Jak w 30 dni 2-KROTNIE pobiliśmy rekord dziennej sprzedaży z ostatnich 2 lat, odnotowując sprzedaż na poziomie 88 zł na MINUTĘ?

 
W ciągu 1 miesiąca osiągnęliśmy ROAS 1100%, dwukrotnie pobijając REKORD dziennej sprzedaży z ostatnich 2 lat. To wyniki działań reklamowych prowadzonych dla firmy Slippers Family, oferującej produkowane w Polsce obuwie dla dzieci. Uzyskaliśmy je dzięki dobrej współpracy z właścicielem biznesu, odpowiedniej strategii, przemyślanej komunikacji na poszczególnych etapach lejka zakupowego oraz umiejętnościom świadomego dysponowania budżetem na tak dużej skali.

Czytaj dalej i sprawdź, jakie działania krok po kroku podjęliśmy, aby zrealizować założony target. 

 

Jak osiągnęliśmy ROAS 1100% i dwukrotnie pobiliśmy rekord dziennej sprzedaży – opis biznesu

Poniżej wyniki działań reklamowych prowadzonych w sierpniu 2023

 

128 580,38 zł

budżet

1100%

ROAS

30 dni

czas

1 453 672,70 zł

wartość sprzedaży

 
slippers family - opis biznesu

Marek jest właścicielem internetowego sklepu z obuwiem dla dzieci w 100% projektowanym i produkowanym w Polsce. W ofercie jego sklepu znajdują się różnego typu buty dziecięce, w większości tworzone ręcznie przez mistrzów szewskich i posiadające certyfikaty potwierdzające ich zdrowotny charakter.

Dla branży obuwia dziecięcego sierpień jest czasem wysokiego sezonu ze względu na nadchodzący rok szkolny i rosnące potrzeby odbiorców w zakresie zamawiania nowych butów dla dzieci do szkoły. Dlatego celem na ten miesiąc było maksymalne wykorzystanie tego potencjału – skalowanie sprzedaży i wykorzystanie dużego budżetu reklamowego przy utrzymaniu ROAS na poziomie powyżej 1000%. 

Współpraca z firmą Slippers Family trwa już 2 lata i regularnie generujemy w tym projekcie satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe. Z tego powodu Marek zaufał naszym kompetencjom, przeznaczając na działania reklamowe w sierpniu 128 580,38 zł budżetu

Jakie dokładnie kroki podjęliśmy, aby osiągnąć ustalony wspólnie target?

Cele i oczekiwania

Wspólnie z Markiem, właścicielem firmy Slippers Family, ustaliliśmy następujący cel na sierpień:

  • wyskalować sprzedaż w sierpniu do poziomu 1 400 000 zł netto przy budżecie do 140 000 zł.

Wyzwania do pokonania

  • Nieregularność w potrzebach zakupowych odbiorców

Tendencje zakupowe odbiorców są zależne od wielu elementów i nie każdy dzień pozwala na utrzymanie odpowiedniego wyniku. Przykładowo soboty zazwyczaj były słabsze, dlatego na ten czas zmniejszaliśmy budżet, aby efektywniej wydać go w innych dniach i uśrednić wynik w skali miesiąca.

Osiągnięcie tak dobrych efektów wiązało się z codzienną analizą kampanii oraz reagowaniem na zmiany, opierając się na zauważalnych trendach i dotychczasowych danych.

  • Długi weekend

W tym roku długi weekend wypadł w dniach 12-15 sierpnia, co znacznie zmniejszyło tendencje zakupowe odbiorców w tym czasie. W ciągu tych kilku dni średnia dzienna sprzedaż spadła o 40-50%. Zmniejszenie budżetu było oczywistym ruchem, jednak każdy słabszy dzień był krokiem oddalającym nas od celu, ponieważ później musieliśmy „nadgonić sprzedaż”.

  • Duża skala

Budżet rzędu 140 000 zł to dla wielu biznesów wysoka kwota i wiedzieliśmy, że musimy mądrze ją rozłożyć zarówno na różne poziomy kampanii, jak i platformy Facebook, Instagram oraz Google. Każdego dnia omawialiśmy w zespole projekt. 

Ustalaliśmy dzienny budżet i oczekiwane efekty. Raportowaliśmy również Klientowi każdy dzień, aby miał pełną świadomość osiąganych codziennie wyników i pojawiających się trendów. Wymagało to od nas dużego zaangażowania i poświęcenia czasu nawet w weekendy.

WAŻNE: W przypadku tak dużego budżetu, najważniejsze jest zachowanie zimnej krwi, trzymanie się planu oraz kierowanie się w działaniach liczbami, nie emocjami. Wspólnie ustaliliśmy strategię działania i określiliśmy komunikację na poszczególnych etapach lejka zakupowego oraz KPI.

slippers family - oczekiwania klienta co do akcji promocyjnej

Zrealizowane działania

Dla Marka realizujemy kampanię reklamową na Facebooku i kampanię Google Ads, a także e-mail marketing. Połączenie tych działań pozwala nam docierać do klientów na różnym etapie procesu sprzedażowego i dzięki świadomym działaniom domykać sprzedaż w odpowiednim momencie.

Zobacz teraz, co krok po kroku zrobiliśmy w ramach współpracy w trakcie 1  miesiąca i w jaki sposób dwukrotnie pobiliśmy dzienny rekord sprzedażowy z ostatnich 2 lat.

Zwróć uwagę na to, jak kompleksowe wsparcie na różnych platformach i współpraca specjalistów z dziedzin może znacząco wpłynąć na uzyskiwane wyniki. 

Często powtarzamy, że o sukcesie w biznesie decydują detale. Jest znacząca różnica między kampanią, która przynosi minimalny zwrot, a kampanią świadomie ustawioną i na bieżąco optymalizowaną w różnych obszarach – tak, by była maksymalnie wydajna.

oferta kampanii reklamowej Social Elite

Analiza sierpniowej kampanii reklamowej: 1-31.08.2023

Początek działań: 1-11 SIERPNIA. Początek miesiąca zazwyczaj pozwala na dobry wynik ze względu na to, że wiele osób otrzymuje w tym czasie wypłaty. Jest to zauważalne w wielu branżach. 

Musieliśmy jednak uwzględnić także czas wakacyjny i wyjazdowe wydatki, które mogły powstrzymywać niektórych przed dodatkowymi zakupami.

WARTO WIEDZIEĆ: Ludzka psychika zazwyczaj zachęca nas do odkładania decyzji w czasie. Z tego powodu zakup obuwia dla dzieci do szkoły jest w środku wakacji jeszcze odległą potrzebą

Dla nas oznaczało to bezpieczny start i czas na właściwe zaplanowanie skalowania kampanii na przestrzeni całego miesiąca. Mogliśmy zebrać pierwsze wnioski, zauważyć pojawiające się tendencje i dopasować do nich kolejne kroki.

Długi weekend: 12-15 SIERPNIA. Ze względu na długi weekend odnotowaliśmy mocny spadek sprzedaży. Zmniejszyliśmy więc dzienne wydatki, aby niepotrzebnie nie wydawać budżetu przy niższych wynikach. Dzięki temu utrzymaliśmy ROAS na poziomie 800%, lecz „straciliśmy” 4 dni, które pod względem efektów musieliśmy nadrobić w najbliższym czasie. A mieliśmy już połowę miesiąca.

W pogoni za ROAS: 15-20 SIERPNIA. W ciągu kilku kolejnych dni zwiększyliśmy ponownie budżet i skalę działań. Utrzymywaliśmy opłacalny ROAS, jednak wyniki nie były na tyle wysokie, by być pewnym osiągnięcia na koniec miesiąca postawionego przez Marka celu. A zegar tykał. 

Musieliśmy przeprowadzić analizę z całego okresu 20 dni i zmienić strategię, dodając promocję.

Skalowanie sukesów: 21-31 SIERPNIA. Ostatnie dni sierpnia były kluczowe. 21. dnia nasz cel był zrealizowany na poziomie 37%, co znaczyło, że w ciągu 10 dni musieliśmy wyskalować sprzedaż do poziomu 800 000 zł, utrzymując ROAS 1000%. Postanowiliśmy więc wykorzystać ten ostatni moment i uruchomiliśmy promocję -10% na cały asortyment. Dodatkowo poinformowaliśmy o tym osoby znajdujące się w bazie mailowej i smsowej. 

Te kroki pozwoliły nam pozyskać ruch, który dokonał zakupów na łączną wartość 806 076 zł netto, tym samym zamykając miesiąc z wynikiem 1 453 672,70 zł i ROAS 1100%. W tym okresie również dwukrotnie pobiliśmy rekord dziennej sprzedaży z ostatnich 2 lat. 

slippers family - opinia klienta o zrealizowanych działaniach reklamowych

Rezultaty

Mimo że początek miesiąca nie należał do najlepszych i tendencje zakupowe odbiorców ciągle się zmieniały, przez co musieliśmy na bieżąco świadomie rotować budżetem i elastycznie dostosowywać działania… Zamknęliśmy sierpień z DWUKROTNYM REKORDEM dziennej sprzedaży z ostatnich 2 lat. 

28.08 odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 124 883, 84 zł, a kolejnego dnia 126 744, 34 zł. Oznacza to, że w KAŻDEJ MINUCIE sprzedaż sięgała poziomu 88 ZŁ!

Łączna wartość zakupów na kontach reklamowych podczas omawianych 30 dni wyniosła 1 453 672,70 zł, a ROAS 1100%.

WAŻNE: W sytuacji, gdy 21. dnia cel jest zrealizowany w zaledwie 37%... niejednego specjalistę może dotykać duża presja i stres. Dlatego w przypadku takich projektów delegujemy je osobom, które mają odpowiednie kompetencje i wiedzą, jak pracować na tak dużej skali. 

W naszym programie szkoleniowym mocno zwracamy uwagę na to, by przygotować naszych specjalistów do takich wyzwań – uczymy ich, jak wykorzystywać presję jako motywację do działania. Takie podejście zapewnia spokój i zwiększa szansę na osiągnięcie pożądanych rezultatów.

128 580,38 zł — budżet przeznaczony na kampanię FB Ads i Google Ads w okresie 1-31.08.2023

1 453 672,70 zł — łączna wartość zakupów w okresie 1-31.08.2023 (FB: 723 037,70 zł, Google: 730 635,82 zł)

1 237 311,13 zł — ostateczny wynik netto po odliczeniu przesyłek, zwrotów i podatku

126 744,34 zł — najwyższa dzienna wartość zakupów (rekord dziennej sprzedaży z ostatnich 2 lat)

1100% – łączny ROAS

4720 zakupów z Facebook Ads w okresie 1-31.08.2023

3942 zakupy z Google Ads w okresie 1-31.08.2023

Wyniki kampanii Facebook Ads [1-31.08.2023]
Wyniki kampanii Google Ads [1-31.08.2023]
 
Za sukces odpowiadają

Google Ads – Martyna Borowiec

Rekord sprzedaży, który padł w sierpniu 2023, jest wynikiem po pierwsze sprawnej współpracy obu działów reklamowych Facebook Ads i Google Ads, a po drugie ogromnego doświadczenia w branży i zaangażowania Marka w działania reklamowe. 

Każdego dnia na bieżąco wspólnie ustalaliśmy budżety oraz sposoby optymalizacji tak, żeby móc wycisnąć z tego gorącego okresu jak najwięcej. Wyniki liczbowe mówią same za siebie!

Martyna Borowiec Google Ads Specialist w Social Elite
 
Filip Mrozek - specjalista Facebook Ads w Social Elite

Facebook Ads – Filip Mrozek

„Jako osoba lubiąca wyzwania byłem mocno zaangażowany w projekt i każdego dnia analizowałem kampanię na każdym etapie. Byłem też w ciągłym kontakcie z całym zespołem. 

Koordynowanie takiej pracy wymaga doświadczenia i zachowania zimnej krwi – szczególnie że to, co zakładamy, w praktyce nie zawsze idzie zgodnie z planem i trzeba być na to przygotowanym. 

Uważam, że wynik świadczy sam za siebie. Utrzymanie ROASU na takim poziomie przy tak dużej skali wydatków pokazuje, że kampania to tylko element biznesu i równie ważne jest posiadanie bardzo dobrej oferty oraz znajomość potrzeb swoich klientów. Wykorzystanie wysokiego sezonu i wydawanie o wiele większych pieniędzy pozwala nadrabiać słabsze miesiące i dać imponujący wynik w skali roku

Osobiście jestem również dumny z dwukrotnego pobicia dziennej sprzedaży – no cóż… za rok trzeba będzie wykręcić jeszcze więcej :) ”.

 

Podsumowanie działań reklamowych dla sklepu z obuwiem dziecięcym

W przypadku działań reklamowych prowadzonych dla firmy Slippers Family w sierpniu 2023, osiągnęliśmy ROAS na poziomie 1100% i dwukrotnie pobiliśmy rekord dziennej sprzedaży z ostatnich 2 lat. Trzeba przyznać, że niektóre dni były wyjątkowo trudne, ale nasza zdolność do elastycznego reagowania na zmiany, codzienna analiza kampanii oraz strategiczne działania pozwoliły zrealizować postawiony cel z nawiązką. 

Działania reklamowe na tak dużą skalę wymagają:

  • kompleksowego planowania, 
  • skrupulatnej kontroli, 
  • dobrej znajomości rynku, 
  • a także umiejętności zachowania spokoju w obliczu presji. 

Wszystkie te elementy w połączeniu z dobrą komunikacją z właścicielem firmy i jego zaangażowaniem były kluczowe dla sukcesu tej kampanii.

Współpraca z takimi przedsiębiorcami jak Marek to sama przyjemność. Dodatkowo realizowanie, ambitnych i dobrze przemyślanych projektów to korzyść dla obu stron.

Jaki ważny wniosek może płynąć dla Ciebie, jeśli też masz swój sklep internetowy lub prowadzisz biznes w podobnej branży?

O ile na początkowym etapie rozwoju firmy często jest sens, by realizować działania reklamowe  samodzielnie… o tyle w momencie skalowania takie działania często mijają się z celem i hamują postęp!

Jako szef na pewno masz wiele zadań, które musisz realizować każdego dnia. A wraz z rozwojem biznesu pojawiają się nowe obszary, które wymagają Twojego zaangażowania. I choćbyś chciał – nie rozdwoisz się. Nikt nie jest w stanie ogarniać wszystkiego, bo taka sytuacja często przynosi więcej strat niż zysków.

Czasem konieczne jest zaufanie specjalistom, którzy posiadają konkretne umiejętności i doświadczenie w działaniach reklamowych – szczególnie jeśli chcesz inwestować w marketing większe kwoty.

W końcu nie wystarczy tutaj tylko o znajomość branży i grupy docelowej. Potrzebne są również doświadczenie i umiejętności efektywnego wykorzystania systemów reklamowych, takich jak Facebook Ads czy Google Ads. 

W takiej sytuacji warto rozważyć współpracę z doświadczonymi specjalistami, którzy pomogą osiągnąć pożądane wyniki i przyczynią się do rozwoju Twojego biznesu.

Jeśli prowadzisz firmę i zainspirowała Cię historia Slippers Family, to zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą. W ciągu najbliższych 24h skontaktuje się z Tobą, by przeanalizować Twój biznes i przedstawić pomysły na wsparcie Twojej firmy w realizacji jej celów. Taka rozmowa jest darmowa i całkowicie niezobowiązująca. 

W jej trakcie nasz specjalista opowie, co krok po kroku warto zrobić oraz przedstawi niezobowiązującą propozycję współpracy.

 Jeżeli jesteś tym zainteresowany, to serdecznie zapraszamy do kontaktu.

[email protected]

 +48 579 510 968

W jakich sytuacjach warto rozważyć powierzenie działań reklamowych agencji digital marketingu i social media? Na przykład wtedy, gdy:

  • Odczuwasz presję wynikającą z wielu obowiązków. Wiedząc, że masz w swoim teamie mocny zespół marketingu, śpisz spokojniej.
  • Chcesz rozwijać firmę i wejść na kolejny poziom. To naturalne, że nie możesz już poświęcać czasu na tworzenie grafik i treści, jeśli chcesz iść do przodu.
  • Nie chcesz tworzyć w swojej firmie działu marketingu. Może nie masz na to możliwości lub po prostu nie jest to obecnie Twój priorytet.
 

Wypełnij formularz i zamów bezpłatną konsultację

    Obowiązek informacyjny RODO - rozwiń

    1. Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

    Administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Social Elite Dawid Bagiński Spółka Komandytowo-Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza nr 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059, adres e-mail: [email protected], tel. 694463964.

    2. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej są przetwarzane moje dane osobowe?

    Państwa dane zbierane są w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy]. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na marketing bezpośredni w tym na otrzymywanie informacji handlowych, Państwa dane zbierane są także w tym właśnie celu [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora jakim jest marketing bezpośredni].

    3. Czy muszę udostępnić swoje dane osobowe?

    Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub marketing bezpośredni.

    4. Czy moje dane osobowe zostaną przekazane innym podmiotom?

    Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, podmiotom zajmującym się marketingiem [pod warunkiem, że wyraziliście Państwo zgodę marketingową] lub prawnikom, wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora.

    5. Czy Administrator zamierza przekazać moje dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

    Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Jakie szczegółowe uprawnienia przysługują mi w ramach przetwarzania moich danych osobowych?

    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Danych Osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

    7. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu?

    Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych lub w efekcie realizowania celów marketingowych poprzez ocenę Państwa niektórych czynników osobowych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany i ich profilowanie ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, dostosowanie towarów lub usług do Państwa potrzeb, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji.

    8. Jak długo będą przechowywane moje dane osobowe?

    Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Co do zasady, dane podane w formularzu przechowywane są przez okres jednego roku. W przypadku następczego zawarcia umowy z Administratorem, dane osobowe przechowywane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, dane osobowe będą przechowywane przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

     
     
     

      Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest SOCIAL ELITE DAWID BAGIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu IV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000936311, o kapitale zakładowym w wysokości 50 000 zł, wpłaconym w całości, REGON: 520605137, NIP: 8971899059. [read more]Dane zbierane są w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym [podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – tj. na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody lub art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO]. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wykonania celu w postaci przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa np. organy ścigania/sądy. Dane osobowe mogą być również powierzane podmiotom trzecim m.in. dostawcom usług IT, prawnikom, podmiotom współpracującym z Administratorem - wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora, jeżeli jest to konieczne dla realizacji celów przetwarzania danych, o których mowa powyżej i świadczenia usług Administratora lub gdy przemawia za tym prawnie uzasadniony interes Administratora. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych o których mowa powyżej do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą podlegać profilowaniu (m.in. w ramach automatycznych odpowiedzi zwrotnych). Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany ma na celu przede wszystkim usprawnienie świadczenia usług przez Administratora, czy też zwiększenie Państwa satysfakcji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii (m.in. art. 15 RODO), ich sprostowania (m.in. art. 16 RODO), usunięcia (m.in. art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (m.in. art. 18 RODO) - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć albo ograniczyć to uprawnienie, prawo do przenoszenia danych (m.in. art. 20 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (m.in. art. 21 RODO), a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (m.in. art. 77 RODO). Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Jeśli nie wyraziliście Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane do czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, to dane te będą przetwarzane przez okres 2 lat.[/read]

      Na jaki adres wysłać E-book?