Odc 42: Strategia marketingowa – od czego zacząć? Pierwszy krok, by stworzyć strategię marki
Gdy marketingowa gorączka ogarnia Twoją firmę, to znak, że nadszedł czas przygotować strategię marketingową, która to wszystko poukłada. Czym jest strategia marketingowa i jakie są pierwsze kroki w jej tworzeniu? Dlaczego nie warto odkładać tego na przyszłość? Dlaczego planowanie jest ważniejsze od działania? Jeśli jesteś świadomy znaczenia rozwoju biznesu, pewnie zdajesz sobie sprawę, że działania bez strategii mają swoje konsekwencje. Mogą przejawiać się jako niewykorzystany potencjał rozwoju lub różne problemy. Prawidłowo opracowana strategia nie tylko zwiększa efektywność i wydajność firmy, ale także określa cele i priorytety dla zespołu oraz daje Ci większą kontrolę. W tym odcinku omówię dla Ciebie wszystkie etapy – od identyfikacji grupy docelowej po to, jak być lepszym od konkurencji. – Dawid Bagiński