Jak rozkręciliśmy firmę z branży papeterii okolicznościowej od zera do 365 zakupów w ciągu pierwszych 5 miesięcy?

 
We współpracy z firmą Pracownia O lesie rozkręciliśmy młody biznes z branży papeterii okolicznościowej praktycznie od zera do poziomu 365 zakupów w ciągu pierwszych 5 miesięcy. Jak wygenerowaliśmy takie efekty i przygotowaliśmy firmę do wysokiego sezonu, który właśnie trwa? Co dokładnie zrobiliśmy i jak przebiegała nasza współpraca?

Czytaj do końca i sprawdź, jak prawidłowe podejście do marketingu może nie tylko szybko i skutecznie rozkręcić młody biznes do poziomu satysfakcjonującej sprzedaży, ale też przygotować go do wysokiego sezonu, w którym wyniki rosną z miesiąca na miesiąc. Zobacz, co my zrobiliśmy krok po kroku, aby osiągnąć postawione cele dla firmy Pracownia O lesie z branży papeterii okolicznościowej. 

Być może ten przykład będzie dla Ciebie dobrą inspiracją i znajdziesz tutaj cenną wiedzę na temat działań reklamowych, którą skutecznie przełożysz na własny biznes e-commerce. Trzymamy za to kciuki!

 

Jak przebiegała współpraca marketingowa z firmą Pracownia O lesie – opis biznesu

Poniżej wyniki działań reklamowych Google Ads prowadzonych w okresie 3.11.2023-2.04.2024 i Facebook Ads prowadzonych w okresie 4.03-3.04.2024

 

G: 11 739,56 zł
F: 2 395,48 zł

budżet

G: 299%
F: 302%

ROAS

G: 5 miesięcy
F: 1 miesiąc

czas

G: 35 123,39 zł
F: 7 240,50 zł

wartość sprzedaży

 
Pracownia O lesie - o firmie

Pracownia O lesie to firma z branży papeterii okolicznościowej. Powstała z miłości do pracy kreatywnej i twórczej inspirowanej naturą, która jest bardzo bliska Sylwii, właścicielce marki. 

W ofercie Pracowni o lesie znajdziemy papeterię ślubną, dodatki weselne oraz papeterię firmową. Wszystko z wysokiej jakości materiałów. Każda realizacja projektowana jest ręcznie z największą starannością i sercem, dzięki czemu produkty zyskują wyjątkowy charakter.

Nasza współpraca trwa od 3.11.2023 w ramach Google Ads, a 4.03.2024 rozpoczęliśmy działania również w obszarze Facebook Ads. Startowaliśmy praktycznie od zera, ponieważ firma nie prowadziła wcześniej żadnych działań marketingowych. 

Od samego początku robiliśmy więc wszystko, aby generować w tym projekcie jak najlepsze wyniki. Wiedzieliśmy, że ważne są świadome i szybkie działania, aby wyciągnąć strategiczne wnioski przed rozpoczęciem wysokiego sezonu ślubnego i w tym czasie być już gotowym do skalowania kampanii.

Doskonałym potwierdzeniem dobrych decyzji marketingowych i naszych umiejętności jest fakt, że od początku współpracy sprzedaż rosła z miesiąca na miesiąc. Wypracowane haki pozwoliły nam przebić barierę 100 zamówień już w piątym miesiącu współpracy. 

W dalszej części artykułu przedstawiamy dokładne kroki, które podjęliśmy na podczas współpracy z Pracownią O lesie, aby osiągnąć wspólnie ustalone cele. 

Jesteśmy przekonani, że te informacje będą przydatne również dla Twojego biznesu i wykorzystasz je do usprawnienia własnej strategii.

Cele i oczekiwania

Wspólnie z właścicielami firmy Pracownia O lesie ustaliliśmy następujący cel:

  • rozwój młodego biznesu do sprzedaży na opłacalnym poziomie 
  • przekroczenie bariery 100 zamówień miesięcznie
  • przygotowanie sklepu do wysokiego sezonu imprez okolicznościowych (wiosna-lato)

Wyzwania do pokonania

  • Młody biznes. Pracownia O lesie jest stosunkowo młodą firmą, która w momencie podejmowania współpracy nie miała jeszcze ugruntowanej pozycji na rynku. Brakowało jej rozpoznawalności i zaufania potencjalnych klientów. Sprzedaż odbywała się głównie przez social media, a sklep internetowy, mimo że istniał, praktycznie wcale nie był aktywny.
  • Brak działań reklamowych prowadzonych wcześniej. Oznaczało to dla nas brak jakichkolwiek danych do analizy, a w związku z tym – budowanie świadomości marki i całej strategii sprzedażowej praktycznie od zera.
  • Duża konkurencja w branży papeterii okolicznościowej. Wiele firm oferuje podobne produkty, a w związku z tym wyróżnienie się na tle konkurencji było trudnym zadaniem. Wiedzieliśmy, że musimy dobrze przeanalizować biznes, znaleźć mocne wyróżniki i podejść do planowanych działań świadomie, aby osiągnąć satysfakcjonujące wyniki. Ważny był również szczegółowy research oraz rozpracowanie potrzeb i problemów naszej grupy docelowej. Dzięki temu mogliśmy podejrzewać, jakie komunikaty i kreacje będą skuteczne.

WAŻNE: Duża konkurencja w branży oznacza, że musisz znaleźć sposób na zaoferowanie czegoś unikalnego. Może to być wyjątkowy design, personalizacja produktów, doskonała obsługa klienta, czy ekologiczne materiały. 

Kluczowe jest również zrozumienie potrzeb i oczekiwań Twojej grupy docelowej oraz skuteczne komunikowanie wartości, które Twoja marka oferuje.

Co dokładnie możesz zrobić?

  • Przeprowadź dokładną analizę konkurencji. 
  • Zobacz, co oferują inne firmy, jakie mają mocne i słabe strony. 
  • Wykorzystaj te informacje, aby znaleźć swoją niszę i opracować strategię marketingową, która pozwoli Ci wyróżnić się na rynku. 
  • Różnicuj komunikaty i kieruj je do dopasowanych grup docelowych.
  • Pamiętaj też o optymalizacji swojej strony internetowej pod kątem SEO, aby zwiększyć jej widoczność w wynikach wyszukiwania.

Działania reklamowe Google Ads 3.11.2023-2.04.2024 i Facebook Ads 4.03-3.04.2024

Świadome podejście właścicieli firmy Pracownia O lesie, oraz umiejętności marketingowe naszych specjalistów pozwoliły już na samym początku współpracy określić realne cele i ułożyć strategię pozwalającą na ich osiągnięcie. Dzięki temu projekt z miesiąca na miesiąc skutecznie się rozwijał – i rozwija nadal. 

W ramach Google Ads rozpoczęliśmy działania głównie na bazie kampanii produktowych. Uruchomiliśmy kampanię graficzną na zimny ruch, której celem było pozyskiwanie taniego ruchu na stronę, a także kampanie produktowe promujące kategorie, na które popyt może wzrosnąć w najbliższych miesiącach i kampanie produktowe promujące pozostałe kategorie ze sklepu. W ich wyniku już w pierwszych dniach pozyskaliśmy pierwsze zamówienia.

Z upływem czasu jednak efekty kampanii produktowych przedstawiających poszczególne kategorie spadły i postanowiliśmy zmienić strategię. Stworzyliśmy inteligentną kampanię promującą cały asortyment, aby sprawdzić, które produkty z oferty zyskają największą liczbę wyświetleń i kliknięć. Na podstawie tych wniosków mogliśmy podejmować później świadome decyzje pod kątem wstrzymania promowania konkretnych produktów ze względu na ich niską efektywność.

Rozwiązanie to dało dobre efekty – codziennie lub co dwa dni pojawiały się na sklepie zamówienia. Mimo to zwrot z wydatków na reklamę nadal nie był wystarczająco zadowalający.

Postanowiliśmy rozbić tę kampanię na dwie osobne

  • taką, która zawiera produkty droższe i kupowane w mnogiej liczbie (zaproszenia, winietki, vouchery, boxy itd.) 
  • oraz taką, która zawiera tańsze produkty kupowane zazwyczaj pojedynczo (kartki, pamiątki, metryczki itd.). 

Na produkty pierwszego typu przeznaczaliśmy większy budżet niż na inne. W ten sposób chcieliśmy zwiększyć średnią wartość pozyskiwanych zamówień. 

Wspomniane kampanie przyniosły zamierzone efekty i skuteczność znacznie się podniosła. Podjęliśmy więc decyzję o kontynuowaniu działań w tej formie, na bieżąco analizując i optymalizując kampanię.

Po pewnym czasie doszliśmy do wniosku, że warto wdrożyć działania reklamowe Facebook Ads, aby utrzymać satysfakcjonujące wyniki i mieć szansę na ich dalszy wzrost. Byliśmy również tuż przed gorącym sezonem imprez okazjonalnych, więc dołożenie kolejnej platformy było jak najbardziej uzasadnione. 

Była to bardzo dobra decyzja, ponieważ poprzez reklamy w Google docieraliśmy do osób, które są już zdecydowane i szukają konkretnego produktu. Natomiast na Facebooku zaczęliśmy docierać również do osób na wcześniejszym etapie procesu zakupowego – takich, które jeszcze nie wiedzą, że potrzebują danego produktu, ale ich zachowania na to wskazują (np. przeglądają w Google opinie wedding plannerek, co znaczy, że przygotowują się do ślubu i mogą potrzebować produktów z naszej oferty).

Dodatkowo postanowiliśmy uruchomić kampanię remarketingową na Facebooku, dzięki czemu mogliśmy wyświetlać odpowiednie reklamy odbiorcom, którzy już wcześniej mieli kontakt z marką. W ten sposób przypominaliśmy się osobom, które były już na naszej stronie lub reagowały na reklamy, ostatecznie przekonując dużą część z nich do złożenia zamówienia. Dzięki temu już w pierwszym miesiącu funkcjonowania kampanii na Facebooku odnotowaliśmy rekordową sprzedaż, a właściciele wręcz nie wyrabiali się z zamówieniami. :)

W wyniku stałej analizy prowadzonych kampanii zdecydowaliśmy, że najskuteczniejszą strategią jest pozyskiwanie nowych odbiorców w Google (ponieważ to działanie jest najskuteczniejsze właśnie na tej platformie), a następnie przechwytywanie tych odbiorców w kampanii remarketingowej Facebook Ads. W związku z tym aktualnie realizujemy właśnie takie działania, nie przestając jednak codziennie monitorować kampanii i szukać kolejnych obszarów do usprawnień.

Widzimy potencjał na jeszcze lepsze efekty i zrobimy wszystko, aby je osiągnąć!

Rezultaty

35 123,39 zł — przychód z kampanii Google Ads w okresie 3.11.2023-2.04.2024

7 240,50 zł — przychód z kampanii Facebook Ads w okresie 4.03-3.04.2024

299% — ROAS w kampanii Google Ads w okresie 3.11.2023-2.04.2024

302% — ROAS w kampanii Facebook Ads w okresie 3.11.2023-3.04.2024

144,29 zł – średnia wartość 1 zamówienia w kampanii Google Ads w okresie 3.11.2023-2.04.2024

278,48 zł – średnia wartość 1 zamówienia w kampanii Facebook Ads w okresie 3.11.2023-3.04.2024

365 zakupów – z kampanii Google Ads i Facebook Ads w okresie 3.11.2023-3.04.2024

Tempo wzrostu wyników sprzedażowych sklepu w okresie 3.11.2023-2.04.2024 na skutek optymalizacji kampanii Google Ads
Wyniki kampanii Facebook Ads w okresie 4.03-3.04.2024
 
Za sukces odpowiadają

Patrycja Metryka – Google Ads

Wyniki oceniam na bardzo dobre. Dzięki optymalizacji fajnie udawało nam się skalować sprzedaż samym Google Ads. 

A jak widać po wynikach z marca, dołożenie FB było świetną decyzją, bo to jedynie przyśpieszyło wzrosty (oczywiście trzeba też pamiętać, że w tym czasie wzrosło ogólne zainteresowanie papeterią ze względu na zbliżający się wysoki sezon i dużo imprez okolicznościowych). 

Bardzo cenny jest również dobry kontakt z klientem i jego otwartość na nasze rady i propozycje. Po ich stronie również jest dużo zaangażowania i starają się odpowiadać płynnie na potrzeby rynku, co zdecydowanie ułatwia proces skalowania sprzedaży”.

Patrycja Metryka - specjalista Google Ads w Social Elite
Aleksandra Chorąży - specjalista Facebook Ads w Social Elite

Aleksandra Chorąży – Facebook Ads

„Uważam, że współpraca w obrębie Facebook Ads i Google Ads przynosi świetne rezultaty w wielu branżach. Podobnie jest w przypadku Pracowni o lesie.

W Social Elite stawiamy na holistyczne podejście do biznesu klienta, by rozwijać go w każdym możliwym obszarze. Na tym przykładzie doskonale widać, że w przypadku działań reklamowych warto uzbroić się w cierpliwość i zaufać doświadczeniu specjalistów, którzy w początkowej fazie kampanii muszą przeprowadzić wiele testów, aby na podstawie wiarygodnych wniosków podejmować dalsze działania. Dzięki temu początkowa inwestycja może zwrócić się z nadwyżką.

Osobiście jestem bardzo zadowolona z wyniku osiągniętego już w pierwszym miesiącu pracy w ramach Facebook Ads. Liczę na to, że po dopracowaniu strategii będziemy regularnie zwiększać przychody klienta.

Nie udałoby się to bez dobrej współpracy zarówno w obrębie naszego zespołu, jak i pomiędzy nami a klientem, który ma dużą świadomość własnego biznesu i wykazuje zaangażowanie w rozwój naszych wspólnych działań.  Bardzo się cieszę, że mam przyjemność działać w tym projekcie i widzę duży potencjał do skalowania wyników”.

 
 

Podsumowanie działań reklamowych dla firmy Pracownia O lesie

Jesteśmy dumni, że działania reklamowe dla firmy Pracownia O lesie przyniosły tak dobre wyniki. Doświadczenie i umiejętności naszych specjalistów, a także dobra współpraca z właścicielami firmy pozwoliły przekroczyć magiczną barierę miesięcznych zamówień i osiągnąć bardzo dobre wyniki sprzedażowe. 

Te działania doskonale pokazały, że sukces w marketingu wymaga nie tylko wiedzy, ale również elastyczności, testowania, otwartości na nowe pomysły oraz ciągłego monitorowania i optymalizacji kampanii. Doskonała komunikacja oraz zaangażowanie każdej ze stron okazały się kluczowe dla osiągnięcia celu.

Współpraca z firmą Pracownia O lesie to dla nas przyjemność, która jednocześnie stanowi wyzwanie i motywację do dalszego intensywnego rozwoju projektu.

Jaki ważny wniosek może płynąć dla Ciebie, jeśli też masz swój sklep internetowy lub prowadzisz biznes w podobnej branży?

Może Ci się wydawać, że rozwój młodego biznesu praktycznie od zera i pozyskanie satysfakcjonujących wyników sprzedażowych z działań reklamowych to długotrwały proces, który zajmie wiele czasu. To jednak tylko złudzenie. Głęboka analiza rynku, wyciągnięcie trafnych wniosków, świadome ułożenie strategii i odpowiednie umiejętności marketingowe mogą Ci przynieść zdumiewające efekty. 

Pytanie, czy jesteś gotowy/-a na początkową inwestycję i potrafisz zaufać ekspertom, że zrobią wszystko, aby ten wkład zwrócił się z nawiązką?  

W Social Elite wysoko stawiamy poprzeczkę. Mamy jasne cele. Chcemy być coraz lepsi i pokonywać nowe wyzwania, generując coraz lepsze efekty sprzedażowe dla naszych klientów. Właśnie dlatego kompleksowo podchodzimy do każdego projektu, starając się znaleźć rozwiązania, które najlepiej się sprawdzą w danym przypadku. Indywidualnie rekomendujemy działania, gdy z doświadczenia wiemy, że przyniosą zamierzony skutek. 

Codziennie analizujemy prowadzone kampanie i szukamy optymalizacji, bo gramy do jednej bramki. Każdy nowy cel mocniej nas motywuje. I jak widzisz na analizowanym przykładzie – skutecznie. 

Jeśli więc nasze wartości i marketingowe podejście wpisują się w Twoje biznesowe plany, zapraszamy Cię do współpracy.  

Wypełnij formularz i umów się na bezpłatną konsultację z naszym specjalistą. W ciągu najbliższych 24h oddzwonimy do Ciebie, aby przeanalizować Twój biznes i przedstawić pomysły na wsparcie Twojej firmy w realizacji jej celów. Taka rozmowa jest darmowa i całkowicie niezobowiązująca. 

W jej trakcie nasz specjalista opowie, co krok po kroku warto zrobić oraz przedstawi propozycję współpracy.

Jeżeli jesteś tym zainteresowany/-a, to serdecznie zapraszamy do kontaktu.

[email protected]

+48 579 510 968

W jakich sytuacjach warto rozważyć powierzenie działań reklamowych agencji digital marketingu i social media? Na przykład wtedy, gdy:

  • Odczuwasz presję wynikającą z wielu obowiązków. Wiedząc, że masz w swoim teamie mocny zespół marketingu, śpisz spokojniej.
  • Chcesz rozwijać firmę i wejść na kolejny poziom. To naturalne, że nie możesz już poświęcać czasu na tworzenie grafik i treści, jeśli chcesz iść do przodu.
  • Nie chcesz tworzyć w swojej firmie działu marketingu. Może nie masz na to możliwości lub po prostu nie jest to obecnie Twój priorytet.
 

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną konsultację

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Social Elite Dawid Bagiński Spółka Komandytowo-Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza nr 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059, adres e-mail: [email protected], tel. 694463964.

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

     
     
     

      Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest SOCIAL ELITE DAWID BAGIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059. [read more]Dane zbierane są w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO]. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, prawnikom, podmiotom współpracującym z Administratorem - wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych, o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii (m.in. art. 15 RODO), ich sprostowania (m.in. art. 16 RODO), usunięcia (m.in. art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (m.in. art. 18 RODO) - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć albo ograniczyć to uprawnienie, prawo do przenoszenia danych (m.in. art. 20 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (m.in. art. 21 RODO), a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (m.in. art. 77 RODO). Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Jeśli nie wyraziliście Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane do czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane przez okres 2 lat.[/read]

      Na jaki adres wysłać E-book?