W artykule podpowiadamy, jak właściwie przygotować opis profilu na Instagramie (tzw. bio) i jakie informacje warto w nim uwzględnić. Zebraliśmy dla Ciebie również gotowe bio Instagram — przykłady, na podstawie których możesz stworzyć własne, skuteczne bio firmowe. Znajdziesz je poniżej. Korzystaj z nich śmiało!
Bio na Instagramie — krótki opis wyświetlający się w górnej części profilu Instagram. Wirtualna wizytówka Twojej marki. Ma limit 150 znaków ze spacjami. Może zawierać: tekst, emotikony, hashtagi i jeden aktywny link.
Biogram na Instagramie jest ważniejszy, niż mogłoby się wydawać. W końcu to on jest jednym z pierwszych elementów, które odbiorca widzi po wejściu na Twój profil i na podstawie których wyrabia swoją opinię.
Właśnie na takie pytania powinieneś sobie odpowiedzieć, tworząc firmowy biogram.
TIP: Opis profilu Instagram traktuj jak okazję do przedstawienia się nieznanej dotąd osobie — komuś, na kim jednak bardzo Ci zależy.
Całość powinna być krótka (150 znaków ze spacjami), konkretna i interesująca. Powinna uwzględniać najważniejsze informacje o Twojej marce i/lub przedstawiać korzyści, które może uzyskać odbiorca. Chodzi po prostu o to, byś zwyczajnie przekonał go do siebie. Jak dokładnie to zrobić?
Odpowiedź znajdziesz w kolejnej części artykułu.
W tworzeniu bio na Instagram cała sztuka polega na tym, aby zrobić to świadomie i z uwzględnieniem aktualnych celów biznesowych — tylko w ten sposób zwyczajnie możesz je wesprzeć.
Na początku warto więc zastanowić się nad tym: jaki cel aktualnie powinien spełniać mój firmowy Instagram? Odpowiedź na to pytanie powinna już nakierować Cię na właściwą ścieżkę. Teraz tylko wystarczy utorować sobie drogę.
Oto sprawdzone sposoby, które Ci w tym pomogą, czyli skuteczne BIO Instagram — (przykłady poniżej pochodzą z mojego profilu):
[1] Poinformuj odbiorcę, kim jesteś i czym się zajmujesz
SZABLON: Kim jestem + co mogę dla Ciebie zrobić + link
CEL: Budowanie świadomości marki
CEO of #SocialElite — Digital Marketing Agency
Pomagamy zaistnieć w social media
i rozwijać biznesowe pomysły !
Sprawdź
www.socialelite.pl
#SocialElite — Digital Marketing Agency
Optymalizujemy procesy marketingowe,
bezpośrednio wpływające na rozwój firm
i zwiększenie sprzedaży .
www.socialelite.pl
[2] Napisz, co masz do zaoferowania
SZABLON: Oferta w świetle korzyści dla odbiorcy + link
CEL: Budowanie świadomości produktowej
📈 4-dniowy trening z reklamy 💪
+ dostęp do platformy 🧑💻
+ wsparcie trenerów 🤝
+ aktualizacje materiałów 🔄
Sprawdź 👇👇
www.socialelite.pl/facebook-elite
Skuteczne prowadzenie firmowego Fanpage 🧑💻
przy wsparciu ekipy z Social Elite 🚀.
Kliknij link i dowiedz się więcej 👇👇
www.socialelite.pl/oferta/prowadzenie-fanpage
Rynek e-commerce 🧑💻 — co musisz
wiedzieć i z czego być może
nie zdajesz sobie sprawy❓
Posłuchaj👇👇 w najnowszym
odcinku podcastu - #22 🎙🎧
www.socialelite.pl/edukacja/podcast
[3] Pokaż, jaką wartość odbiorcy od Ciebie otrzymają
SZABLON: Zrób coś i uzyskaj korzyść (prosto i bez wysiłku) + link
CEL: Zachęta do współpracy/ zakupu
Dołącz do programu E-Commerce Elite
i sprawdź, jak założyć i wypromować
własny sklep internetowy,
markę lub butik .
www.tiny.pl/9s3xs
Uzyskaj PEŁNY dostęp
do +165 lekcji wideo
przeprowadzających przez PROCES
tworzenia, promowania i rozwijania
sklepu internetowego
www.tiny.pl/9s3xs
Dołącz do uczestników szkolenia:
️ Jak zaistnieć w Social Media (21.08
)
i zobacz, jak rozkręcić
swoje social media w 2021 roku
www.tiny.pl/9s3m9
[4] Poinformuj o aktualnie prowadzonych akcjach i zachęć do dołączenia
SZABLON: korzyść + korzyść + link
CEL: Ocieplanie relacji
Pomóż z nami Ukrainie
i odbierz mój dowolny kurs.
Więcej informacji na:
www.siepomaga.pl/socialelite
[5] Przedstaw akcje rabatowe i okazje
SZABLON: informacja o promocji + ograniczenie czasowe/korzyść + link
CEL: Przekierowanie w proces sprzedaży
Mój 5-etapowy roadmap
od 0 do 100 000 zł sprzedaży/mc w firmie
[taniej o 1307 zł ].
Promocja do czwartku (do 12:00 ).
Skorzystaj z oferty
www.tiny.pl/9s3mp
NIESPODZIANKA: As marketingu
i Smart Life Academy do -75% taniej !
( WAŻNE: promocja kończy się w czwartek o 12:00).
Sprawdź https://vod.dawidbaginski.com/
www.vod.dawidbaginski.com
GIGA RABAT: Uszczelnij swój biznes
i zyskaj od 60% do 80% przychodu
każdego miesiąca ze schematami biznesowymi.
Kurs TANIEJ o 4410 zł!!! Sprawdź
https://tiny.pl/9s3mn
[6] Zaproś na nadchodzące wydarzenie
SZABLON: Informacja o wydarzeniu + link do zapisu
CEL: Zachęta do udziału w organizowanym wydarzeniu
Spotkanie online:
Jak uruchomić i promować
własny sklep Internetowy .
Już 18.02 (w Piątek o 10:00 ).
Link do zapisu
www.tiny.pl/9s3gq
Bezpłatny webinar o budowaniu
zyskownego sklepu internetowego
już w czwartek (15.04)
Zapisz się
www.tiny.pl/9s3g7
Bezpłatny webinar
8 etapów rozwoju sklepów
(od pomysłu do sprawnego biznesu ).
Bezpłatna rejestracja:
www.tiny.pl/9s3g7
Mam nadzieję, że powyższe BIO Instagram przykłady będą dla Ciebie ułatwieniem przy tworzeniu własnego opisu na ig. Śmiało dostosuj je do swojego biznesu i korzystaj!
Co ważne, elementy powtarzające się we wszystkich bio to zazwyczaj: emotikony oraz linki. Dlaczego emotikony? Po prostu sprawiają, że tekst jest bardziej interesujący i czytelny. Natomiast aktywne linki to usprawnienie, które pozwala przekierować odbiorcę bezpośrednio na stronę sklepu, bloga, do zapisu na wydarzenie lub w jeszcze inne wskazane przez Ciebie miejsce. Szkoda byłoby z tego nie skorzystać, prawda?
Stosunkowo niedawno Instagram wprowadził także możliwość uwzględniania w firmowym bio aktywnych hashtagów i oznaczeń. To fajny sposób na szybkie poinformowanie odbiorców o swoim drugim koncie lub zainteresowanie ich firmowym hashtagiem. Zdecydowanie warto uzupełnić opis profilu na Instagramie o te elementy.
TIP: Pamiętaj, że firmowe bio nie jest na zawsze. Czas jego życia zależy od aktualności treści, które w nim uwzględnisz. Warto dostosowywać bio na Instagramie do bieżącej sytuacji w firmie.
Zastanawiasz się, czy Twoje bio na IG jest dobre, a ustawienia firmowego Instagrama dobrze skonfigurowane?
W Social Elite na co dzień zajmujemy się tworzeniem i prowadzeniem skutecznych profili firmowych na IG. Przeprowadzamy również audyty i dajemy rekomendacje, które możesz wprowadzić od ręki i dzięki temu usprawnić swoje konto. Wypełnij formularz i sprawdź, co dobrego możemy dla Ciebie zrobić!
Kiedy już przygotujesz idealne bio firmowe i wypełnisz poprawnie wszystkie ustawienia, czas na publikacje! Możesz już dodawać zdjęcia, tworzyć angażujące opisy, udostępniać stories i reelsy. Tylko… Jak to robić skutecznie?
Przecież zależy Ci na tym, aby grono wartościowych followersów rosło, bo to właśnie oni mają największą szansę, by w przyszłości stać się realnymi Klientami.
Chyba nie zaskoczy Cię odpowiedź: możliwości jest wiele. Wszystko zależy od charakteru Twojego biznesu oraz celów, które chcesz realizować poprzez profil firmowy na Instagramie. I nie sposób opisać wszystkiego w jednym artykule.
Nie bylibyśmy jednak sobą, gdybyśmy również w tej kwestii nie podrzucili Ci sprawdzonych wskazówek!
Sprawdź nasz artykuł, bo zebraliśmy w nim dla Ciebie 11 pomysłów na posty na Instagramie i Facebooku, które od ręki możesz przenieść do swojego harmonogramu publikacji.
Nadal nie czujesz się pewnie w prowadzeniu Instagrama? Z chęcią Ci pomożemy!
Firmowy Instagram i jego prowadzenie to codzienność specjalistów w Social Elite. Obsługujemy wiele kont i z przyjemnością obserwujemy, jak fantastycznie się rozwijają dzięki przemyślanej strategii i autorskim technikom publikacji. Ty również chcesz mieć atrakcyjny profil firmowy na Instagramie, który przyciąga uwagę potencjalnych Klientów? Wypełnij formularz i powierz firmowy Instagram profesjonalistom. Dlaczego warto?
Co więcej — możesz zlecić również pełną obsługę social mediów (Facebook + Instagram). To opcja, z której często korzystają nasi kontrahenci, bo w ten sposób uwalniają swój czas, a jednocześnie mają gwarancję, że firmowe kanały będą spójne i profesjonalne. Zapraszamy do współpracy! Wystarczy wypełnić formularz.
A jeśli chcesz mieć pewność, że Twój wybór będzie dobry, to polecam Ci obejrzeć wideo: Jak zlecić prowadzenie fanpage na Facebooku? | Dawid Bagiński. Dowiesz się z niego, na jakie elementy i kompetencje ludzkie zwrócić uwagę, aby skutecznie zlecić prowadzenie fanpage, Instagrama lub innych kanałów na Facebooku – lub jak samodzielnie prowadzić swój firmowy profil.
Co warto zapamiętać z tego artykułu?
Jak oceniasz ten wpis?
Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić
Średnia ocen 4.9 / 5. Liczba głosów 334
Jeszcze nie oceniono wpisu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi!