Jak rozmawiać z klientem biznesowym? Obsługa klientów B2B – dobre i złe praktyki
Jak rozmawiać z klientem biznesowym? Jak sprzedawać więcej? Co zrobić, aby rozmowa sprzedażowa z klientem częściej kończyła się podpisaniem umowy i rozpoczęciem współpracy? Pamiętaj: Pozyskiwanie klientów to proces, którego ważnym elementem jest sprzedaż telefoniczna. Rzecz w tym, że rozmowa z klientem przez telefon to nie wszystko. Dodatkowo techniki sprzedaży też nie zawsze działają, jeśli na przykład handlowiec ominie etap dobrego zbadania i rozeznania potrzeb klienta. Jak w takim razie wygląda profesjonalna obsługa klientów B2B ?
W tym filmie krok po kroku przedstawiam jej etapy. Przede wszystkim pokazuję dobre praktyki oraz błędy na każdym z nich.
W filmie dowiesz się, jak:
- zidentyfikować dobre i złe praktyki handlowe
- jak przygotować sprzedaż na pojawienie się leada
- Jak odkryć i zaspokoić potrzeby klienta B2B
- Jak przedstawić korzyści i wartość swojej oferty
- Jak skutecznie przezwyciężyć obiekcje i negocjować warunki współpracy
- W jaki sposób zachęcić do podpisania umowy
- Oraz jak utrzymywać kontakt i dbać o lojalność klienta B2B
🚀 W tym odcinku:
00:00 – Obsługa klientów b2b – dobre i złe praktyki handlowców
00:30 – Co zrobić, zanim lead trafi do działu sprzedaży?
01:35 – Przedstawiciel handlowy – czy ma i zna proces sprzedaży?
02:45 – Badanie potrzeb klientów b2b
03:50 – Dobry handlowiec. Jak nawiązuje pierwszy kontakt z klientem?
04:18 – Rozpoznanie potrzeb klienta
06:10 – Rozmowa handlowa z klientem. Duży błąd
07:06 – Jak skutecznie sprzedawać? Jak pozyskać klienta przez telefon?
08:20 – Skrypt i techniki sprzedaży nie wystarczą!
09:44 – Przedstawianie ceny!
10:10 – Działanie sprzedawcy, które niszczy sprzedaż b2b
11:05 – Rozmowa z klientem biznesowym a skrypty
12:27 – Zamykanie sprzedaży
Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz pozyskiwać więcej klientów, to ten film jest dla ciebie. Zobacz go do końca.
Jeśli potrzebujesz pomocy w relacjach z klientami B2B zapraszam Cię do skorzystania z naszych usług – poznaj możliwości współpracy