Jak zacząć pracę w marketingu bez doświadczenia?
Czy można zacząć pracę w marketingu internetowym bez doświadczenia? Jakie kroki podjąć, żeby zacząć pracować? Czy wykształcenie kierunkowe jest niezbędne, by rozwinąć karierę w marketingu? Jeśli jesteś na początku swojej przygody z marketingiem i zastanawiasz się, czy to dobra droga dla Ciebie, to świetnie, że tutaj trafiłeś/-aś!
W artykule znajdziesz praktyczne wskazówki, które pokażą Ci:
- jakie podejście pomoże Ci zdobyć pierwszą pracę w marketingu internetowym,
- jak skutecznie budować swoje kompetencje, zdobywać cenne doświadczenie i wykorzystać je do tego, by zacząć pracować w tej branży,
- jakie masz możliwości pracy w marketingu i jakie korzyści da Ci ten kierunek zawodowy.
Czytaj do końca!
Na czym polega praca w marketingu internetowym?
Praca w marketingu to proces promowania produktów lub usług w internecie. Jej celem może być na przykład dotarcie do określonej grupy docelowej, zwiększenie widoczności marki, budowanie relacji z odbiorcami i generowanie konwersji, takich jak sprzedaż czy pozyskiwanie leadów. W ramach tego zadania wykorzystuje się różnorodne narzędzia, m.in. SEO, marketing społecznościowy, email marketing, reklamę w wyszukiwarkach, content marketing i wiele innych.
Na czym dokładnie polega praca w digital marketingu?
DEFINICJA: Najprościej mówiąc – praca w marketingu polega na wykorzystywaniu różnych kanałów cyfrowych do promowania produktów, usług i marek. Kluczowe w tej pracy jest to, że zrozumieć potrzeby i zachowania konsumentów oraz potrafić analizować dane i dostosowywać do nich strategie marketingowe. Celem jest nie tylko przyciągnięcie uwagi odbiorców, ale też zachęcenie ich do podjęcia pożądanych działań, takich jak zakup produktu czy skorzystanie z usługi.
Praca w agencji digital marketingu nie polega więc tylko na tworzeniu atrakcyjnych kampanii reklamowych albo scrollowaniu Facebooka, popijając kawę. To złożone działania związane z planowaniem, analizowaniem i optymalizacją. Ale też ciągła nauka i dostosowywanie się do zmieniających się trendów.
Działania marketingowe nastawione są zazwyczaj na wzrost wyników sprzedażowych w biznesach klientów i budowanie coraz większej rozpoznawalności ich firm w internecie.
>> Jeśli chcesz poznać branżę marketingową jeszcze lepiej i dowiedzieć się, jak naprawdę wygląda praca marketingowa, to obejrzyj poniższe wideo. Dzięki niemu zrozumiesz, jakie są codzienne zadania marketingowca i poznasz 5 popularnych faktów oraz mitów, z którymi jest związana praca w digital marketingu.
Czy kariera w marketingu jest dla Ciebie?
Zastanawiasz się, czy kariera w marketingu jest dla Ciebie? Pomożemy Ci znaleźć odpowiedź! Praca w branży marketingowej to nie tylko twórcze działanie, ale też analityczne myślenie, umiejętność adaptacji i ciągła nauka. Osoby, które dobrze się w niej odnajdują, potrafią nawiązywać relacje, są elastyczne w działaniu i wychodzą z inicjatywą do samodzielnego szukania rozwiązań.
Jeśli jesteś zaangażowany/-a, kreatywny/-a i potrafisz patrzeć na biznes z perspektywy klienta, to kariera marketingowca może być właśnie dla Ciebie.
Jakie jeszcze są cechy dobrego marketingowca? To m.in.:
- umiejętność pracy zespołowej i współpracy,
- analityczne podejście,
- kreatywność,
- profesjonalizm,
- zaangażowanie,
- umiejętność planowania i przewidywania,
- komunikatywność.
Marketingowcy często pracują w dynamicznym środowisku, gdzie czas jest cenny i oczekiwania są wysokie. Dlatego potrzebujesz umiejętności planowania, pomysłowości i adaptacji do szybko zmieniających się trendów.
Jeśli nie lubisz podejmować samodzielnych decyzji lub wolisz unikać interakcji międzyludzkich, to kariera w marketingu może być dla Ciebie wyzwaniem. Podobnie w przypadku, gdy wolisz mieć z góry ustalone rutynowe zadania, a wizja bieżącego reagowania na zmiany bardziej Cię przeraża, niż motywuje.
W takiej sytuacji przemyśl dobrze, czy na pewno chcesz rozpocząć pracę w digital marketingu. No... chyba, że jesteś gotowy na szlifowanie tych umiejętności? Wszystkiego da się nauczyć!
Ścieżki kariery w branży marketingowej. Jakie są możliwości?
Od klasycznego marketingu treści, przez SEO, po bardziej zaawansowane obszary, takie jak np. performance marketing. Niezależnie od tego, czy Twoją pasją jest pisanie, analiza danych, czy kreatywność wizualna, w branży marketingowej na pewno znajdziesz coś dla siebie.
Ważne, byś już na początku zrozumiał/-a, w którym kierunku chcesz się wyspecjalizować. Każda droga wymaga innego zestawu umiejętności i wiedzy. I też inne korzyści i wrażenia Ci zapewni.
Czy to będzie tworzenie angażujących treści, optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek, czy projektowanie skutecznych kampanii reklamowych? To zależy od Ciebie.
PORADA: Kluczowe jest zrozumienie, że marketing nie ogranicza się do jednego schematu – to przestrzeń, w której możesz rozwijać się w wielu obszarach równolegle. Mimo to ważne, żebyś (przynajmniej na początku) skupił/-a się na konkretnym kierunku, zamiast próbować być „od wszystkiego”.
Jak to zrobić?
Najpierw określ swoje mocne strony i zainteresowania, a następnie skoncentruj się na rozwijaniu umiejętności w wybranym obszarze. Jeśli lubisz pracę z danymi i potrafisz sprawnie wyciągać wnioski, to może dobrą drogą będzie analityka internetowa. A jeśli jesteś osobą bardziej kreatywną i interesuje Cię ludzka psychologia, to lepszym kierunkiem dla Ciebie będzie obszar reklamy lub marketingu treści.
Jeśli nie wiesz jeszcze, jak określić swoje mocne strony, to być może pomoże Ci w tym ten test: >> TEST 16 Osobowości
Jakie rodzaje pracy w marketingu wybrać? Oto przykładowe obszary.
Reklama w internecie
To przede wszystkim tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w różnych kanałach cyfrowych. Może to być np. Facebook Ads, Google Ads, TikTok Ads, YouTube Ads, Pinterest Ads, etc.
Marketing treści
Ten obszar marketingu obejmuje tworzenie wartościowych treści, które przyciągają i angażują grupę docelową. Najprościej mówiąc – jest to pisanie skutecznych tekstów do różnych miejsc w sieci. Wyróżniamy np. Social media marketing, Content marketing, E-mail marketing, Copywriting produktowy, Copywriting reklamowy, Copywriting skryptów pod materiały wideo, etc.
SEO (Search Engine Optimization)
To nic innego jak optymalizacja stron internetowych, aby osiągnęły jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Tzw. pozycjonowanie stron na określone słowa kluczowe.
Analityka internetowa
Ta ścieżka kariery polega przede wszystkim na analizie danych z narzędzi takich jak Google Analytics, Google Search Console, Senuto, Surfer czy Ahrefs. Taka analiza pozwala specjaliście lepiej rozumieć zachowanie użytkowników i skuteczność działań marketingowych. Pamiętaj, że opisane narzędzia oferują często wewnętrzne materiały i tutoriale. Skorzystaj z nich - ta wiedza może Ci się później przydać.
Grafika
Projektowanie graficzne polega na tworzeniu elementów wizualnych na stronę internetową, do reklam, do postów w mediach społecznościowych czy materiałów brandowych dla marki. W ramach grafiki możemy też wyróżnić kilka specjalizacji, np. digital, print, branding, web design, UI design, video, animacja, ilustracje, opakowania, grafika 3D i inne.
Performance marketing
To obszar marketingu internetowego skoncentrowany na osiągnięciu wysokiej efektywności podejmowanych działań marketingowych. Wykorzystuje on różne narzędzia i kanały, takie jak kampanie PPC (Pay-Per-Click), kampanie afiliacyjne, reklamę w social mediach, e-mail marketing, remarketing czy analizę danych.
Influencer marketing
Skupia się głównie na pośredniczeniu pomiędzy firmą (klientem) a influencerem w celu ustalenia najlepszych warunków współpracy i sposobów egzekwowania ich. Praca polega na działaniach głównie w mediach społecznościowych, jednak niektóre firmy rozszerzają współpracę z influencerem także do wpisów blogowych lub kampanii reklamowych.
Pierwsze kroki w marketingu. Co zrobić, żeby zacząć pracować?
Jak zacząć pracę w marketingu internetowym? Co zrobić najpierw? Jak zdobywać wiedzę i umiejętności pomocne przy budowaniu solidnych fundamentów dla Twojej przyszłej kariery marketingowej? Jeśli teraz nie masz doświadczenia praktycznego, to o nic się nie martw.
Brak doświadczenia nie jest przeszkodą – jest tylko punktem wyjścia i to od Ciebie zależy, dokąd Cię zaprowadzi.
Jak zdobywać wiedzę i umiejętności marketingowe?
Nie wiesz, jak nauczyć się marketingu? Najpierw zacznij działać na własną rękę. We współczesnych czasach możliwości są praktycznie nieograniczone.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkujący/-a, czy już posiadasz pewne podstawy marketingu internetowego, masz wiele sposobów na rozwijanie swoich kompetencji. Oto kilka sprawdzonych metod, które Ci polecamy.
Blogi o marketingu
To całkowicie bezpłatne i ogólnodostępne źródło informacji. Blogi branżowe usystematyzują Twoją wiedzę i pozwolą być na bieżąco z dynamicznie zmieniającym się środowiskiem marketingowym. Wybieraj takie, na których treści tworzą doświadczeni eksperci z branży. Polecamy Ci np. blog Sprawnego Marketingu, Marketer+ lub oczywiście nasz blog marketingowy Social Elite.
Studia kierunkowe
Formalna edukacja nadal ma swoją wartość. Są na rynku kompleksowe programy nauczania obejmujące zarówno teorię, jak i praktykę w zakresie marketingu. Tylko pamiętaj.
Jeśli dopiero stoisz przed wyborem, dokładnie sprawdź program nauczania przed podjęciem edukacji. Zweryfikuj, jakie przedmioty będą realizowane na roku i przez kogo. Sprawdź doświadczenie i osiągnięcia wykładowców – takie informacje mogą być dostępne na stronach uczelni, ale czasem warto dodatkowo np. skontaktować się na LinkedIn z osobami już studiującymi na danym kierunku i zapytać o opinię, zanim podejmiesz decyzję.
Książki marketingowe
W książkach znajdziesz w zarówno teoretyczne podstawy marketingu, jak i studia przypadków – w zależności od pozycji. Szukając tytułów dla siebie, sprawdzaj, czy autorzy są tylko teoretykami, czy mają też doświadczenie praktyczne i inne sukcesy (poza wydaniem książki). Wyszukaj dostępne na ich temat informacje w internecie.
Zwróć też uwagę na opinie o danej książce. Oprócz recenzji dostępnych na stronach księgarni, sprawdź też te publikowane w innych miejscach. Możesz np. wyszukać obiektywne posty na ich temat, używając odpowiedniego hashtagu w mediach społecznościowych.
Szkolenia i kursy marketingu internetowego
Do wyboru masz zarówno darmowe, jak i płatne. Opcji jest naprawdę sporo. Zwróć jednak uwagę na to, czy dany kurs pomoże Ci uzyskać certyfikat (np. certyfikat Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, certyfikat copywritingu czy certyfikat podstaw SEO, etc.). Taki dokument może pokazać Twojemu przyszłemu pracodawcy, że jesteś osobą, która stawia na rozwój. Pokaże, że masz jedną z cech, które są bardzo ważne u marketera.
Być może dobrym wyborem będą kursy online z certyfikatem. Takie programy możesz wygodnie realizować z domu i zazwyczaj zrobisz to taniej niż stacjonarnie. Platformą, którą polecamy do szkoleń marketingowych, jest np. Udemy – znajdziesz tam kursy marketingu internetowego z różnych obszarów.
Darmowe kursy z certyfikatem organizuje np. Google lub Santander w ramach programu „Open Academy”. Szkolenia rozpoczynają się w różnych terminach, więc bądź na bieżąco, żeby skorzystać.
Podcasty marketingowe
Idealne dla osób, które wolą się uczyć, słuchając. Możesz to robić w drodze na uczelnię, podczas spaceru lub treningu na siłowni. Wybieraj te prowadzone przez ekspertów z branży lub takie, w których eksperci gościnnie występują. Dzięki temu zyskasz praktyczne informacje.
Wybierz sobie jednego autora na miesiąc lub jedną serię podcastów na określony temat i dopiero po przesłuchaniu wszystkich odcinków przechodź dalej. W taki sposób usystematyzujesz wiedzę.
Polecamy Ci oczywiście podcast biznesowy prowadzony przez Dawida Bagińskiego: „Podcast o marketingu, biznesie i sprzedaży”. Posłuchasz go na iTunes i Spotify.
Grupy i fora branżowe
To miejsca, gdzie marketerzy dzielą się wiedzą, rozwiązują problemy i wymieniają doświadczenia. Dołączenie do nich i śledzenie oraz uczestniczenie w dyskusjach to dobry sposób, by uczyć się od innych i nawiązywać cenne branżowe kontakty. Dzięki temu też poznasz branżowy slang i ważną terminologię, która później przyda Ci się w pracy.
E-booki marketingowe
Kolejny bardzo dobry sposób na zdobycie wiedzy marketingowej. Takie materiały często oferowane są za darmo – np. w zamian za subskrypcję newslettera. Dostarczają skondensowanej wiedzy, często skupiając się na specyficznych narzędziach, technikach czy strategiach.
Poradniki marketingowe dobre na start znajdziesz także u nas >> Poradniki marketingowe Social Elite
PORADA: Ważne, żebyś znalazł/-a formę nauki, która najlepiej odpowiada Twoim preferencjom i stylowi życia, a następnie konsekwentnie poszerzał/-a swoją wiedzę i umiejętności. Zacznij już dzisiaj!
Wybierz na początek 1-2 sposoby z powyższej listy i zrób pierwszy krok – zamów książkę, odsłuchaj jeden odcinek podcastu, przeczytaj artykuł na branżowym blogu etc. Tylko nie łap wszystkich srok za ogon! Zrób sobie plan na najbliższy tydzień lub miesiąc i uwzględnij w nim konkretne działania, które podejmiesz, żeby rozwijać swoją karierę marketingową.
Pierwsza praca w marketingu. Jak wyróżnić się na rynku i znaleźć pracę?
Po zdobyciu wiedzy i umiejętności przyszedł czas na znalezienie pierwszej pracy w marketingu. Tylko jak to zrobić? Jak znaleźć pierwszą pracę w marketingu?
Przede wszystkim: daj znaleźć siebie. Pokaż potencjalnym pracodawcom, że w ogóle istniejesz i warto Cię zatrudnić. Dobra autoprezentacja zwiększy Twoje szanse na wyróżnienie się na rynku. Oto przykładowe sposoby, które możesz wykorzystać.
Przyciągające uwagę CV i profil biznesowy na LinkedIn
To obowiązkowa podstawa. Musisz mieć schludne, czytelne i konkretne CV, które przedstawi potencjalnemu pracodawcy Twoją osobę. Uwzględnij w nim kluczowe umiejętności, które już masz oraz te, które właśnie nabywasz (w trakcie), jeśli są istotne. Może jesteś właśnie w trakcie studiów branżowych lub w trakcie ważnych kursów? Nie pomijaj tego, nawet jeśli nie masz jeszcze w ręce certyfikatów.
Gotowe szablony CV znajdziesz np. w Canvie – wystarczy dodać swoje zdjęcie i uzupełnić informacje. Zrobisz to za darmo.
Podobne informacje, co w CV zamieść w profilu osobistym na LinkedIn. Ta platforma cieszy się coraz większą popularnością w biznesowym świecie, dlatego warto być na niej obecnym.
Zwróć też uwagę na inne miejsca w sieci, w których potencjalni pracodawcy mogą Cię znaleźć (lub sprawdzić). Czy w swoich social mediach publikujesz odpowiednie treści? Co mówią o Tobie Twoje zdjęcia? W jaki sposób się wyrażasz, komentując posty innych? Te z pozoru błahe rzeczy mają coraz większe znaczenie dla pracodawców i są coraz częściej weryfikowane.
Portfolio marketingowe
Miałeś/-aś już okazję pracować nad projektami marketingowymi na własną rękę? Koniecznie stwórz portfolio. Pokaż w nim projekty, nad którymi pracowałeś/-aś, kampanie, które zaprojektowałeś/-aś lub wyniki, które osiągnąłeś/-aś.
Portfolio jest wizualnym dowodem Twoich umiejętności i kreatywności. Jest też świadectwem Twojej zdolności do przekładania teorii na praktyczne działania. Zdziwisz się, jak wielu doświadczonych marketerów nie ma portfolio – to Twoja szansa na zdobycie przewagi na rynku.
Portfolio marketingowe stworzysz bezpłatnie np. w Canvie lub w formie strony internetowej WIX. Możesz też skorzystać z Portfoliobox – ten serwis pobiera już opłaty, ale nie są wysokie w stosunku do oferowanych opcji.
Referencje
Referencje od klientów lub współpracowników, z którymi realizowałeś/-aś projekty, z pewnością znacząco wpłyną na Twój wizerunek w oczach potencjalnego pracodawcy.
Zbieraj je najlepiej w formie zbiorczego pliku PDF i dodawaj do swoich aplikacji. Referencje możesz także uwzględnić na stronie z portfolio.
Jak zacząć pracę w marketingu bez doświadczenia?
Jak znaleźć pracę w marketingu bez doświadczenia? Nawet jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę, jeszcze studiujesz lub chcesz się przebranżowić, istnieją skuteczne sposoby, by zacząć pracę w marketingu i zdobyć cenne doświadczenie. Oto kilka z nich.
- Pierwszym krokiem jest aktywne uczestnictwo w życiu branży marketingowej. Obecność na konferencjach, webinarach czy lokalnych spotkaniach branżowych może nie tylko poszerzyć Twoją wiedzę, ale też pomóc Ci nawiązać wartościowe kontakty. Listę konferencji marketingowych wartych odwiedzenia znajdziesz np. >> tutaj.
- Kolejna strategia to staż w marketingu, który (choć nie zawsze płatny) oferuje Ci możliwość zdobycia doświadczenia. Wiele start-upów, małych firm czy organizacji charytatywnych szuka osób chętnych do współpracy przy projektach marketingowych.
- Rozważ także tworzenie własnych projektów. Może to być blog, własny profil social media lub kampania reklamowa dla fikcyjnego produktu. Takie projekty pozwalają na eksperymentowanie z różnymi strategiami marketingowymi, a efekty Twojej pracy mogą posłużyć jako portfolio.
- Uczenie się przez działanie to kolejny sposób na zdobywanie doświadczenia. Zarządzanie profilami social media (nawet jeśli na początku są to tylko konta własne lub przyjaciół) pozwala na zdobycie praktycznej wiedzy na temat tego, jak działają algorytmy, co przyciąga uwagę odbiorców i jak mierzyć skuteczność swoich działań.
Pamiętaj, że każdy ekspert marketingu kiedyś zaczynał od zera. Kluczem jest ciągłe poszerzanie wiedzy, bycie na bieżąco z trendami oraz gotowość do podejmowania inicjatyw, nawet jeśli na początku nie są one związane z płatną pracą.
Czy studia są potrzebne, by znaleźć pierwszą pracę w marketingu?
A co ze studiami? Czy są koniecznie, żeby w ogóle myśleć o zawodzie marketingowca? Wykształcenie kierunkowe z pewnością daje szerokie spojrzenie na podstawy marketingu, strategie, narzędzia czy zachowania konsumentów. Jednak w tak mocno zmieniającym się świecie marketingu, gdzie nowe technologie i kanały komunikacji ewoluują z dnia na dzień, samo wykształcenie może nie wystarczyć.
Nie chcesz chyba po kilku latach nauki jako absolwent lub absolwentka stanąć przed rynkiem pracy i… mieć wrażenie, że i tak nic nie umiesz, prawda? Takie sytuacje niestety się zdarzają. Osoby kończą studia branżowe i zastanawiają się, co można robić po marketingu. Wątpią w swoje umiejętności. Dlaczego tak jest?
Wszystko zależy od podejścia. Możesz przecież „studiować dla samego studiowania”, zaliczać przedmioty, ale nie angażować się w realizowany program. Możesz też przyswajać wiedzę teoretyczną, ale nie szlifować jej w praktyce. Przez co po latach nauki wiele rzeczy zwyczajnie ucieka z pamięci.
Dlatego kluczowe jest działanie już w trakcie nauki.
WAŻNE: Chociaż studia z marketingu są ważne i mogą być Twoim cennym atutem, to nie są one niezbędne do rozpoczęcia kariery. Ważne, żeby zdobywać wiedze teoretyczną (z dowolnych źródeł) i jednocześnie rozwijać praktykę marketingową. Takie połączenie daje dużą przewagę na rynku pracy.
Zresztą... zobacz, co na ten temat sądzi Jakub, Specjalista Facebook Ads w Social Elite.
Gdzie zdobyć praktyczne doświadczenie marketingowe?
Wiesz już, że teoretyczna wiedza nie wystarczy do rozwinięcia kariery w marketingu. Potrzebne są jeszcze praktyka marketingowa i doświadczenie. Tylko jak je zdobyć?
Jednym z najlepszych sposobów jest staż w marketingu. Najlepiej w firmie, w której proces nauki jest dobrze zaplanowany i skoncentrowany na rozwoju konkretnych umiejętności.
A co, jeśli aktualnie studiujesz i łączenie nauki ze zdobywaniem doświadczenia brzmi dla Ciebie jak wyzwanie? Dla chcącego nic trudnego!
W wielu firmach, w tym w naszej, znajdziesz elastyczne programy stażowe. Łatwo dostosujesz godziny pracy do planu zajęć i efektywnie połączysz obowiązki akademickie z profesjonalnym rozwojem.
W Social Elite stworzyliśmy program stażowy, który odpowiada na potrzeby osób chcących rozpocząć pracę w marketingu bez doświadczenia. Pozwala na stopniowe wdrożenie – od podstaw po zaawansowane techniki reklamowe. Stanowi to solidny fundament do dalszej pracy w marketingu. Zainteresowany/-a?
Sprawdź artykuły na naszym blogu, w których szczegółowo opisujemy nasze metody wdrożeniowe i to, czego możesz się nauczyć podczas stażu w Social Elite. Dzięki temu zobaczysz, jak praktyczne doświadczenie zdobyte u nas może przyczynić się do Twojego rozwoju zawodowego i pomóc w wypracowaniu solidnych podstaw do przyszłej kariery w marketingu.
>> Czego możesz nauczyć się przez rok w dziale FB Ads?
>> Jak zacząć pracę w marketingu? Jak wygląda praca w agencji Social Elite?
Staż marketingowy Social Elite
Staż marketingowy w Social Elite jest dla każdego, kto chce świadomie rozpocząć karierę w marketingu. Oferujemy Ci nie tylko teoretyczną wiedzę, ale przede wszystkim praktyczne doświadczenie. Dlaczego?
Bo rozumiemy wyzwania, przed którymi stoją osoby wchodzące na rynek pracy. Sami kiedyś byliśmy na tym etapie. Nasza pasja do rozwijania młodych talentów oraz przekonanie, że inwestycja w edukację przynosi najlepsze efekty, skłoniły nas do stworzenia tego programu. Chcemy, by nasi stażyści uczyli się od najlepszych, na podstawie sprawdzonych metod i najnowszych trendów w marketingu!
Jeśli więc jesteś:
- studentem lub studentką i chcesz połączyć naukę z praktycznym zdobywaniem doświadczenia w marketingu,
- osobą, która zdaje sobie sprawę, że samo wykształcenie nie wystarczy do skutecznego wejścia na rynek pracy,
- absolwentem naszych praktyk i chcesz kontynuować naukę oraz rozwój w Social Elite…
…zapraszamy Cię do naszego programu stażowego!
Dlaczego warto?
- Autorski program szkoleniowy. Stworzony przez doświadczonych specjalistów, aby zapewnić Ci kompleksową wiedzę i umiejętności potrzebne w dzisiejszym marketingu.
- Intensywna nauka w przyjaznej atmosferze. Zdobędziesz wiedzę w otoczeniu wspierających ludzi, którzy, podobnie jak Ty, są pasjonatami marketingu.
- Wsparcie trenera i zespołu. Podczas całego stażu będziesz miał wsparcie doświadczonych mentorów, którzy pomogą Ci w każdym aspekcie Twojej nauki.
- Dostęp do wewnętrznej platformy e-learningowej. Umożliwiamy dostęp do naszej platformy szkoleniowej, dzięki której możesz uczyć się w dowolnym miejscu i czasie.
- Wynagrodzenie za każdy miesiąc stażu. Doceniamy Twój czas i zaangażowanie, dlatego nasz staż jest płatny.
- Możliwość zatrudnienia i dalszej współpracy. Najlepszym stażystom oferujemy możliwość zatrudnienia i budowania kariery w ramach naszej firmy.
Zresztą... opinie osób z naszego zespołu mówią same za siebie! :)
Jesteś gotowy/-a na „Mocny Start w Marketingu” i chcesz dołączyć do naszego zespołu? Bardzo chętnie Cię poznamy! To Twoja szansa, żeby rozwijać się w otoczeniu doświadczonych espertów i zdobyć pierwszą pracę w digital marketingu.
Sprawdź szczegóły i do zobaczenia w Social Elite! >> Program stażowo-szkoleniowy „Mocny start w marketingu” Social Elite