W tym artykule znajdziesz następującą wiedzę:
Kampania mailingowa to jeden z rodzajów marketingu, do którego wykorzystuje się pocztę elektroniczną. Polega na wysyłaniu wiadomości e-mail do osób zainteresowanych Twoją marką, usługą lub produktami, które oferujesz. Istnieje kilka kategorii wiadomości: newslettery, autorespondery i automatyzacje. Za chwilę opowiem o każdej z nich nieco więcej w kontekście e-commerce, więc koniecznie czytaj dalej. Dobrze poprowadzony e-mail marketing może nieść za sobą wiele korzyści. Między innymi:
E-mail marketing to istotny element w strategii i dodatkowy kanał sprzedaży dla wielu sklepów internetowych. Istnieje jednak możliwość, że słyszałeś nieco inne zdanie na ten temat. To dlatego, że wiele osób wychodzi z założenia, że skoro oni nie czytają wiadomości e-mail na swojej skrzynce, to nikt tego nie robi. Nic bardziej mylnego. Mailing dla firm działa i może przynosić ogrom korzyści. Za chwilę poznasz najważniejsze z nich.
Myślisz o tym, aby wprowadzić e-mail marketing do swojego e-commerce? Sprawdź, na czym polega usługa kampanii mailingowych dla firm.
W jaki sposób można zastosować e-mail marketing w sklepach internetowych? Czym różnią się od siebie kategorie wiadomości, które zostały wspomniane na początku artykułu i do czego one służą?
Wiele firm, które korzystają z e-mail marketingu, w głównej mierze skupiają się na wysyłaniu maili z ofertami i promocjami do klientów czy nowych subskrybentów newslettera. Zapominają (lub nie wiedzą), że e-mail marketing niesie za sobą o wiele więcej możliwości i korzyści. Poza tym zadaj sobie pytanie: czy lubisz otrzymywać same oferty na swoją skrzynkę? No właśnie! Tak samo nasi odbiorcy mogą nie wykazywać entuzjazmu, jeśli otrzymują tylko wiadomości z promocjami i nowościami.
Co więcej, wiele osób potrafi napisać newsletter z ofertą, jednak niewielu jest w stanie stworzyć strategię i sekwencję maili, które mogą wpłynąć na wzrost sprzedaży w e-commerce nawet o 40% rocznie. Zobacz, jak pomagamy wdrażać takie kampanie mailingowe dla firm w e-commerce.
A więc pamiętaj o zasadzie: nie warto ograniczać się do wysyłania wiadomości z ofertami i promocjami. Spójrz na e-mail marketing szerzej i wykorzystaj potencjał dla swojego biznesu. Jeśli nie masz wiedzy i umiejętności w zakresie e-mail marketingu, to warto w tym obszarze skorzystać ze wsparcia specjalistów. W Social Elite wspieramy biznesy w e-commerce marketingu, w tym w działaniach takich jak kampanie mailingowe.
Przygotowujemy właściwe strategie i opracowujemy koncepcje poszczególnych wiadomości. Następnie tworzymy ich treści, stosując przy tym zaawansowane techniki copywriterskie.
Tworzenie wiadomości mailingowych, to nie lada wyzwanie. Mailing dla firm ma za zadanie przede wszystkim kształtować opinię odbiorców i ich myślenie odnośnie oferty. A to można uzyskać tylko, tworząc treści intencjonalnie. Dlatego my konstruując maile, zwracamy uwagę na strategię wiadomości, techniki copywritingu, haki emocjonalne, pozycjonowanie firmy, ceny i wielu innych aspektów. Wszystko to świadomie projektujemy, aby pracować nad opinią odbiorcy.
Jak oceniasz ten wpis?
Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić
Średnia ocen 4.8 / 5. Liczba głosów 364
Jeszcze nie oceniono wpisu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi!