Pozyskiwanie klientów w branży budowlanej — wyniki kampanii po 30 dniach od startu

 
Pozyskiwanie klientów w branży budowlanej stanowi wyzwanie ze względu na fakt, że wartość kontaktu jest tym wyższa, im dłuższa zapowiada się współpraca w systemie B2B. Jeśli sam jesteś właścicielem lub prezesem dużego biznesu produkcyjnego, to pewnie doskonale wiesz, że najbardziej wartościowe są firmy decydujące się właśnie na długofalową współpracę. Taki system zapewnia stałe wpływy oraz umożliwia stabilny rozwój marki.

Przedstawię Ci dzisiaj case study kampanii reklamowej dla jednego z naszych Klientów i doradzę, jak rzetelnie przygotować strategię na pozyskiwanie klientów w branży budowlanej i zebrać kontakty kierujące do przedsiębiorców realnie zainteresowanych długą współpracą.

Też zastanawiasz się, jak pozyskać klienta biznesowego w branży budowlanej? Jeśli tak, to polecam czytać do końca. Ta wiedza może Ci się przydać w skalowaniu własnego biznesu.

 

Poniżej wyniki kampanii realizowanej od 22.07.2022 do 21.08.2022:

12,09 zł

średni koszt pozyskania formularza

1. miesiąc kampanii

opisywany okres działań

197

liczba pozyskanych kontaktów

3000 zł

budżet reklamowy

 

Jak pozyskać klienta biznesowego w branży budowlanej - OPIS CASE STUDY

Pan Piotr jest Prezesem dużej korporacji organizującej wydarzenia w różnych placówkach stacjonarnych, mających na celu prezentację swoich produktów (profesjonalnych farb) oraz pozyskanie klientów B2B na długofalową współpracę.

Swoją ofertę kieruje głównie do firm budowlanych oraz wykończeniowych, które chcą dostarczać swoim klientom usługi z wykorzystaniem produktów o wysokiej jakości. 

Aby przyspieszyć tempo pozyskania wartościowych kontaktów biznesowych i zwiększyć ich liczbę, Pan Piotr zgłosił się do nas z chęcią uruchomienia dedykowanej kampanii reklamowej. Wyniki po 30 dniach od startu kampanii możesz zobaczyć na poniższej grafice, a dokładną analizę znajdziesz w dalszej części artykułu.

Jakie wyniki przyniosła kampania na pozyskiwanie klientów w branży budowlanej? Zobacz poniżej

W kampanii, którą mieliśmy przyjemność realizować dla Pana Piotra, pozyskaliśmy 197 jakościowych leadów w 30 dni od rozpoczęcia działań reklamowych. Biorąc pod uwagę potencjalną wartość kontaktu jako klienta na długotrwałą współpracę, średni koszt 12,09 zł możemy uznać za imponujący – taki partner biznesowy może przynieść firmie zyski rzędu kilkunastu tysięcy (lub więcej) w skali roku.

 
Okres działań reklamowych:
22.07-21.08.2022

Postawione cele

Przed startem działań reklamowych wspólnie z Klientem ustaliliśmy główny cel, jaki miała przynieść kampania:

  • minimum 10-15 wartościowych kontaktów na miasto (realizowaliśmy kampanię w 3 miastach: Wrocław, Kraków, Lublin),
  • wypracowanie odpowiednich grup odbiorców (musieliśmy dotrzeć do klienta biznesowego),
  • przy budżecie 2500 zł średni koszt za leada nie mógł być wyższy niż 55 zł.

Jak zobaczysz poniżej, wszystkie trzy cele zrealizowaliśmy już w ciągu pierwszego miesiąca współpracy.

Wyzwania projektowe

Pozyskiwanie klientów w branży budowlanej (wartościowych klientów!) dla niektórych może stanowić nie lada wyzwanie. Powody? W omawianym przypadku kluczowe były:

  • Sektor branża budowlana, tym bardziej na poziomie B2B, potrafi stanowić wyzwanie ze względu na swój szeroki zakres i różnorodność kierunków. Bardzo ważne jest precyzyjne targetowanie, aby pozyskiwane kontakty były wysokiej jakości.
  • Strategia nasz Klient początkowo chciał kierować ruch z reklam na przygotowany landing page w celu pozyskania kontaktów. Strona ta zawierała jednak wiele błędów technicznych, dlatego zaproponowaliśmy alternatywną strategię z wykorzystaniem celu reklamowego: „pozyskanie kontaktów”.

WAŻNE: Nie wystarczyło kierować reklamy do osób zainteresowanych ogólnie branżą budowlaną. W takiej grupie mogą się znaleźć zarówno firmy wykonawcze, jak i na przykład prywatne osoby wykonujące prace wykończeniowe na własne potrzeby.

Pan Piotr wyraźnie podkreślał, że chce trafić do klienta biznesowego (i to takiego, który wyraża chęć współpracy długofalowej) dlatego targetowanie musiało być bardzo szczegółowe, a strategia i forma kreacji reklamowych — maksymalnie dopasowana do potrzeb odbiorcy. 

Czym jest cel reklamowy: POZYSKANIE KONTAKTÓW

Cel reklamowy: pozyskanie kontaktów pozwala na stworzenia formularza, który odbiorca może wypełnić bezpośrednio na Facebooku, bez konieczności przechodzenia do strony zewnętrznej.

Takie działanie jest szybkie, wygodne i wymaga zdecydowanie mniej trudu, dlatego podejmowane jest chętniej przez użytkowników. 

Nasze doświadczenie pokazuje, że z tego celu reklamowego w swoich działaniach marketingowych korzysta stosunkowo niewiele firm. Tymczasem w wielu sytuacjach jego wybór jest bardzo dobrą decyzją. 

W omawianej kampanii wykorzystaliśmy ten cel i pozyskaliśmy wartościowe kontakty od potencjalnych partnerów biznesowych w liczbie zdecydowanie przekraczającej minimalny próg ustanowiony przez Klienta.

Ta sytuacja dowodzi, że prowadząc kampanię reklamową na Facebooku, warto testować różne cele reklamowe i strategie, aby ostatecznie znaleźć najskuteczniejsze rozwiązanie. 

Czasami firma funkcjonuje według jednej ustalonej strategii przez wiele lat, która przynosi wystarczające rezultaty. Warto jednak pamiętać, że perspektywa doświadczonej osoby, która szeroko spojrzy na problem i rzuci nowe rozwiązania, których nikt dotąd nie rozpatrywał, może sprawić, że będzie jeszcze lepiej.

Jak możesz zobaczyć, właściwe ustawienie kampanii reklamowej na pozyskiwanie klientów w branży budowlanej wymaga od kierownika kampanii szerokiej wiedzy i skutecznych metod głębokiego targetowania.

W tym przypadku podjęte działania sprawdziły się doskonale. 

Podczas pierwszego miesiąca współpracy pozyskaliśmy dla Pana Piotra 197 wartościowych kontaktów — średnio 65 kontaktów biznesowych na jedno miasto.

Co istotne - średni koszt pozyskania leada wyniósł tylko 12,09 zł, co stanowi o 42,91 zł mniej niż minimalny próg ustalony przez Klienta. Co to oznacza dla Ciebie?

Jedno - wdrożenie zaawansowanych metod w dzisiejszych czasach jest kluczowe, ale wymaga codziennej pracy przy kampanii i specjalistycznych kompetencji.

Jeśli uważasz, że takich kompetencji brakuje w Twojej firmie, rozważ zlecenie prowadzenia kampanii doświadczonej agencji digital marketingowej, która zrozumie Twoje potrzeby, Twój biznes oraz branżę.

Co jest ważne, by pozyskać leady B2B w branży budowlanej?

Poniżej możesz zobaczyć niektóre działania, które podjęliśmy podczas pierwszego miesiąca prowadzenia kampanii reklamowej dla firmy Pana Piotra: 

 

1. Research rynkowy — podstawą jest dogłębne zbadanie rynku i poznanie potrzeb, emocji, sytuacji oraz problemów idealnej grupy docelowej. Na tym etapie prowadzimy też wywiad z Klientem.

2. Precyzyjne targetowanie — czyli przygotowanie odpowiednich grup odbiorców w managerze reklam na podstawie zebranych wniosków dotyczących potencjalnych klientów.

3. Tworzenie reklam — przygotowanie atrakcyjnych kreacji reklamowych z wykorzystaniem informacji zebranych podczas wykonanego wcześniej researchu i wywiadu.

4. Testowanie — wykonanie odpowiedniej ilości mikrotestów przy jak najmniejszym angażowaniu budżetu.

W ten sposób możemy wydać tylko tyle, ile jest niezbędne do otrzymania informacji zwrotnej w postaci danych, na których następnie możemy oprzeć wnioski.

5. Weryfikowanie i optymalizowanie — po wypracowaniu odpowiednich grup i uzyskaniu informacji od Kontrahenta, że pozyskiwane leady są jakościowe, można proporcjonalnie zwiększać budżet w aktywnych grupach, aby skalować wyniki.

 

Efektem tych działań jest świadomie prowadzona kampania reklamowa, w której wykorzystaliśmy nasze autorskie know-how i metody głębokiego targetowania. W połączeniu z atrakcyjną ofertą biznesową Kontrahenta pozwoliły nam one w ciągu zaledwie 1 miesiąca wygenerować wyniki znacznie wyższe niż zadowalające.

Pozyskane leady B2B — najważniejsze rezultaty

197  liczba wartościowych kontaktów pozyskanych w ciągu 30 dni od startu kampanii reklamowej prowadzonej w trzech miastach: Wrocław, Kraków, Lublin 

65 średnia liczba pozyskanych kontaktów na jedno miasto przy początkowym celu Kontrahenta: 10-15 kontaktów na miasto

12,09 zł — średnia koszt pozyskania leada potencjalnie zainteresowanego długofalową współpracą

10,81 zł najniższy koszt pozyskania leada wygenerowany przez reklamy kierowane na miasto Kraków

W pierwszym miesiącu pozyskiwaliśmy dla Pana Piotra kontakty w trzech miastach Polski. Poniżej szczegółowe wyniki dla każdej lokalizacji. Średnio 7/10 kontaktów było zainteresowanych i trafnych, co możemy uznać za bardzo dobry efekt.

 

Za sukces odpowiada

Filip Mrozek

„Opisywana kampania jest przykładem dwóch istotnych rzeczy. Mój Kontrahent bardzo dobrze zna swojego klienta i jego potrzeby, co jest bardzo ważne, ponieważ takie informacje pozwalają przyspieszyć miesiące wypracowywania idealnego avatara. 

Dodatkowo bardzo dobra oferta oraz odpowiednia kampania pozwoliły skutecznie pozyskiwać dobre kontakty w niskiej cenie. 

Działania marketingowe to element biznesu, ale nawet świetnie realizowany nie utrzyma całej firmy przy średniej albo słabej ofercie”.

 

Wnioski z kampanii na pozyskiwanie klientów w branży budowlanej

Jeśli sam prowadzisz dużą firmę działającą głównie na współpracy B2B i zastanawiasz się, jak pozyskać więcej klientów w branży budowlanej, to mam nadzieję, że z opisanego case study wyniesiesz kilka ważnych wniosków. Marketing firmy budowlanej może bowiem przynieść wiele wyzwań, na które trzeba być przygotowanym i umieć sobie z nimi poradzić.

Czasy są, jakie są. I choć budowana przez wiele lat marka jest ważna, to lepiej nie osiadać na laurachżeby wygrać, trzeba mieć lepszą strategię marketingową niż konkurencja.

Dla Pana Piotra w 30 dni pozyskaliśmy kontakty w liczbie o 338% większej niż początkowo zakładany przez Niego cel. Najważniejszy jednak jest fakt, że były to kontakty wartościowe, czyli wykazujące potencjał realnej długofalowej współpracy z firmą Pana Piotra. To naprawdę bardzo dobry wynik.

Z drugiej strony warto pamiętać, że nie każda strategia zadziała wszędzie i u każdego. Fakt, że w omawianym przypadku świetnie działał cel „pozyskanie kontaktów” i formularze kontaktowe niestety wcale nie oznacza, że w innym biznesie takie działanie byłoby równie skuteczne. Na ostateczny wynik składa się całe mnóstwo mikroczynników, które trzeba przeanalizować i dopasować do nich indywidualną strategię. 

Istnieje wiele firm, które chcą wiedzieć, jak pozyskać więcej klientów w branży budowlanej, bo aktualnie zbierają niewystarczającą ilość leadów — w takim przypadku rozwiązania, których potrzebują, muszą być indywidualnie dopasowane do potrzeb firmy i rynku.

W Social Elite zapewniamy takie wsparcie. Nie tylko odciążamy naszych Kontrahentów w zakresie marketingu, ale również wnosimy nowe innowacyjne spojrzenie na dany problem i proponujemy konkretne, dopasowane rozwiązania. Jeśli szukasz takich specjalistów, zapraszamy do współpracy.

Przeczytaj też: Jak wybrać agencję reklamową do współpracy >>

Kiedy warto zlecić Social Elite pozyskiwanie klientów w branży budowlanej dla Twojej firmy?

Z pewnością będzie to dobra decyzja, jeśli jesteś właścicielem lub Prezesem biznesu funkcjonującego już na rynku i chcesz wyskalować swoje zyski. A dodatkowo:

  • rozumiesz, że skuteczne działania w sferze digital mogą pomóc w rozwoju marketingu i sprzedaży w Twojej firmie, ale nie masz czasu, aby realizować je samodzielnie,
  • czujesz, że potrzebujesz profesjonalnej agencji i specjalistów, którzy po prostu znają się na rzeczy, a ze względu na renomę firmy tworzonej przez lata nie chcesz popełnić błędu w tym obszarze,
  • poszukujesz firm z pomysłem i inicjatywą, które pomogą Ci realizować kolejne cele strategiczne (masz wiele pomysłów biznesowych, ale brakuje Ci czasu i zasobów, by je zrealizować),
  • potrzebujesz kogoś, kto ma bliskie Ci podejście biznesowe (wizja, inicjatywa, ambicja, rozwój), a jednocześnie posiada konkretne doświadczenie w takich działaniach i pomoże Ci wyjść na nowe rynki,
  • chcesz do współpracy partnerów-specjalistów, którzy odciążą Cię czasowo i umysłowo w kwestii marketingu internetowego, generując oczekiwane efekty.

Jak pozyskać klientów w branży budowlanej?

Zapraszamy do Social Elite! Zleć kampanię reklamową na Facebooku i skorzystaj z zaawansowanych strategii reklamowych do rozwoju marketingu i sprzedaży w Twojej firmie.

  • Bez poświęcania cennego czasu na samodzielną naukę reklamy
  • Bez zastanawiania się, jak wdrożyć ten kanał do firmy
  • Bez zatrudniania i szkolenia specjalistów do firmy

Za to z konkretną strategią, która uwzględnia potrzeby i cele Twojej firmy oraz jej realizacją przez doświadczony i wyszkolony zespół marketingowy, który nie tylko prowadzi kampanię reklamową na Facebooku, ale też rozumie Twoją branżę i regularnie wychodzi z inicjatywą, by wspierać rozwój Twojego biznesu.

Wypełnij poniższy formularz i zamów bezpłatną konsultację, podczas której indywidualnie porozmawiamy o Twojej sytuacji i wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do aktualnych potrzeb biznesowych.

 
 

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną konsultację

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Social Elite Dawid Bagiński Spółka Komandytowo-Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza nr 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059, adres e-mail: [email protected], tel. 694463964.

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

    Social Elite Partnerem Biznesowym Meta

    Nasza odznaka Partnera Biznesowego oznacza, że firma Meta uznaje nas za agencję, która stale spełnia wysokie wymagania (dotyczące wydatków na kampanie). Co to oznacza dla Ciebie?

    Dzięki temu, że jako Social Elite zdobyliśmy status Partnera Biznesowego, nasi specjaliści od płatnych reklam społecznościowych mają wyłączny dostęp do dodatkowych korzyści, w tym:

    • priorytetowego wsparcia technicznego firmy Meta,
    • możliwości skorzystania z dedykowanych konsultacji i zaawansowanych narzędzi analitycznych
    • oraz szkoleń z zakresu najlepszych praktyk platformy i strategii nadchodzących wersji produktów i funkcji.

    Te dodatkowe możliwości są doskonałym uzupełnieniem naszych kompetencji i sprawiają, że nasza agencja posiada wszystko, co niezbędne, aby zapewnić konkurencyjną usługę i wyjątkową wydajność do rozwoju Twojego biznesu.

      Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest SOCIAL ELITE DAWID BAGIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059. [read more]Dane zbierane są w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO]. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, prawnikom, podmiotom współpracującym z Administratorem - wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych, o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii (m.in. art. 15 RODO), ich sprostowania (m.in. art. 16 RODO), usunięcia (m.in. art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (m.in. art. 18 RODO) - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć albo ograniczyć to uprawnienie, prawo do przenoszenia danych (m.in. art. 20 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (m.in. art. 21 RODO), a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (m.in. art. 77 RODO). Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Jeśli nie wyraziliście Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane do czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane przez okres 2 lat.[/read]

      Na jaki adres wysłać E-book?