Odc 45: Jak delegować marketing firmy i działania reklamowe agencjom reklamowym?
Chcesz oddelegować marketing firmy i działania marketingowe agencji (np. te reklamowe)? To może być dobry pomysł. Skuteczna i doświadczona agencja marketingowa może zastąpić dział marketingu. Może sprawić, że marketing manager nie będzie Ci już potrzebny. Tylko jest jedna rzecz, którą musisz dobrze przemyśleć, jeśli taka współpraca marketingowa ma zakończyć się sukcesem. To delegowanie zadań w zespole, do którego dołącza firma marketingowa (np. agencja reklamowa). Chcesz wiedzieć, co przemyśleć, zanim zdecydujesz się na działania reklamowe na outsorcing marketingu? Jak nie popełnić błędów jeszcze przed startem współpracy? Jak delegować zadania pracownikom i zarządzać zespołem? Zapraszam do odsłuchania 45. odcinka podcastu „Marketing, Biznes i Sprzedaż”. – Dawid Bagiński.