000 zł. Tutaj należy zaznaczyć, że wartość sprzedaży nieruchomości oraz ich ilość stale rośnie, ponieważ na rynku nieruchomości czas sprzedaży może wynieść nawet 6 czy 12 miesięcy.
Dlatego osoby z działu sprzedaży wciąż kontaktują się z potencjalnymi klientami, którzy zostawili do siebie kontakt na skutek prowadzonych przez nas działań reklamowych.
Postawione cele przez Klienta:
Oba cele zrealizowaliśmy.
Wyzwanie projektowe - pozyskać leady od osób zainteresowanych zakupem nieruchomości, którą przeznaczą na najem krótkoterminowy.
Nie wystarczyło pozyskać osób zainteresowanych nieruchomościami. Musieliśmy wejść w głębokie i precyzyjne targetowanie, bazujące na charakterystycznej potrzebie odbiorcy.
Wśród osób zainteresowanym zakupem nieruchomości można wyróżnić:
Jak widzicie, ustawienie kampanii nie było takie oczywiste i nasze wewnętrzne metody głębokiego targetowania sprawdziły się tutaj wspaniale.
Zakładaliśmy, że idealny odbiorca to taki, który dysponuje dużą ilością gotówki. I rozważy możliwość zakupu takiego apartamentu właśnie w celu inwestycji i późniejszego wynajmu.
O tym, że nasze przewidywania były słuszne, a działania skuteczne - świadczą osiągnięte wyniki.
Dotarliśmy do tych osób i już w 1. miesiącu pozyskaliśmy 401 kontaktów w średniej cenie 16,14 zł. A w okresie 3-miesięcy - 1183 leady w średniej cenie 20,73 zł.
Gratulujemy osobom z działu sprzedaży, które sprawnie kontaktują się z potencjalnymi klientami, choć wiemy, że mają teraz sporo pracy.
WARTO WIEDZIEĆ: Wynik należy uznać za bardzo dobry, ponieważ przy jego ocenie bierzemy pod uwagę nie tylko koszt pozyskania leada, ale również jego jakość, wartość oferowanego produktu oraz marżę na sprzedaży.
W przypadku tej kampanii leady są wartościowe, o czym wiemy, dzięki współpracy z działem sprzedaży, szybkości finalizacji transakcji oraz stale rosnącemu wynikowi finansowemu.
Daria Jeziorska
„Przed rozpoczęciem współpracy mój Klient, realizował działania reklamowe we własnym zakresie. Jednak osoby zgłaszające się do kontaktu, rezygnowały na dalszych etapach procesu zakupowego. Co świadczyło o nieudanych próbach ustawienia kampanii reklamowej i traceniu budżetu.
Zazwyczaj okazywało się, że nie mają możliwości finansowych, by pozwolić sobie na zakup apartamentu z dostępnej oferty.
Po rozpoczęciu współpracy przy kampanii, już w 1. jej mc-u (20.10-19.11) pozyskałam 410 leadów w średniej cenie 16,14 zł. Co jednak najistotniejsze - w wyniku tych działań łączna wartość sprzedaży wyniosła ponad 2 mln zł.
Kwota ta będzie rosła, ponieważ na rynku nieruchomości czas sprzedaży może wynieść nawet 6 czy 12 miesięcy. Dlatego obecnie biuro wciąż kontaktuje się z potencjalnymi klientami wygenerowanymi z kampanii leadowej.
Bardzo cieszę się, że pomogłam firmie Klienta zoptymalizować działania reklamowe, by były znacznie skuteczniejsze dla Jego firmy”.
Jako jedna z nielicznych agencji marketingowych, posiadamy najwyższy status partnera biznesowego firmy META. Są 3 poziomy partnerstwa to: Konto Partnerskie, Partner Preferowany i Partner Biznesowy.
Posiadanie statusu Partnera Biznesowego wymaga spełnienia wysokich standardów jakości prowadzenia kampanii i odpowiedniej skali wydatków na budżet przekraczających 13 mln zł.
Budżety, którymi obecnie zarządzamy, przekraczają kwotę 20 mln zł rocznie, co przekłada się na wysokie doświadczenie i mocną znajomość wielu rynków. Jeżeli chcesz skorzystać z naszego know-how zachęcamy do kontaktu.
Rozmowa jest całkowicie bezpłatna, a jej celem jest przedstawić nasz pomysł na wsparcie Twojej firmy w realizacji celów. Skorzystaj z opcji kontaktu bezpośredniego poniżej lub wyślij zgłoszenie przez formularz.