Sklep odzieżowy – jak wygenerowaliśmy 11 274 583,80 zł sprzedaży w 36 miesięcy?

 
Sprzedajesz online i chcesz większej rozpoznawalności w sieci? Myślisz, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie odzieżowym? Chcesz rozwinąć własną markę odzieżową, mieć więcej czasu i możliwości na spełnianie marzeń? W takim razie świetnie trafiłaś!

W tym artykule opisuję historię Klientki, która otworzyła własny sklep odzieżowy online. Zobacz, jak zrealizowane dla Niej kampanie reklamowe wyskalowały Jej biznes do poziomu ponad 11 milionów sprzedaży w ciągu zaledwie 3 lat. 

Czytaj do końca, bo w artykule znajdziesz nie tylko opis kampanii, ale również wiele porad dotyczących rozwoju marketingu sklepu odzieżowego.

 

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie odzieżowym – opis biznesu

Poniżej wyniki kampanii reklamowych

 

FB: 1 514 691,90 zł

Google: 97 297,58 zł

budżet

FB: 985%

Google: 1268%

ROAS

FB: 3 lata

Google: 1 rok, 9 mcy

czas

FB: 10 040 654,23 zł

Google: 1 233 929,56 zł

wartość sprzedaży

 

Nasza Klientka prowadzi sklep internetowy z odzieżą damską. W jego ofercie znajdziemy produkty takie jak: sukienki, kombinezony, komplety, bluzki, tuniki, swetry, spodnie, okrycia wierzchnie… i wiele innych wyjątkowych produktów dla stylowych kobiet.

Czynnikiem wyróżniającym jest bardzo dobry kontakt z klientem. Sklep ma również uruchomioną infolinię i szybką wysyłkę zamówień w 1-2 dni robocze. Co dwa tygodnie pojawia się też nowa kolekcja, a bestsellery uzupełniane są na bieżąco. 

Kampanie reklamowe w tym projekcie prowadzimy już ponad 3 lata. Naszej Klientce od początku zależało na stałym rozwoju biznesu i zwiększaniu sprzedaży w Jej sklepie internetowym. Taki cel cały czas realizujemy. 

  • Naszą współpracę rozpoczęliśmy od uruchomienia kampanii Facebook Ads
  • Ze względu na dobre wyniki, duży potencjał biznesowy i chęć pozyskania dodatkowych klientów, po kilkunastu miesiącach wprowadziliśmy nowy kanał: kampanię Google Ads.

Okres działań reklamowych: 14.09.2019-30.09.2022

Postawione cele dla kampanii reklamowej sklepu odzieżowego

Nasza Klientka wybrała Social Elite, bo chciała szybko wypromować swój sklep odzieżowy w social mediach. Szczególnie zależało Jej na skalowaniu przychodów i generowaniu jak najlepszych wyników sprzedażowych przy regularnym zwiększaniu budżetów przeznaczanych na reklamę.

Wyzwania do pokonania

1. Sezonowość – w branży odzieżowej sezonowość ma wpływ na wyniki. Rozkłada się ona zazwyczaj następująco: 

  • styczeń-marzec – niski sezon, 
  • kwiecień-lipiec – wysoki sezon, 
  • sierpień-październik – średni sezon, 
  • a im bliżej grudnia, tym mocniej spada. 

Mając świadomość różnych skłonności zakupowych odbiorców na przestrzeni roku, wiedzieliśmy, że musimy tak zaprojektować działania reklamowe, aby wykorzystać w pełni sezony wysokie i nie przepalić budżetu w sezonach niskich. 

2. Skalowanie budżetu przy zachowaniu wysokiego ROAS – nasza Klientka od początku chciała regularnie „odkręcać kurek” i zwiększać budżety reklamowe. Nie zrobiliśmy tego od razu. Wiedzieliśmy, że takie działanie ma uzasadnienie tylko wtedy, kiedy generowane wyniki są satysfakcjonujące i przynoszą zyski. Dlatego w pierwszej kolejności zależało nam, by wypracować zadowalające wyniki na niskich budżetach i mniejszej skali, aby w kolejnych etapach moc robić to samo przy większych wydatkach, generując kilkukrotnie większą sprzedaż.

3. Wprowadzanie i monitorowanie nowych kolekcji – atrakcyjność oferowanych produktów jest ważna, bo współczesne kobiety są coraz bardziej wymagające. Konkurencja w branży odzieżowej też jest wysoka. Dlatego wiedzieliśmy, że by rozwinąć sklep naszej Klientki, musimy przykładać dużą wagę do asortymentu, często dodawać nowe kolekcje i sprawnie ustalać, które dokładnie produkty sprzedają się najlepiej, aby „dopalać je” dodatkowym budżetem. Mieliśmy świadomość, że atrakcyjny asortyment i na bieżąco uzupełniane bestsellery pozwolą nam realizować działania lepiej, niż konkurencja. 

PORADA: Dużym wyzwaniem branży odzieżowej jest selekcjonowanie produktów, które sprzedają się najlepiej i sprawne uzupełnianie bestsellerów. Braki magazynowe modeli, które klienci chcą kupić, są dla firmy stratą. Warto aktywnie obserwować i analizować sprzedaż, aby uzupełniać produkty, które „schodzą”, a nie te zalegające na magazynie.

Zwiększenie sprzedaży w sklepie — efekty kampanii Facebook Ads i Google Ads

Naszym głównym celem od samego początku współpracy było skuteczne wyskalowanie biznesu przy jednoczesnym zachowaniu satysfakcjonującego ROAS. Zaczęliśmy od małych kwot, które pozwoliły nam przetestować różne grupy docelowe, kreacje, formaty i haki reklamowe oraz znaleźć te, które działają najlepiej. Dzięki temu mogliśmy stopniowo zwiększać budżet tam, gdzie widzieliśmy największy potencjał.

Dodatkowo uruchomiliśmy również kampanię Google Ads, dzięki której pozyskaliśmy nowych klientów i jeszcze mocniej wyskalowaliśmy działania. 

Codzienna praca na koncie reklamowym z początkowymi budżetami dziennymi na poziomie 800 zł i stałe optymalizowanie kampanii pozwoliło nam dojść do momentu, w którym dziennie wydajemy co najmniej 2 tys. zł. Co więcej, Klientka jest skłonna przeznaczać na prowadzone działania reklamowe nawet 3 tys. zł dziennie, co oznacza, że – jeśli wyniki na to pozwalają – wydajemy nawet 90 tys. budżetu miesięcznie. 

Nadal regularnie zwiększamy budżety reklamowe, aby osiągnąć obrót miesięczny na poziomie 1 mln zł. Jesteśmy już bardzo blisko – aktualne średnie obroty miesięczne sięgają 800 tys. zł. 

WAŻNE: Ten przykład doskonale pokazuje, że praca na wysokich kwotach jest uzasadniona, kiedy mamy wypracowane skuteczne sposoby generowania zysków. Wydajemy dużo, ale inwestycja zwraca się kilkukrotnie. Generujemy przewidywalne rezultaty, a cały proces jest pod stałą kontrolą – bez ryzyka.

Na pewnym etapie biznesu często wystarczy podjąć właściwą i odważną decyzję. Świadome zwiększanie wydatków na reklamę przy zachowaniu odpowiedniej strategii marketingowej i wsparciu specjalistów pozwala proporcjonalnie zwiększyć zyski.

Zobacz podejmowane działania reklamowe z lotu ptaka:

Reklama sklepu odzieżowego – rezultaty

1 611 989,48 zł — wydany budżet na kampanię FB Ads i Google Ads od początku współpracy do 30.09.2022

11 274 583,80 zł — łączna wartość zakupów od początku współpracy do 30.09.2022 z kampanii FB Ads i Google Ads

663% — ROAS FB

1268% — ROAS Google

75 624 zakupów w średniej cenie 20,03 zł za zakup z FB w okresie 14.09.2019-30.09.2022

8 262 zakupy w średniej cenie 11,78 zł za zakup z Google w okresie 25.03.2021-30.09.2022

 
Za sukces odpowiadają

Daniel, Bartosz, Ania

„Ten projekt doskonale pokazuje, jak długotrwała współpraca pomaga rozwinąć projekt, jeśli obie strony są mocno zaangażowane. Klientka jest zdeterminowana, aby dalej skalować biznes i obecne budżety reklamowe są dla niej zbyt niskie. Chce inwestować więcej, by więcej zyskać. Do tego zmierzamy.

Celem na następny rok jest wygenerowanie miesięcznego przychodu na poziomie 1 miliona złotych. Wiem, że jest jak najbardziej możliwy do zrealizowania”.

IMG_1010
 

Jak poprawić sprzedaż w sklepie odzieżowym? Podsumowanie

Omówiony przypadek pokazuje ogromne możliwości rozwoju biznesu odzieżowego. Nawet gdy sam właściciel firmy nie ma czasu na rozwój i dopilnowanie osobiście wszystkich spraw, bo po drodze pojawia się wiele wyzwań… skalowanie biznesu jest możliwe.

Wystarczy świadomość biznesowa, właściwa strategia marketingowa, wsparcie specjalistów i umiejętność podejmowania odważnych decyzji. To właśnie te kryteria pozwoliły nam wyskalować sprzedaż sklepu odzieżowego do ponad 11 MILIONÓW w ciągu zaledwie 3 lat! 

Głównymi czynnikami sukcesu były:

  • mocna potrzeba Klientki, żeby zbudować rozpoznawalną i przynoszącą duże zyski markę,
  • chęć wyprzedzenia konkurencji zarówno poprzez atrakcyjną ofertę asortymentową, jak i świadome działania marketingowe,
  • świadomość biznesowa umożliwiająca podjęcie odpowiednich decyzji i wydelegowanie zadań na zewnątrz,
  • odważne działanie w kontekście zwiększania budżetów reklamowych i chęć wydawania na reklamę wysokich kwot, jeśli pozwalają na to efekty,
  • zaufanie specjalistom pracującym nad kampaniami i brak strachu przed nowymi rozwiązaniami,
  • dogłębny research rynkowy przed uruchomieniem kampanii reklamowych – rzetelne poznanie odbiorców, ich potrzeb i problemów, i wypracowanie skutecznych sposobów na przyciągnięcie ich uwag,
  • świadomość występowania sezonowości w branży i właściwe planowanie działań w określonych przedziałach czasu,
  • duże zaangażowanie wszystkich osób związanych z firmą.

Na ten moment dalej pracujemy nad tym, by sprzedaż w sklepie Klientki była coraz większa. Codziennie doglądamy kampanii i optymalizujemy działania. Regularnie zwiększamy także budżety reklamowe, jeśli wyniki na to pozwalają. Jesteśmy w stałym kontakcie i wspólnie ustalamy strategię na kolejne miesiące. 

Komfort współpracy jest bardzo wysoki dla obu stron, co pozwala mieć nadzieję na sprawną realizację kolejnych stawianych celów biznesowych.

Pracujemy aktywnie nad tym, by miesięczna sprzedaż osiągnęła poziom 1 mln zł i widzimy realną szansę na osiągnięcie tego planu.

Social Elite pomoże ci zwiększyć sprzedaż w sklepie odzieżowym - baner ofertowy

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie odzieżowym?

  • Prowadzisz własny sklep odzieżowy online i chcesz pozyskać większą rozpoznawalność w sieci oraz zwiększyć sprzedaż?
  • A może dopiero myślisz o zbudowaniu popularnego biznesu, który szybko zapewni Ci niezależność finansową i osobiste spełnienie?

Zerknij poniżej na moje porady związane z marketingiem sklepu odzieżowego i skalowaniem firmy w tej branży. Być może pozwolą Ci spojrzeć na pewne kwestie inaczej lub zrozumieć, którą drogę warto wybrać, aby zrealizować biznesowe plany. Jestem przekonany, że podpowiedzą Ci też, jak poprawić sprzedaż w sklepie odzieżowym. 

A jeśli już teraz czujesz, że potrzebujesz profesjonalnego wsparcia, to zapraszamy do Social Elite!

Wystarczy, że wypełnisz formularz i zamówisz bezpłatną konsultację, podczas której się poznamy, porozmawiamy o Twoich aktualnych potrzebach i zaproponujemy dopasowane rozwiązanie pozwalające je zaspokoić. Sam później zdecydujesz, czy podejmiesz współpracę. 

Oto co warto przemyśleć w kontekście skalowania biznesu odzieżowego:

  • Wiele właścicielek sklepów odzieżowych pracuje w firmie, zamiast pracować nad firmą. Widzisz różnicę? Jeśli planujesz założyć własny biznes odzieżowy lub już prowadzisz własny sklep, to motywuje Cię prawdopodobnie wolność i niezależność. Zgadza się? Chcesz robić coś, co sprawia Ci przyjemność, a przy okazji generować fajne zyski, które pozwalają na realizację osobistych planów. Doskonale to rozumiem. I właśnie dlatego nie powinnaś zajmować się wszystkim sama, bo w pewnym momencie po prostu braknie Ci czasu, a własny biznes – zamiast satysfakcją – zacznie być dla Ciebie synonimem stresu i frustracji. 

 

  • Konkurencja nie śpi. Nie da się ukryć, że branża odzieżowa jest aktualnie mocno nasycona. Klient ma do wyboru wiele sklepów i trudno wypracować u niego lojalność, jeśli oferta go nie zaskakuje. Moda się zmienia. Potrzeby również. Jeśli myślisz o skalowaniu biznesu i zwiększaniu popularności swojej marki, to upewnij się, że będziesz w stanie sprostać wymaganiom klientów. Jak dużą liczbę zamówień będziesz w stanie zrealizować? Jak długo będzie trzeba czekać na wysyłkę? Jak często pojawią się nowe kolekcje? To pytania, na które po prostu trzeba znać odpowiedzi przed rozpoczęciem działań w kierunku skalowania biznesu. 

 

  • Jeśli coś jest dobre, to nie znaczy, że nie może być jeszcze lepsze. Skoro prowadzisz własną firmę lub myślisz o jej założeniu, to prawdopodobnie jesteś ambitną kobietą, której nie satysfakcjonują półśrodki. Brawo. Dlatego mierz wysoko, jeśli chodzi o biznes. Nie bój się podejmować decyzji, które mają swoje uzdatnienie. Na omawianym przykładzie doskonale widać, że odważne działanie przyniosło fenomenalny rezultat. Nasza Klientka też bała się zwiększać budżety, mimo że sama początkowo wykazywała takie chęci. To zupełnie normalne, że staramy się być „ostrożni”, jeśli chodzi o nasze pieniądze. Bo co, jeśli stracimy? Jest cienka linia pomiędzy nieuzasadnionym ryzykiem a świadomą inwestycją. Wybieraj oczywiście tę drugą opcję. :)

Jak wybrać agencję, która wesprze Cię w zwiększeniu sprzedaży w sklepie?

  • Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie odzieżowym, ale nie masz czasu na siedzenie przed komputerem i „robienie reklam”?
  • Myślisz o rozwoju swojej marki, ale obawiasz się, że nowe rozwiązania nie będą skuteczne? 
  • Potrzebujesz specjalistów, którzy dobrze znają się na branży odzieżowej, zrozumieją Twój biznes i skutecznie wykorzystają jego wyróżniki do przyciągnięcia nowych klientów?

W takiej sytuacji dobrze powierzyć marketing sklepu odzieżowego profesjonalistom z zewnątrz. O tym, jak dokonać właściwego wyboru pisałem niedawno w osobnym artykule: Jak wybrać agencję reklamową do współpracy? . Zapraszam do zapoznania się, bo omawiam w nim wiele kryteriów, na które warto zwrócić uwagę podczas wybierania agencji do działań marketingowych dla własnego biznesu. 

Jestem przekonany, że moje wskazówki pomogą Ci podjąć właściwą decyzję, a dzięki temu – sprzedaż w Twoim sklepie odzieżowym wzrośnie, a Ty zyskasz więcej czasu na dopilnowanie innych ważnych spraw w biznesie i… realizację osobistych planów.

Dlaczego kampanię reklamową dla Twojego sklepu warto realizować z Social Elite?

Jeśli nie chcesz tracić cennego czasu na przedzieranie się przez gąszcz aktualnie istniejących agencji reklamowych, zapraszamy serdecznie do Social Elite. Zlecenie kampanii reklamowej pozwoli Ci skorzystać z zaawansowanych strategii reklamowych do rozwoju marketingu i sprzedaży w Twoim sklepie odzieżowym.

  • BEZ zatrudniania i szkolenia specjalistów 
  • BEZ angażowania czasu w samodzielną naukę reklamy
  • BEZ głowienia się, jak wdrożyć ten kanał do swojego biznesu

Za to z konkretnym planem, który uwzględnia potrzeby i cele Twojego sklepu odzieżowego oraz jego realizacją przez doświadczony i wyszkolony zespół marketingowy, który nie tylko prowadzi kampanię reklamową na Facebooku, ale też rozumie Twoją branżę i regularnie wychodzi z inicjatywą, by wspierać rozwój Twojego biznesu. Tego szukasz u agencji marketingowej?

W Social Elite doskonale znamy branżę kobiecą, ponieważ zrealizowaliśmy już wiele kampanii dla takich biznesów.

 

Zobacz, jak oceniają nas dotychczasowi Klienci: 

Ty także chcesz skutecznie rozwinąć swoją markę i poprawić sprzedaż w sklepie odzieżowym dzięki kampaniom reklamowym?

Z przyjemnością wesprzemy Cię w tych działaniach!

Wypełnij poniższy formularz i zamów bezpłatną rozmowę, podczas której poznamy Twoje potrzeby i zaproponujemy indywidualnie dopasowane rozwiązanie pozwalające je zaspokoić. 
Rozmowa nie jest zobowiązująca – ostateczna decyzja pozostaje po Twojej stronie.
 

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną konsultację

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Social Elite Dawid Bagiński Spółka Komandytowo-Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza nr 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059, adres e-mail: [email protected], tel. 694463964.

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

     
     
     

      Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest SOCIAL ELITE DAWID BAGIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059. [read more]Dane zbierane są w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO]. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, prawnikom, podmiotom współpracującym z Administratorem - wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych, o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii (m.in. art. 15 RODO), ich sprostowania (m.in. art. 16 RODO), usunięcia (m.in. art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (m.in. art. 18 RODO) - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć albo ograniczyć to uprawnienie, prawo do przenoszenia danych (m.in. art. 20 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (m.in. art. 21 RODO), a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (m.in. art. 77 RODO). Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Jeśli nie wyraziliście Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane do czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane przez okres 2 lat.[/read]

      Na jaki adres wysłać E-book?