Generowanie leadów sprzedażowych metodą lejka b2b
Jak stworzyć lejek marketingowy, który będzie regularnie pozyskiwał jakościowe leady sprzedażowe do firmy? Jak zrobić to lepiej niż konkurencja i dzięki temu pozyskiwać klientów taniej i szybciej? Nie trać czasu na nieskuteczne metody i zacznij działać już dziś.
Rozwiązaniem które dziś omawiam są lejki sprzedażowe lub jak to jest inaczej nazywane “lead nurturing”. To najlepsza metoda stworzona właśnie do tego żeby wszystko zoptymalizować, tak by przestać przepalać czas i środki. Dzięki nim generowanie leadów może przebiegać w sposób systematyczny i nieprzerwany.
Dowiedz się między innymi jak:
-zaplanować ścieżkę od pierwszego kontaktu do finalnej transakcji
-zwiększysz swoją konwersję i sprzedaż, redukując koszty i czas
-kiedy najlepiej inicjować rozmowę handlową z klientem
-poprawnie monitorować i mierzyć efektywność swoich działań
-dlaczego zawsze warto używać remarketingu
🚀 W tym odcinku:
00:00 – Jak stworzyć lejek sprzedażowy? 5 elementów!
01:20 – Lejek marketingowy. Skąd wziąć do niego ruch?
02:25 – Jak zamienić ruch na leady?
03:13 – Na 90% tego nie robisz. To duży błąd!
04:35 – Rozmowa handlowa? JESZCZE NIE!
05:18 – Kwalifikacja przez e-mail marketing?
06:03 – Ta strategia = skuteczniejsze pozyskiwanie leadów i optymalizacja kosztów w firmie
07:22 – Dlaczego ta strategia działa?
07:53 – Jak wygląda rozmowa handlowa po wdrożeniu lejka?
09:09 – Reklama remarketingowa (po zostawieniu maila)
Pamiętaj, że idealny lejek marketingowy nie istnieje. Ulepszanie lejka to proces, który wymaga stałego doskonalenia i dostosowywania do zmieniających się warunków rynkowych i preferencji klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o lejku sprzedażowym to napisałem o tym szerzej tutaj: Metoda lejka sprzedażowego B2B – na czym polega? I mam nadzieję że po przeczytaniu tego, generowanie leadów przestanie być dla Ciebie wyzwaniem.