Analiza strony – checklista, sprawdź zanim uruchomisz reklamę
Prowadzisz kampanie reklamowe i nie jesteś pewny, czy wyciskasz z nich maksa? Chcesz kręcić wyższe ROAS’y i mieć wyższą sprzedaż na sklepie, ale ewidentnie coś szwankuje? Pamiętaj, że wiarygodność Twojej strony ma ogromne znaczenie.
Sprawdź, czy twoja strona jest przyjazna dla użytkowników!
Zrób ANALIZĘ STRONY INTERNETOWEJ! W tym odcinku mam dla Ciebie konkretną checklistę, która w łatwy sposób wyjaśni Ci, co powinna zawierać dobra strona internetowa. Podpowiem Ci też narzędzia do analizy strony www, dzięki którym upewnisz się, że Twój sklep jest szybki, responsywny i po prostu… dobrze działa!
Ten materiał przyda Ci się szczególnie jeśli:
- Chcesz wyciągnąć więcej z kampanii reklamowych
- Skuteczność konwersji na Twojej stronie jest niska
- Czas ładowania Twojej strony jest za długi
- Nie wiesz jak testować skuteczność formularzy
- Masz duży odsetek odrzuceń (bounce rate) na stronie
- Nie prowadzisz działań remarketingowych lub dopiero zaczynasz je prowadzić
🚀 W tym odcinku:
00:00 Analiza strony przed uruchomieniem reklam [CHECKLISTA]
1:10 Szybka strona internetowa to gamechanger!
2:08 Czy Twoja strona jest responsywna? [TEST]
4:20 Pomiń to, jeśli chcesz PRZEPALIĆ budżet
5:33 9/10 osób rezygnuje z zakupu, bo się wkurza. To normalne?
6:36 Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy [PUŁAPKI]
9:34 Jak zwiększyć wiarygodność w oczach klientów?
11:24 Wykręcaj wysokie ROAS’y!
Dzięki starannie przemyślanej analizie strony i odpowiednim działaniom. Gotowy na sukces? Ja jestem pewny, że skuteczna analiza strony poprawi Twoje reklamy. Zapraszam do oglądania.
Dawid Bagiński
p.s. Jeśli prowadzisz sklep na Facebooku i nie posiadasz strony WWW to sprawdź ten materiał:
Jak wypromować sklep internetowy na FB? 4 etapy kampanii (socialelite.pl)